TYP - Demontáž řadičky a dalších dílů interiéru
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty, stredni panel se sundava trosku zapeklite, je potreba povolit vrchni dva sroubky, dole hned nad radiem dva sroubky, pak je potreba sundat tahem spunt na ovladani vetraku topeni, pod nim je taky jeden sroubcicek. Pak to myslim de cely sundat. Dlouho sem to nemel potrebu delat, takze uz si to nepamatuju. Vem do ruky imbusak a zkousej. Je to jednodussi, nez se vyptavat...
Hustokrutost
- Reklama
Jojo...víš jak..za zeptání nic nedám..a abych se pak nadtím nějak rozčiloval tak to se radsi zeptam lidí chytřejších než já a bude to mít čistej průběh
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
Eee, tím imbusákem bych si nebyl jistej, já mám za to, že jsem tam měl normálně kříže, ale třeba to hyzdil už někdo přede mnou, takže je možný, že origo jsou tam imbusylacin píše:Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty, stredni panel se sundava trosku zapeklite, je potreba povolit vrchni dva sroubky, dole hned nad radiem dva sroubky, pak je potreba sundat tahem spunt na ovladani vetraku topeni, pod nim je taky jeden sroubcicek. Pak to myslim de cely sundat. Dlouho sem to nemel potrebu delat, takze uz si to nepamatuju. Vem do ruky imbusak a zkousej. Je to jednodussi, nez se vyptavat...
NOW
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI
EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
1996 Punto GT1
2013 Octavia 1.4 TSI
2012 Octavia Combi 2.0 TDI
EX
2003 Octavia 1.9 TDI
1995 Punto 1.1 - "Note"
Jeste takovej dotaz..kdyz sou "nacvaknuty" tak je mam "vypacit " treba sroubovakem nebo nejak vymontovat ten kryt pojistek vlevo od volantu a zevnitr to vycvaknout?lacin píše:Presne jak psal Hannibal, vydechy sou nacvaknuty,:-)
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
ja pouzivala na vsechny veci v introsu sroubovak.... i na ten stredovy panel, ktery jsem pak zjitstila ze ma pod prostrednim knoflikem topeni jeste sroubek...no samo,ze jsem ho nevypacila,bych to urvala asilacin píše:Normalne to zvenku lehce sroubovakem vypac.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
to by mě taky zajímalo. chtěl bych trochu upravit kapsy na přední repro a to jinak nepůjde. Celkově vím, že punto je jen velká stavebnice co se celkem jednoduše rozdělá, ale tohle jsem ještě nezkoušel
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Je to dobrá pakáreň ale v pohode to ide ! Návod máč aj na tomto fôre . Robil som to ked som menil radiator kúreniaOk-9 píše:Ja bych se chtel jen zeptat jestli je hodne obtizny vyndat celou palubku sem ji chtel vyndavat uz mynulou zimu ale nemel sem na to odvahu ale tu letosni se tomu uz asi nevihnu tak kdyby s tim mel nekdo zkusenost tak prosim o radu dekuju
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996