Stránka 2 z 3

Napsal: 30 říj 2007, 20:55
od peta
navštivte pár čerpaček a kanystřikem a doma to přelejte do čistý lahve a uvidíte ty rozdíly - to je pro mně důležitý a je mně uplně jedno jestli je dražší o korunu nebo nebo 5, protože se mi to stejně vrátí jak na jízdních vlastnostech ta následně na servisu - nezapomeňte, že máme JTD a ne nějaký zasr.ný TDI třeba ať má všechny písmena červený

Napsal: 30 říj 2007, 21:36
od Kačátko
Souhlas v plné míře až na TDi to jsou nej motory na trhu podle mého názoru.

jakou naftu

Napsal: 30 říj 2007, 23:32
od ok2clj
Certifikovanou + kvalitní aditivum

Napsal: 31 říj 2007, 10:33
od Kubanec
Peta z Pardubic píše o návštěvách čerpaček s kanystrem,to je opravdu pro lidi co nemaj co na práci,ale budiž ....akorát kdo o tom moc neví jakou má mít nafta barvu, bude dost zklamán ,protože nejspíš od různých pump různá barva nafty.Všeobecně něco mezi žlutou zelenou a hnědou a všechny vzorky budou bez závad,záleží na aditivech a na stáří nafty,čím starší tím více do hněda.Nejdůležitější je aby baly čirá a ne zakalená.Jinak souhlas s názorem že JTD potřebuje kvalitu a TDI sežere i hnuj.Tankuju všude a přidávám VIF zimní.

Napsal: 31 říj 2007, 10:43
od Kačátko
A jak se ti VIF osvědčil, jsou pozorovatelné změny či chod motoru? Já s ním začínám???

Napsal: 31 říj 2007, 10:49
od Kubanec
Používal jsem před tím kastrol a nevidím v tom nějakou změnu všechno pracuje jak má bez problemu,kdybych nečetl ten test kde VIF vychválili tak bych nevěděl ani že existuje

Napsal: 31 říj 2007, 10:51
od Kačátko
Tak to jsme na tom stejně, také jsem se dozvěděl o tom až tady. Mimochodem ať nemachruju je to můj první diesel, takže se zatím učím co a jak s diesláčkem. :cry: :oops:

Napsal: 01 lis 2007, 22:28
od Minimaxa
jojo, JTD je na naftu vcelku choulostivý, TDI spolkne ledacos, mimochodem jel jste někdo s novějším modelem VW Sharan 1,9/96 kW? myslím, že se má Fiat ohledně motorizací JTD co učit :lol:

Napsal: 04 lis 2007, 09:11
od Kubanec
Ahoj MAXI, fuckou VW jsem jel, ale nepíšeš jak novějším, ještě tdi nebo už common rail,já jel tdi, hezký kopanec turboefektu,tvrdý traktorový zvuk a auto bez nápadu ,nic pro mě a ještě když mi kamarád řekl co za to dal tak jsem se musel smát .Netvrdím že jsou fiaty božský nebo že JTD je závodní motor ,ale já jsem spokojenej a proč bych dával o 150táců více a čekal až mi auto někdo ukradne ???? a už jsem taky viděl v servisu vysypanou převodovku u 3 roky starýho TDI pašíka

Napsal: 04 lis 2007, 19:57
od Kačátko
Ale převodovka není motor strejdo a nikdo přece nehaní naše Multinky, jen říkáme, že TDi je lepší motor co do výkonu i spotřeby. I tím co vše žvýkne za bordel bez větších náznaků problémů. Marné.... Ale JTD je skvělý motůrek též... :wink:

Napsal: 04 lis 2007, 20:17
od Kubanec
A k čemu Ti ten motor bude ,když se ti vysype to ostatní strejdo?! :roll:

Napsal: 05 lis 2007, 08:45
od Kačátko
Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.

Napsal: 05 lis 2007, 15:27
od Václaf
Domnívám se, že takové jednání "KAČÁTKA" vůči seriozně odpovídajícímu Kubánci není nejvhodnější, tak se kačenko zamysli.

Napsal: 05 lis 2007, 15:31
od Kačátko
Konec jsem přestřelil, omlouvám se...

Napsal: 05 lis 2007, 21:29
od peta
Kačátko píše:Strejdo já jezdil léta ve VW Golfu variantu a věř tomu, že 350 000 km bez výrazných poruch jen prkotiny. Stejně jako druhý firemní. Nevím jak s tím ten tvůj známý zacházel, ale auto jentakové z velké části, jak se k němu chováme. Myslím si, že plivat na značku VW je jen důsledek neinformovanosti. Kdybych ž tedy chtěl srovnávat co do poruchovosti italské vozy a VW, musel bych s Mutlinkou sklapnou krovky. Prostuduj si statistiky poruchovosti a potom se ozvi strejdo.
Otázkou je: za čí peníze ty statistiky jsou dělaný? Žádná automobilka ti nezveřejní stejně pravdivý údaje o poruchovosti aut v záruce a sovnávat ojetiny starší 4 roky je podle mně blbost, protože za většinu závad může stejně TO co je umýstěno mezi volantem a sedačkou.