FANDAK píše:To ne díky bohu ale nemůžu tomu co tady čtu uvěřit
Zadna sranda lidi, kez by byla, upadl tlumic vyfuku. Dneska se nato jdu mrknout(byl jsem doted mimo). Doufam, ze se to bude dat svarit, a kdyz ne tak holt pujde nejaky novy. Pak dam vedet, jestli tukani do plynu zmizeno, nebo nee ....
Kdyz jsme u toho, neznate nekdo nejaky fajn servis/garaznika v Praze?Nerad bych podporoval nejake vyčůránky ...
No ja jsu s Autotypem Fiat na Kolbence zatim spokojeny. Je to sice ofiko servis, takze hodina neni za dve stovky, ale zatim udelali vse jak meli, da se v pohode domluvit na plno vecech atd. Jsem zvedavy, jak ted dopadne ta oprava te pojistne udalosti a hlavne co na to pojistovna, pak tu sepisu nekde story, protoze to co si pojistovaci dovoluji, to uz je moc.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Takze vyfuk vcera zavaren u pologaraznika .... 700kc cista ruka(bez papiru). Tukani do pedalu nezmizelo, ale co pribylo (dle mechanika) je vysypany katalyzator .... nejak to ram rezonuje ..... stava se to, kdyz upadne tlumic...zeby ta zmena tlaku vysypala i katik?
No stydim se stydim, ale napraskat to na sebe musim - kdyz uz jsem k tomu tohle tema vyprovokoval. Klepani do plynu odstraneno......byl to koberecek, pod pedalama ...... Vim vim, mel jsem to zkontrolovat jako prvni ....nojo ..... Kazdopadne, kdyby se nekdo setkal s necim podobnym...tak vi jak nato.... Diky vsem zucastnenym za pomoc