Stránka 2 z 3
Napsal: 13 srp 2007, 22:12
od Saki
Ahoj, mám ten samý problém. Pokud nenchám motor zahřát na místě cca 30 sec tak když se rozjedu tak to škube jedeto ale škube. Když se motor zahřeje vše je OK. Chytá perfektně. Nedávno jsem musel přepnout na benzín a škubalo to za studena ještě více než na plyn. Nevím co by to mohlo být. Tuším něco se snímačem teploty nebo otáček protože na plynu to nezáleží. Jsem zvědav jestli na to někdo přijde.
Napsal: 14 srp 2007, 09:27
od buffyna
Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Napsal: 15 srp 2007, 08:02
od Mišan
Tak to bych fakt viděl na regulátor tlaku, jak jsem už psal. Ale kdo ví???
Napsal: 15 srp 2007, 08:15
od Dodo-multipla
buffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
nechci kazit radost, ale snimac otacek mam meneny a stejne se musim po delsim stani rozjizdet na benzin, protoze okamzite prepnuti na plyn = auto nechce jet a motor cuka
Napsal: 16 srp 2007, 09:17
od Mišan
Pokud bude vadný snímač, bude to chcípat pochopitelně jak na plyn tak na benzín. Jestli to ale dělá jen při plynu, šel bych po tom regulátoru tlaku. Jde tam při volnoběhu víc paliva než je třeba a motor se dusí. Cena té opravy je myslím kolem čtyř tisíc. Říkal mi to kamarád co to dělá, ale už to nevím přesně. Máme teď v rodině druhou Mulťu CNG a ta se chová přesně takhle, čili blbě to na plyn startuje a při volnoběhu to silně kolísá (zatím nechcípe). Budu to pozorovat.
cukání motoru
Napsal: 27 zář 2007, 18:52
od Burkot
Ahoj!Nemám sice Multiplu,ale Mareu na CNG. Ale mám taky špatný volnoběh a škubání motoru...jen na CNG...jak jsem procházel fórum,tak se to tady několikrát probíralo,ale výsledek žádný:(Nebo to někdo dokázal vyřešit?Jak je to s tím regulátorem tlaku plynu?Nemáte někdo kontakt na někoho kdo to dokáže opravit?Díky moc
Napsal: 28 zář 2007, 11:34
od Saki
Čus všichni,
tak moje cukání je vyřešeno. Koupil jsem si nový vzduchový filtr a vyměnil ho a cukání kupodivu přestalo. takže můj problém je vyřešen. Zdar
Napsal: 29 říj 2007, 09:33
od rozmetal
u mě se tenhle problém vyřešil výměnou zapalovacích kabelů
Napsal: 30 říj 2007, 08:33
od Roman G
buffyna píše:Ahoj, včera jsme byli na diagnostice plynu v Prostějově u Auto Rolný, mají tam originál diagnostiku Fiat (na univerzální u Fedora nám to psalo - neznámá chyba). Zjistili, že máme špatný tlak plynu, pravděpodobně něco se snímačem otáček. Jsme objednaní na úterý. Jsem zvědavá, jestli do opraví. Dám vědět.
Ahoj buffyno, jak jste dopadli u Rolného? Podařilo se jim to opravit?
Napsal: 31 říj 2007, 08:46
od buffyna
Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Napsal: 23 lis 2007, 09:30
od Alda
Musím zaklepat, ale už asi měsíc mi to na CNG nechcípe. Vyčistili jsme škrtící klapku nějakým čistícím sprayem na vstřikovací systémy a opravdu to pomohlo. Co vy, jak jste na tom?
Napsal: 28 led 2008, 09:15
od Jenda B
Ahoj,
mám prosbu na ty z vás, kteří se s tím už setkali a nebo tomu rozumí. Mám Mutiplu CNG-benzín od listopadu 2007 a vše bylo v pohodě až do včerejška. Při volnoběhu na benzín (plyn je zrovna vyježděný) nejde motor pravidelně, škube to, netáhne, zdá se mi jako by snad vynechával jeden válec. Co to může být? Znáte někoho, kdo tomu rozumí někde poblíž Zábřehu na Moravě nebo v Olomouckém kraji? Díky. Jenda
Napsal: 28 led 2008, 09:39
od buffyna
Ahoj,
pokud ti to dělá u benzínu, tak to snad opraví každý mechoš. Nejspíš se jedná o škrtící klapku. Je to neduh Fiatu.
Napsal: 28 led 2008, 13:16
od Jenda B
No mám obavu, že to škrtící klapka asi nebude, u té kolísají otáčky a mě nekolísají, ale škube to. S problémy se škrtící klapkou už jsem se setkal u Felicie a bylo to jiné. Navíc fakt se mi zdá, že mi to teď jede na 3 válce.
Napsal: 28 led 2008, 15:58
od BigGeorge
buffyna píše:Ahoj,
Rolný nejdřív udělal diagnostiku, kde zjistil závadu na škrtící klapce a lambda sondě. Klapku vyčistil, ale je tam někde malá dírka. Od té doby nám motor funguje normálně, sice to není to pravý, ale nechcípe a necuká. Máme v brzké době ale v plánu klapku a sondu vyměnit. Máme to domluvený na vrakáči - klapku za litr a sondu taky za litr. Zatím s vrakáčem máme dobrý zkušenosti - už jsme tak měnili celý řízení.
Lambda za litr to je drahy. Nova neoriginal stoji 1300,- viz
http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11043/ . Pozor podivej se dle tipu tato konkretni je na 1.6 benzin. Zavolej tam poradi ti. Navic z vrakoviste nevis jaka bude.