Stránka 2 z 2

Napsal: 18 říj 2007, 21:28
od stifmajstrABARTH
no to mozna tesneni..ale ty guferka budou na dyll.. :roll:

Napsal: 18 říj 2007, 22:06
od Pun-to
Do servisu bych nedal ani tříkolku, natož auto. Mám ho totiž rád a nenechám si ho od nějakýho matláka zkurvit. Když to kolem sebe vidím jak vypadaj auta ze servisů tak si všechno dělám radši sám :D .
Vyměnit gufera na ventilech není už taková sranda, protože se musej stáhnout pružiny z ventilů a zase nasadit zpátky a to není zrovna jednoduchý. A po montáži se musej ventily seřídit a na to potřebuješ vymezovací podložky!

Napsal: 18 říj 2007, 22:49
od FANDAK
Tak tedy 4 x 350,-kč = 1400,-kč když už budou dělat ty ventily guferka.
Je to moc podle mě odborné práce a za ty prachy se zárukou v servise si myslím že to stojí. :idea: :idea: :idea:

Napsal: 19 říj 2007, 09:20
od stifmajstrABARTH
myslim si ze to s tou obdornosti prehanis...myslim ze stejne "odborne si s tim poradi jakykoliv automech...v jakemkoliv servisu :roll:

Napsal: 19 říj 2007, 10:04
od majco
Tak mne ked prdlo tesnenie pod hlavou tak som hlavu demontoval a zaniesol do servisu u nás v Žiline servis len na hlavy válcov - zvárajú praskliny rovnajú pretesnuju a vlastne všetko okolo toho -- a tam mi ju zrovnali pretesnili a nastavili stálo ma to 1200sk a ja som ju len doniesol domov a nasadil na blok a dotiahol . Skrutky som nemenil lebo to bolo prvé rozoberanie motora a nebolo to potrebné. A tiež mám svoje auto rád a preto si robím všetko doma a sám len zložitejšie veci zanesiem nikomu čo tomu naozaj rozunie .Aj dnes v noci som menil predný otoč a ložisko som lisoval u kámoša čo má lis. a všetko ostatné doma sám. :wink: :wink:

Napsal: 19 říj 2007, 20:54
od FANDAK
Záleží na každým at každý dělá jak myslí.
Jo a každý má možnosti,vzručnost,odbornost či všeobecné hranice někde jinde.
Takže pro někoho to je neůnosné a druhý říká že to je hračka atd..... :idea: