No, ale když mě jde druhej a třetí stupeň, tak tepelná pojistka bude asi OK. Na té destičce jsou 3 drátky. Nejtenší byl přepálenej, pak střední a pak celkem tlustej. Ten tenkej sem propájel k sobě, ale stejně to nejde. Nechci zbytečně měnit pojistku, když jde i druhej stupeň. Asi mě nic nezbyde než sehnat novej předřadnej odpor.
Maly rychlosti jdou pres odpor nejspis proto, ze bejvaj pusteny pri dlouhejch jizdach. Na trojku se to pousti jen obcas a chvili.
Nepropojoval bych to. Tech par stovek za odpor te nezabije.
MK 1, r.v. 1998, 55S (čili 176)
Je to červené, italské a žihadlo k tomu?
Tak to bude Fiat!
Alfi píše:Maly rychlosti jdou pres odpor nejspis proto, ze bejvaj pusteny pri dlouhejch jizdach. Na trojku se to pousti jen obcas a chvili.
Nepropojoval bych to. Tech par stovek za odpor te nezabije.
Tak já to nebudu nijak propojovat. Drátek jsem sletoval k sobě a nic. Ještě proměřím tu tepeplnou pojistku. Zatím foukám na 2 ku a je to v pohodě, ale časem ho budu muset vyměnit. Teď před vánoci se mě 900 za něj dávat nechce
Tak sme s Johnny Bosem proměřovali. Tepelná pojistka je OK. Ten nejtenší drátek nevodí, takže bude úplně v řiti. Nahradím ho rezistorem a teď otázka. Jakou by měl mít hodnotu, aby teda nahradil ten nejslabší drátek a zase to fungovalo
Ten drátek rezistorem nenahradíš. Musíš sehnat oporovej drát stejnýho průměru a namotat stejnej počet závitů, respektive stejnou dýlku. Odpor by se neuchladil.
Tak koukal jsem na netu a není problém odporovej drát sehnat a určo když je to jen tím, to nebude zas tak složitý opravit a ušetřím za novej předřadnej odpor. Akorát by mě zajímalo jakou hodnotu toho odporovýho drátku mám sehnat. Je to úplně ten nejslabší.