Stránka 2 z 8

Napsal: 18 črc 2007, 14:00
od majco
pravda je že tam vlezie 1.7 l ja som tam nalial 75w 90 ako do feldy a to bolo na jeseň celú zimu ok a prišla jar a začala prevodovka vydávať divné zvuky také šuštanie neviem presnejšie popísať tak som to vylial a dal som gl4 80w90 a je to super ale príde zima a zas budem radiť bez dvojky! aj ked stačí trocha zahriať a je to v pohode.
inak dolial som do prevodovky aj celý druhý liter cez odvetranie prevodovky zatial guferá držia :lol: :lol:

otázka??????????

Napsal: 14 srp 2007, 18:26
od palo.c
ako casto sa meni prevodovy olej v MK II???????? ja som kupil starsie auto a neviem ci tam bol prevodovy olej meneny :( , je to rok vyroby 2000, myslel som, ze je tam nejaky vecný olej a ze ho netreba menit, tak mi poradte, ja sa v autach moc nevyznam??????????????

Napsal: 14 srp 2007, 21:51
od Arrow79
V navode je napisane:

Kontrola hladiny oleja v mechanickej prevodovke: pri 80tis. km a 160tis. km :)

O vymene tam nieje ani ceknutie..

Napsal: 14 srp 2007, 22:11
od palo.c
len nerozumiem tomu, ked tu citam, ze kazdy meni prevodovy olej, mne totiz niekedy ide tazsie zaradit jednotku a dvojku, terza som tu cital, ze niekomu pomohla vymena oleja, tak teraz neviem, help :(

Napsal: 14 srp 2007, 22:23
od Arrow79
Co znamena tazsie zaradit? Mne to tiez ide tazsie, ale ked som namazal tiahlia radenia tak to bolo lepsie... o dost..

Cize otazka, tazsie zaradit = zle sa pracuje s radiacou pakou?

alebo

tazsie radit = paka ide dobre, ale radis cez zuby prevodovky?

Alebo dostavas pako na viac pokusov do jednotky?

edit: este ohladom oleja v prevodovke, ja ho budem menit pri najblizsej vymene oleja... cize pri 124000km.. teraz mam 114000. Rv. mam tiez 2000

Napsal: 15 srp 2007, 18:40
od palo.c
radenie niekedy cez zuby a jednotku obcas zaradim na druhy krat, no nie je to vzdy, obcas sa mi to stane, inak paka ide v pohode, lahko

Napsal: 15 srp 2007, 18:44
od Arrow79
Pokial paka ide lahko, tak by som to videl na ten olej v prevodovke.. resp.. moze to byt aj spojka.. do toho sa ale moc nevyznam uz..

Napsal: 15 srp 2007, 19:59
od Pun-to
To že nejde zařadit jednička občas napoprvé je normální, to že de řadit přez zuby vypadá na olej nebo synchron.

Životnost auta se počítá tak kolem sedmi let a na to je i spočítanej olej v převodovce. Takže máš nejvyšší čas ho vyměnit :!: :!: :!: Bez ohledu na kilometry :!: :!: :!:

Já nevím že to furt řešíte. Každej dá sto tisíc za auto a pak škudlí dvě stovky za volej.

Napsal: 15 srp 2007, 21:05
od Arrow79
Pun-to neviem o com tu trepes.. nieje vobec problem dat par sto, tisic naviac.. ide o to, ze sa normalne opytal, kedy sa to ma menit.. tak sa nabuduce pls trosku skludni ;)

Napsal: 15 srp 2007, 21:30
od Pun-to
Arrow79 píše:Pun-to neviem o com tu trepes.. nieje vobec problem dat par sto, tisic naviac.. ide o to, ze sa normalne opytal, kedy sa to ma menit.. tak sa nabuduce pls trosku skludni ;)
Proč se do toho pleteš? Psal sem to snad tobě?

A tak to napíšu jinak když se ti to nelíbí.

Určitě vyměnit všechny náplně je nutnost. A jestli to při řazení nepřestane škrtat o zuby tak vyměnit synchrony

Napsal: 15 srp 2007, 22:46
od Arrow79
OK, sorry.. ja len, ze si vybehol a pritom si nemusel... :idea:

Napsal: 16 srp 2007, 20:39
od Intercooler
Ahoj, mam jeden dotaz - Pri nizkejch otackach 1500-2500 mi tak zvlastne jakoby "chrousta" v prevodovce. Je to docela dost slyset i venku. S vymacknutou spojkou to nedela... Nevi nekdo co to muze bejt? Muze to nejak treba souviset s tim ze sem jeste nemenil prev.olej? Dik

Napsal: 16 srp 2007, 22:36
od Pun-to
Spíš to bude spojkový ložisko než převodovka.
Když to chroustá tak nadzvedni pedál spojky (na sešlápnout ale nadzvednout) a jestli to přestane tak je to spojkový ložisko.

Napsal: 16 srp 2007, 22:39
od Intercooler
Dik moc za radu hned zejtra to prubnu :P

Napsal: 17 srp 2007, 16:08
od Intercooler
Tak sem to dneska zkousel a lozisko to asi nebude. Nadzvedaval sem pedal jak to jen slo, ale chroustalo si to vesele dal :? Nevite cim by to jeste mohlo bejt?