Stránka 2 z 3
Napsal: 13 říj 2007, 14:04
od Vesto
Teraz nedavno v 5th Gear co byva na Discovery robili test tychto vyokooktanovych benzinov a zistili ze v normalnom aute kt. je robene na uspornu jazdu ako su napr. nase motory to nema absolutne ziadny vplyv vykon ostava rovnaky akurat motor je menej hlucnejsi a ma hladsi chod merali to aj na brzde...Potom ten benzin skusali ma Golfe R32 a tam uz bol vacsi narast vykonu zhruba o 5 koni pretoze ten motor je uz predsalen lepsie odladeny...No a nakoniec ten benzin naliali do Imprezy a tam bol vykonovy narast oproti 95 oktanovemu benzinu skoro 18 koni... Takze 100 oktan ma vyznam liat iba do aut kt. maju vacsi vykon a maju uz od vyroby dobre odladene motory...
Napsal: 13 říj 2007, 16:16
od rozmetal
takže v GTčku se to pozná, na co jedeš, ale v Puntu 60 asi těžko. No, včera jsem nalil plnou klasickýho naturalu, takže to pak zkusím v půlce zředit V-Power a uvidíme, pak zkusím dát plnou V- Poweru a chci slyšet rozdíl. Bude to už povýměně oleje, rozvodů a přetěsnění motoru, takže snad něco poznám
Napsal: 13 říj 2007, 16:24
od JohnnyBOSS
neřeď to, natankuj plnou klasicke 95ky a až to vyjezdiš, tak plnou toho lepšiho benálu, aby byl mezi tím větší kontrast:)
Napsal: 13 říj 2007, 20:24
od marty3d
Určitě to neřeď, to pak nemá význam. Mě to poradil ne kvůli výkonu, ale kvůli vyčištění motoru.
Napsal: 14 říj 2007, 01:20
od majki
marty3d píše:Určitě to neřeď, to pak nemá význam. Mě to poradil ne kvůli výkonu, ale kvůli vyčištění motoru.
Kolikrat ti mam opakovat, ze mezi 95 a 100 oktanovym V-Powerem je co se prisad tyce rozdil 00. Rozdil je pouze v oktanovym cisle. Takze si usetri par korun a spokoj se s "obycejnym" V-Powerem
Napsal: 14 říj 2007, 11:03
od JohnnyBOSS
Přesně, natankuj obyč natural 95 třeba z tesca a pak V power 95 ze Shellky a uvidiš:)
Napsal: 14 říj 2007, 11:27
od Intercooler
JohnnyBOSS: Ja myslim, ze pri prvni nadrzi V-Poweru nic neuvidi. Mozna tak po 4 vyjetejch nadrzich by mohlo bejt znat to ze se ten motor lehce procistil... Ale ani tak se z Punta nestane dragster
Osobne si ale myslim, ze kdyz clovek tankuje u slusny pumpy tak rozdil mezi V-Powerem a normalnim Naturalem pozna jen v cene.
Napsal: 14 říj 2007, 11:32
od MIKI-GT
Někdy to poznáš až na 3tí nádrž
Napsal: 14 říj 2007, 12:59
od Intercooler
No to me prave zajima CO poznam po vyjeti tech 150 litru?
Napsal: 14 říj 2007, 13:05
od Vencapunto
Že máš vítr v peněžence
Napsal: 14 říj 2007, 13:23
od MIKI-GT
Záleží na autě..někde poznáš jen zklidnění motoru a někde to trošku líp jede.. Měla by klesnou spotřeba, takže tím tě vyjde nastejno jestli leješ ten nebo ten benzín.. 100oktan se nedoporučuje lít do jednobodových stříkaček..
Napsal: 14 říj 2007, 13:40
od FANDAK
No na nafte je to poznat hned.
Napsal: 14 říj 2007, 14:12
od Intercooler
Proto se ptam, na nafte sem hnedka poznal ze jedu na V-Poweru,ale s tim benzinem sem si nebyl jistej...
Napsal: 14 říj 2007, 18:25
od FANDAK
Asi benzín potřebuje víc času než si to na to zušlechtěné palivo zvykne a sedne,či se udělá na stěně válci nějaký film,nebo než se to pořádně pročistí a pak je to jako by to bylo na začátku nové.
No každopádně to není z mojí praxe co jsem tady psal a je to asi co si myslím.
A nakonec se to nás co mají obyčejná nebo nějak vyčnívajíci auta z řad netýká.
Až budu mýt SUBARU,VW GOLFV 32,OKTAVIA RS,FORD ST,BMW ATD. tak se budu o to zajímat a stašně to řešit,ale at každý dělá tak jak si myslí.
Napsal: 15 říj 2007, 08:50
od majki
Kdyz jsme delali test na mazdaklubu, co to s koho autem udela po trech nadrzich, tak az na jednoho ignoranta jsme se vsichni shodli minimalne na zklidneni chodu motoru, nekolik lidi potvrdilo i o nekolik deci nizsi spotrebu a zretelnejsi zatah motoru.
Nicmene, ja ho tankuju, v Chorvatsku jsem docela trpel, kdyz jsem tankoval do Punti 36l toho jejich eurosuperu ci co to bylo, trnulo ve me, brrrr (holt benzinka kazdych 50km a o Shell ci OMV si muze clovek nechat zdat).
Je to kacka pade navic za litr, tak si holt kuraci odpusti jednu krabku a jeste udelaj neco pro sve autiii