Stránka 2 z 2

Napsal: 27 pro 2005, 16:19
od Vaahaa
kupoval jsem svoje punto nové a na servisu mi říkali, že se potkat nemůže...
tot vse co k tomu mohu napsat...rozebrane jsem to nemel a po 60t.km zatim pohoda...mam MK2 rok 2003

Napsal: 27 pro 2005, 16:46
od Jarous
To je známá věc, že u motorů FIRE 8V se nepotká. Platí od dob Una, kdy do něj v roce 85 tento motor s obsahem 999 začali dávat, takže pozor na to co píšeš :lol:

Napsal: 27 pro 2005, 21:33
od venca
Frank píše:
venca píše:
Kaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.

s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněná
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš! :wink:
:twisted:
Máš sice trochu pravdu, ale motor 1.2 8V se skutečně nemůže potkat (ventily a písty), protože se jejich dráhy chodu nepřekrývají! Což kauflik říka dobře.
Tak to je jiná věc,tak pardon kluci! :wink:

Napsal: 28 pro 2005, 14:38
od venca
Kaufik píše:
venca píše:
Kaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.
s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněná
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš! :wink:
Bacha by sis měl dávat ty..protže tady uvádíš lidi o horzného omylu!!!
FIRE motor se ti potkat nemůže, 1,2 8v je FIRE.
Kdežto 1,2 16V FIRE motor není, takže se ti potkat může.

Chce to nejdřív znát fakta a ne pohádky typu: Jedna paní povídala! :wink:
Tak se nečerti,vždyt život je krásnej a jěště jednou pardon Kaufiku! :wink:

Napsal: 28 pro 2005, 16:53
od Patrik
Kaufik píše:
venca píše:
Kaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.
s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněná
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš! :wink:
Bacha by sis měl dávat ty..protže tady uvádíš lidi o horzného omylu!!!
FIRE motor se ti potkat nemůže, 1,2 8v je FIRE.
Kdežto 1,2 16V FIRE motor není, takže se ti potkat může.

Chce to nejdřív znát fakta a ne pohádky typu: Jedna paní povídala! :lol:

:D Kaufíku, měl by ses řídit svojí větou i ty ! Páč motor 1.2 16V samozřejmě patří do rodiny FIRE motorů. Jestli se ventily u této verze FIRE motoru potkat může, to by mne také zajímalo.
Jo, nevíte někdo, co to byl motor 1.2 75PS v v Puntu I ? To byl taky 16V ? Já znám jen 1.2 85PS z Punta I a můj 1.2 80PS v Puntu II. Tyto dva 75PS jsem ještě na vlastní bulvy neviděl ... Všechny tyto 3 motory jsou FIRE.

Napsal: 30 pro 2005, 14:08
od Oli
Už nefi kdo tu psal o tom že 16V je mnohem hlučnější na volnoběh, ale otec si kupoval nový punto MK2 v roce 2000 byla to 1.2 8v a bylo to fakt super auti,tichounký, na volnoběh neklepalo, jelo 180, krásně táhlo i ve vysokejch no prostě super, po třech letech ho prodal s tím že si koupí to stejný auto ale v 5dvířku, a se stejným motorem.
To nový auto je jak vyměněný, motor je jak šroťák ty raní starty připomínají JTD, je mnohem hlasitější při jízdě a táhne o dost hůř, po této zkušenosti už si otec asi fiata nekoupí bylo to pro něj hrozný sklamání.
Já se svým Puntem MKI 1.4 MPI Turbo sem zatím spokojenej a jak už někdo psal není lepší pocit než když ty "drahý limuzíny" musí mýmu žerykovi ve 180km/h smutně uhnout protože už jim to nezrychluje :-)

Napsal: 02 led 2006, 16:26
od Patrik
Kaufik píše:Já to mysle tak jako že tonení původní motor FIRE.. protože za tahle zkratkou se skrývá: první motor vyrobený robotem.. aten byl původně pouze 8v.
:-)))))))))))))))
FIRE není "první motor vyrobený robotem", nýbrž "motor zcela vyrobený robotem" z anglického Fully Integrated Robotized Engine.

Napsal: 03 led 2006, 19:37
od Jarous
Patrik: motor 1.2 75PS patří také do rodiny motorů FIRE, od 1.2 60PS se liší jiným vstřikováním, 60 ka má jednobodové a 75 čtyřbodové. Jinak 1.2 16V se potkat už bohužel může.

Napsal: 04 led 2006, 18:38
od Patrik
Jarous: Znamená to, že 1.2 75PS je 8v ?

Napsal: 04 led 2006, 19:08
od Jarous
Patrik: přesně tak, je to 8V.