Stránka 2 z 2

Napsal: 07 lis 2007, 17:19
od Katy
Pun-to píše:Tak ten čtvrtej válec vzbuď o půl hodiny dřív a až pojedeš tak už bude připravenej :D :D :D
:lol: :lol: :lol: dobře ty

Napsal: 07 lis 2007, 17:34
od Vencapunto
Pun-to píše:Tak ten čtvrtej válec vzbuď o půl hodiny dřív a až pojedeš tak už bude připravenej :D :D :D
Asi mu tam hodim budíka :lol:

Napsal: 08 lis 2007, 08:16
od marty3d
Vencapunto píše:
Pun-to píše:Tak ten čtvrtej válec vzbuď o půl hodiny dřív a až pojedeš tak už bude připravenej :D :D :D
Asi mu tam hodim budíka :lol:
Tak jak, pomohl ten budík? :D já to měl vadným kabelem ke svíčce.

Napsal: 08 lis 2007, 17:35
od Vencapunto
Asi se leknul a dneska chytil na plnej počet,uvidíme co se z toho vykloubí :D

Napsal: 09 lis 2007, 10:23
od MIKI-GT
Kde seženu káble ke svíčkám na gtčko??

Napsal: 09 lis 2007, 15:13
od FetesBrod
Tak jsem se taky koukl, jak ty kabely budou ve tmě vypadat, no a lehce to prosvítalo. Chci se zeptat, zda je to důvod k výměně a popř. kolik stojí kabely. díky :D

Napsal: 09 lis 2007, 16:55
od Pun-to
Určitě je vyměň zvlášť teď před zimou. Cena asi 140,- za kus.

chod na 3válce

Napsal: 19 lis 2007, 20:53
od kajkl
Možná píši pozdě,ale teprve nedávno jsem koupil Punto MKII.Tento problém jsem měl u Fiatu Brava,při nastartování šel motor na 3válce a až po chvíli naskočil ten čtvrtý.Bylo to prasklé těsnění pod hlavou a voda kapala na svíčku,takže jeden válec nenaskočil.Dobrý mechanik má měřák,který nasadí na expanzku chl.okruhu a ten mu ukáže ,že jdou spaliny do vody.Výměna těsnění na Bravu-asi 4 tis.

Napsal: 19 lis 2007, 21:26
od Vencapunto
Ale to by se mi tlakovala voda nebo by se aspoň ztrácela ne?

Re: chod na 3válce

Napsal: 21 dub 2010, 16:55
od Pepik
kajkl píše:Možná píši pozdě,ale teprve nedávno jsem koupil Punto MKII.Tento problém jsem měl u Fiatu Brava,při nastartování šel motor na 3válce a až po chvíli naskočil ten čtvrtý.Bylo to prasklé těsnění pod hlavou a voda kapala na svíčku,takže jeden válec nenaskočil.Dobrý mechanik má měřák,který nasadí na expanzku chl.okruhu a ten mu ukáže ,že jdou spaliny do vody.Výměna těsnění na Bravu-asi 4 tis.
Tak přesně tento problém jsem vyřešil výměnou těsnění.Pustil jsem se do toho sám.Problém byl v chybějícím kousku těsnění mezi prvním válcem a vodním kanálkem.Ta vzdálenost je tam velmi malá.Zajímalo by mě kdo taky měnil těsnění pod hlavou na kterém válci byl problém.Jestli to není převážně na prvním válci.Tam je těsnění nejvíce namáháno protože v tomto místě je za hlavu uchycen motor.

Re: HELP - CHOD MOTORA NA 3 VALCE.

Napsal: 27 dub 2010, 09:26
od racer
u mě to bylo horší. prasklé těsnění mezi spalovacími prostory 1. a 2. válce ( od rozvodů).