Stránka 2 z 5
Napsal: 02 lis 2007, 11:02
od kozel
já měl Opel Vectra 2.0 95kw jelo to pěkně 200 pohoda,a ted mi to nejak chybí
Napsal: 02 lis 2007, 13:01
od SHANE54
lucass81 píše:tiez si robievam prdel z roznych "lepsich"
aut. Klasika mimo mesta 90ka, zjavi sa predomnou nejake faro, hodim tam trojku, vytocim to do 5000 otacok na 110 km/h, preletim ako sip okolo, prehodim naspat na 5ku a ten len ostane v nemom uzase
No jo, tie 1,2ky 44kW tahaju celkom slusne na 3ke
mas pravdu! ked to porovnavam s ostatnymi 1,2 8V v rovnakej triede (clio, corsa, saxo, polo...) tak ma jednoznacne navrch... ale ked je nalozene a do kopca, tam uz je problem...
Napsal: 02 lis 2007, 14:06
od vormen
měl jsem před puntem nissan 100NX GTI, 105kW, točil do 7,5tis. a tomu požitku z jízdy se nic nevyrovná, bylo jenom málo aut, kterým se podařilo prohlídnout si můj sporťák v zrcátku
, teď mám punto TD a fábiu HTP a jsou lenoši a o fábce raději vůbec nemluvím.
Napsal: 02 lis 2007, 14:30
od SHANE54
inac zauimave je zistit, ze vase auto ma na viac, nez ste zvyknuti. tak napr. minule sme isli moju jednadvojku prevetrat so znamym, co je profi rally jazdec a on z toho auticka naozaj dostal viac nez som cakal (no jo: skuenosti, citenie motora, spravne radenie...) a chvalil ho ze naozaj taha fajne na 1,2... tak som bol rad. ale spotrebe som sa nejak moc netesil..
Napsal: 03 lis 2007, 07:26
od MIKI-GT
Mevi píše:JohnnyBOSS píše:Ja videl video, kde borec měl civic s nějakym oturbenym nabušenym motorem kolem 600ps a na kufru si nechal pořád tu nálepku 1.4i
Pak tomu někde na okresce na trojku vrkl a začalo mu to hrabat
To já mám rád, když auto nevypadá nějak nápadně, ale pod kapotou má pořádný stádo nadrženéch kobyl
Jo a oktávkáří a golfisti by potřebovali konečně dostat před prdel. Si myslijou, že 1.9TDi je nejlepší co muže byt a mužu řict, že te prvni a druhe generaci oktavky s granďákem ujedu:) S tou novou už je celkem problém,když má ten nejsilnější motor:)
Někde jsem čet jak borec s upravenym chinqvem valil po dálnici 180 a kravatáci nestíhali co je to předjíždí
To je můj kámoš s tím činqve...není upravené..je to série, má to 54koní, sportovní podvozek a je to dobrej killer, minule sesekal novou octu 1,9TDI jak nic.. mám video jak to valíme na dálnici..je to šílenost.. můžu dát link jestli chcete..
Jinak vzadu mám struhnuto GT..vzhledově série která sedí hoodně moc nízko..a na jaře už budu zabíjet snad i M3jky
Napsal: 03 lis 2007, 11:32
od ygzo
No ja mam 1.2 16V, 80konikov je pod kapotou a neni su moc lenive. Akoze nic moc, ale na jednadvojku som bol udiveny ked som to kupil. Zatial mi skoro vsetci koho som viezol alebo kto si ho vyskusal nechceli verit ze je to jednadvojka
Pre spravny vykonik treba rucicku otackomera drzat nad 3000, tam je to pekne.
Ako da sa na nom jazdit aj za lepsiu spotrebu, je to malicky motorcek, ale ak to tocim, tak si cuca podla palubaka aj 7-8 litrov.
