Napsal: 09 pro 2007, 13:14
Supracky napsanej "minitest" Abarth SS:
...skvělé svezení (mluvi o normal Abarthu), ale ta pravá extáze mě ještě čeká. Esseesse s anatomickými sedadly, osmnáctipalcovými koly, agresivnější karoserií, silnějším motorem, difuzorem a italskou hosteskou na místě spolujezdce. Asi abych se za volantem krotil. Uvidíme, co z ní vypadne, neumí ani slovo anglicky a moje italština obnáší jen vyznání lásky a pár nadávek.
Znovu na start, znovu zmáčknout tajemný knoflík Sport (nedojde sice ke zvýšení točivého momentu, ale zostří se odezva plynového pedálu). Za jedna, plný plyn. První ostrá pravá, brzdy na zem (v porovnání se slabší verzí jsou ostré jako nejpikantnější chilli), trhnout ručkou, znovu plyn a Abarth SS se přes zablokovaná zadní kola vrhá bokem napřed. Paráda.
Italka ztuhne, pak vybuchne divokou gestikulací a drmolením v rodném jazyce. Tuším, co chce říct, ale je mi to jedno. Nemá šanci, ženu dál Esseesso okruhem, který jsem dostal během dopoledního kroužení už slušně do ruky. Pokud chci, klouže zadek s vypnutým ASP a sportovním ESP na limitu přesně a čitelně podle libosti, volant bez tahání přenáší ty nejintimnější informace o aktuální situaci.
Poslední vracečka před rovinkou k boxům, opět přes ruční brzdu. Jo, jo, jo! Tohle auto prostě musím mít. Kdyby se mi po několika kolech nepokusila napůl šílená Italka vyškrábat oči a vytrhnout klíčky ze zapalování, nikdo by mě z auta nedostal.
...skvělé svezení (mluvi o normal Abarthu), ale ta pravá extáze mě ještě čeká. Esseesse s anatomickými sedadly, osmnáctipalcovými koly, agresivnější karoserií, silnějším motorem, difuzorem a italskou hosteskou na místě spolujezdce. Asi abych se za volantem krotil. Uvidíme, co z ní vypadne, neumí ani slovo anglicky a moje italština obnáší jen vyznání lásky a pár nadávek.
Znovu na start, znovu zmáčknout tajemný knoflík Sport (nedojde sice ke zvýšení točivého momentu, ale zostří se odezva plynového pedálu). Za jedna, plný plyn. První ostrá pravá, brzdy na zem (v porovnání se slabší verzí jsou ostré jako nejpikantnější chilli), trhnout ručkou, znovu plyn a Abarth SS se přes zablokovaná zadní kola vrhá bokem napřed. Paráda.
Italka ztuhne, pak vybuchne divokou gestikulací a drmolením v rodném jazyce. Tuším, co chce říct, ale je mi to jedno. Nemá šanci, ženu dál Esseesso okruhem, který jsem dostal během dopoledního kroužení už slušně do ruky. Pokud chci, klouže zadek s vypnutým ASP a sportovním ESP na limitu přesně a čitelně podle libosti, volant bez tahání přenáší ty nejintimnější informace o aktuální situaci.
Poslední vracečka před rovinkou k boxům, opět přes ruční brzdu. Jo, jo, jo! Tohle auto prostě musím mít. Kdyby se mi po několika kolech nepokusila napůl šílená Italka vyškrábat oči a vytrhnout klíčky ze zapalování, nikdo by mě z auta nedostal.