Stránka 2 z 2
Napsal: 17 čer 2008, 11:24
od SHANE54
nejake napady? pochybujem ze to tiche tukanie kazdemu vyhovuje... hm?
Napsal: 17 čer 2008, 11:27
od Arrow79
Mne to nevadi.. spociatku mozno trosku, ale zvykol som si. Praveze je to vcelku dobre, na Fabii to reve jak svina..
Napsal: 17 čer 2008, 11:32
od SHANE54
obysajne sa na ten zvuk vyuziva len cvakanie relatka. u niektorych aut ako napr. citroen je tam nejaky jednoduchy zvukovy procesor, dava taky prijemny zvuk... to by som chcel
Napsal: 01 zář 2008, 16:16
od l-cizek
já sem rád, že je to tichý...mohlo by být i víc... třeba kámoš má clio 99 a tam to cvaká jak ve fáčku a když se ta páčka vrací, tak to je ještě horší... nechtěl bych...jak je to tišší, tak to navozuje dojem luxusnějšího auta
Re: TYP - Hlasitější akustická signalizace směrovek
Napsal: 11 lis 2008, 17:24
od Pepik
Signalizaci blinkrů jsem vyřešil takto.V pojistkové skříňce vlevo pod volantem jsem si na vodičích vycházejících z konektoru vlevo dole ostrou jehlou napíchal napětí pro žárovky blinkrů( oranžový a oranžovo bílý).Kolem motoru posilovače jsem obtočil závit holého drátu na sejmutí kostry pro pípák.Na vyhledaných vodičích jsem jemně nařízl z boku izolaci a naletoval dva vývody a ty sloučil přes diody (katodama - proužek - spojit na pípák,anody na přívody k žárovkám).Po uzavření kytu pojist.skřínky to piští tak akorát.
Napsal: 12 lis 2008, 08:33
od R.J.
mam sice mk1 ale ked mám pustené radio tak by som to cvakanie možno počul len keby tam trubil klakson a nejako nereagujem či to cvaká alebo nie hlavne že to blika vonku