Jedine coho sa trochu bojim je zivotnost motora. Proste ked jazdim rychlejsie, co najrychlejsie akceleracie, predbiehania ats. Tak to tocim v rozmedzi 3000-4500, niekedy aj 5000 (btw pri 5000 ma najvacsi vykon podla papierov). Okolo tych 4000 to velmi pekne taha. Neviem ci tomu motoru tym pomaham
ale co uz no.
Teda otazka je tocit motor za kazdu cenu co najnizsie a vyhanat ho hore len ked ozaj treba alebo si uzivat otacok?
Napsal: 03 lis 2007, 15:12
od JohnnyBOSS
MIKI-GT píše:Mevi píše:JohnnyBOSS píše:Ja videl video, kde borec měl civic s nějakym oturbenym nabušenym motorem kolem 600ps a na kufru si nechal pořád tu nálepku 1.4i
Pak tomu někde na okresce na trojku vrkl a začalo mu to hrabat
To já mám rád, když auto nevypadá nějak nápadně, ale pod kapotou má pořádný stádo nadrženéch kobyl
Jo a oktávkáří a golfisti by potřebovali konečně dostat před prdel. Si myslijou, že 1.9TDi je nejlepší co muže byt a mužu řict, že te prvni a druhe generaci oktavky s granďákem ujedu:) S tou novou už je celkem problém,když má ten nejsilnější motor:)
Někde jsem čet jak borec s upravenym chinqvem valil po dálnici 180 a kravatáci nestíhali co je to předjíždí
To je můj kámoš s tím činqve...není upravené..je to série, má to 54koní, sportovní podvozek a je to dobrej killer, minule sesekal novou octu 1,9TDI jak nic.. mám video jak to valíme na dálnici..je to šílenost.. můžu dát link jestli chcete..
Jinak vzadu mám struhnuto GT..vzhledově série která sedí hoodně moc nízko..a na jaře už budu zabíjet snad i M3jky
No rychle sem s tím
Napsal: 03 lis 2007, 17:01
od MIKI-GT
http://www.youtube.com/watch?v=YqlTMETXg2Q
tady jeden sprint proti 146 která měla údajně 180koní..já měl prasklé svody..dal jsem mu na těch 250m ty 2-3 auta
http://www.youtube.com/watch?v=pOh9l43ZYpE
tady video kdy jsem jel svůj první sprintík proti autům co jsou totál vykuchaný, mají jiný motory a závodí do vrchu (někde uprostřed)
a tady slibovaný video cinqvecento 1,1 na dálnici ze srazu italiancars
http://www.youtube.com/watch?v=gxcQlKOV4tw
někde bych měl mít ještě nějaký toho činqve..jinak zítra sem hodím link na video mýho puntíka
Napsal: 03 lis 2007, 17:18
od JohnnyBOSS
tak to je teda drsný činkve
pěkny videa, btw ty znáš Chvatyho?
Napsal: 03 lis 2007, 19:20
od dedo.miki
Ja mám najlepší dojem z Renault Clio v úprve Williams malo 215 koníkov.
Napsal: 03 lis 2007, 20:53
od FANDAK
Byl jsem hotovej z videa vytuněný PUNTO GT ted přesně nevím ale snad okolo 250 koní tak to musí bejt žího.
Napsal: 03 lis 2007, 20:54
od MIKI-GT
JohnnyBOSS píše:tak to je teda drsný činkve
pěkny videa, btw ty znáš Chvatyho?
jasně že znám
ještě tu 0-130 činqve
http://uloz.to/43719/Cinque%200-130.wmv
Napsal: 03 lis 2007, 21:20
od JohnnyBOSS
je to možný? jestli takhle jede činkve v 1,1l v serii, tak sežeru posranou metlu
Napsal: 03 lis 2007, 21:39
od FANDAK
A kolik to vlastně váží KG to činqve
Myslím že to bude tou váhou
Proto v tuningu i odlechčujou
Samo že italskej motror má na tom taky podíl
Napsal: 03 lis 2007, 21:45
od havros
675-727 kg