Stránka 2 z 4
Napsal: 06 črc 2008, 22:39
od Pandora
Jo, u dnešních Classiců to očesali na 1 interval a konec.
Napsal: 06 črc 2008, 22:42
od Pandora
Jak to myslíš rychlé setřední, pomalé setření. Něco takového je u Punta?
Napsal: 06 črc 2008, 22:45
od be.smile
kdyz das packu nahoru..tak se setre 1x rychle a dost...pak je tam cyklovac...cca po 4 sec to stira.....a pak jsou polohy na pomalou rychlost a vetsi rychlost... a zadni sterac je bez cyklovace...bud jede porad nebo je vyplej.
Napsal: 06 črc 2008, 22:46
od Anduril
Mno tak je tam jednorazove setreni - zmacknes a sterac jednou prejede sklo, je tam cyklovac (jedna nebo vice rychlosti) a pak tam jsou klasicke dve rychlosti stirani.
Zadni sterac muze byt bez cyklovace, nebo s cyklovacem nebo je synchronizovani s prednim cyklovacem, ale to u Classicu neni.
Napsal: 06 črc 2008, 22:48
od be.smile
to opravdu neni:( a proto tam chci hodit nejaky relatko..co to bude spinat..podle me prace na par minut..jen koupit vhodne rele..
Napsal: 06 črc 2008, 22:48
od Pandora
No, tak si člověk musí zainvestovat do vícepolohového, pokud to chce.
Napsal: 06 črc 2008, 22:54
od be.smile
mylsim ze tam neni na vyber...kdyz jsem bral tenkrat auto..tak jediny co jsem si mohl zvolit byly mlhovky..klima..dalkovy...14 kola...a volant v kuzi.a metaliza...to bylo vsechno..nakonec jsem bral skladovku takze jsem central nechal dodelat i tak dnesni cena 199 je kraaasna:) ja ho mel za temer 285(kdyby me tenrat temer neumrelo predchozi punto mk1 tak bych si pockal na objednany punto..a dal bych tam vsechno...krom klimy.(tenkrat stala 35 tis) ale jiedny co mi chybi jsou mlhovky...a ten dodatecnej central jsem si musel predelat jak ho mistri blbe udelali.
Napsal: 06 črc 2008, 22:57
od Pandora
Tak dnes je Punto v jedné výbavě a na výběr není, leda si objednat z výroby, ale to by bylo někde jinde cenově.
Škoda, že Fiat šetří na detailech, Fabia sice detaily má dotažené - 4 intervaly cyklovače atd. - ale je to 3 válec. Ach jo.
Napsal: 06 črc 2008, 22:58
od Pandora
Dnes Classic myslím nabízí - ABS, 2 x airbag, pa. PC, centrální zamykání, el. přední okna, stavirelný volanet + sedačka řidiče.
Napsal: 06 črc 2008, 22:59
od be.smile
to zas nejsou takovy detaily.... ja bych si ted asi taky vzal nejaky jiny auto nez punto..ale proste tenkrat jsem mel stary punto..tak jsem u toho zustal...ale i tak mam puntu rad:))
Napsal: 06 črc 2008, 23:01
od be.smile
vsak to tam mam taky...to je standart..
akorat..v katalofgu jeste meli venkovni teplomer..a ten jsem dodnska v aute nenasel:)
Napsal: 06 črc 2008, 23:02
od Pandora
Takže teď z Punta už tak nadšen nejsi? Já to beru za 199 900 to celkem jde. Samozřejmě nějaké věci člověk musí oželet, přemýšlel jsem i o Grande Punto, ale v základu má motor, který má sice 48 kW, ale také jen 102 Nm a to na auto, co je o 200 kg těžší než Punto Classic mně přijde celkem málo.
Napsal: 06 črc 2008, 23:06
od be.smile
punto je proste auto..rad se mu venuju..nedam na nej dopustit...ale taky vim ze jsou lepsi auta...ale taky auta ktery bych za nej rozhodne nevymenil..napr fabie atd...Peugeot 206, wv polo atd..s tema si myslim punto hrave poradi..kdyz to samo neni polo v plne vybave..ale taky jendou tak drahy..
jinak..dalsi moje auto bude zas a znova ital..
alfa 147 nebo 159
Napsal: 06 črc 2008, 23:07
od Pandora
Líbí se mi, že Punto je krásně tichý a počítač ukazoval během zkušební jízdy 7,4 litru, když jsem tu samou trasu s fabií, ukazovala 9,2 litru.
Napsal: 06 črc 2008, 23:09
od be.smile
a muzes byt v klidu ze s puntom se da jezdit i hlucne..protoze zvuk to ma az od 4 tis:)) za to htp ...to je vysavac porad...a zkus protahnout fabii na dvojku cca na 85...k sesti tisicum...a uvidis tu spotrebu:)) pokud to teda vubec zvladne...to stejny na 3.. nejakych 130 to udela...