jj to by bylo taky dobry.alepson necoHoviXXX píše:Ještě by taky byla možnost ta Panda Elearn příručka...Pokud by to někomu pomohlo.....něco malo tam taky je....Mužem se domluviti.
DOKUMENTACE: Návod k použití a údržbě
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Potřebujete-li manuál, je to prosté, stačí napsat do vyhledávače (Google):
Repair manuals Panda a vyskočí vám odkaz:
http://www.electronicmanuals.co.uk/fiat ... p-348.html ,
kde si můžete manuál objednat. I když tento způsob je oklika.
Tento problém je u nás dost zakořeněný. Výrobci si myslí, že kyž budou skrývat návody, že všichni si budou muset nechat spravovat vozy u nich. Bohužel jsou na velkém omylu a je jen otázka času, kdy někdo z nich na tom prosoudí velké peníze. Veškeré doklady k výrobku, i servisní manuál má povinost podle EU dodat zákazníkovi výrobce. Jinak u soudu vše prohraje. Protože zákazník u výrobků co již nejsou v záruce musí mít volbu, zda si nechá výrobek opravit v servisu, nebo si náhradní díly objedná u výrobce a výrobek si opraví sám, nebo jen díly objedná u výrobce a dodá svému opravci. V Americe na těchto procesech na stupidních chybách výrobců vydělávají zákazníci milióny dolarů odškodného. ( Vůz jsem si chtěl opravit sám, výrobce mi odmítl dodat seznam náhradních dílů a ceník. Požaduji náhradu ztrát své firmy, protože jsem nemohl auto opravit a jezdit do práce. Dále požaduji nový vůz, protože chybou výrobce si ten svůj nemohu opravit a používat ho. Dále požaduji náhradu za stes a velkou psychyckou újmu vzniklou pro mne tíémto problémem, atd. atd)
Repair manuals Panda a vyskočí vám odkaz:
http://www.electronicmanuals.co.uk/fiat ... p-348.html ,
kde si můžete manuál objednat. I když tento způsob je oklika.
Tento problém je u nás dost zakořeněný. Výrobci si myslí, že kyž budou skrývat návody, že všichni si budou muset nechat spravovat vozy u nich. Bohužel jsou na velkém omylu a je jen otázka času, kdy někdo z nich na tom prosoudí velké peníze. Veškeré doklady k výrobku, i servisní manuál má povinost podle EU dodat zákazníkovi výrobce. Jinak u soudu vše prohraje. Protože zákazník u výrobků co již nejsou v záruce musí mít volbu, zda si nechá výrobek opravit v servisu, nebo si náhradní díly objedná u výrobce a výrobek si opraví sám, nebo jen díly objedná u výrobce a dodá svému opravci. V Americe na těchto procesech na stupidních chybách výrobců vydělávají zákazníci milióny dolarů odškodného. ( Vůz jsem si chtěl opravit sám, výrobce mi odmítl dodat seznam náhradních dílů a ceník. Požaduji náhradu ztrát své firmy, protože jsem nemohl auto opravit a jezdit do práce. Dále požaduji nový vůz, protože chybou výrobce si ten svůj nemohu opravit a používat ho. Dále požaduji náhradu za stes a velkou psychyckou újmu vzniklou pro mne tíémto problémem, atd. atd)
- Mr.Bean
- Znalec
- Příspěvky: 585
- Registrován: 17 led 2010, 21:56
- Bydliště: Praha (Vrané nad Vltavou)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové auto bez návodu
Honza, Fiat Panda 1.1 Active; 07/2009; žlutá mambo
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto
Detailingclub.cz - Profesionální péče o vaše auto