Stránka 2 z 2

Napsal: 07 črc 2007, 10:12
od Vencapunto
Počítač sem zkoušel jako první.To nepomohlo

Napsal: 07 črc 2007, 21:16
od dedo.miki
Predsa lamda sonda zabezpečuje pomer benzínu a vzduchu.To je ale jednoducho povedané.Tak čo bez nej chcete vyriešiť.Možnosť bez nej je karburátor,kde sa to dá nastavovať ručne.

Napsal: 09 črc 2007, 06:39
od žabak
Nazdar! Mám podobný problém a je už v řešení asi rok :evil: punto mi žere 8 litru a to s ním mužu jezdit jak chci slušně :( čidlo teploty vzduchu mam nové uvažuju o teplotě vzduchu ale na http://punto.mysteria.cz/fiat.htm jsou postupy jak zkontrolovat dost věcí z elektroniky a hlavně čidla, ale jak zkontrolovat lambdu tak tam není :( to mi řek až jeden mechanik a to jsem zjisil že mi to blbne, chvílku to chodí a reguluje a pak to má jen bohatou směs :cry: otázka jestli vyměnit lambdu nebo zkusít druhou řidicí jednotku bo fakt už nevím co s tím :evil:

Napsal: 09 črc 2007, 17:21
od Semo
žabak píše:Nazdar! Mám podobný problém a je už v řešení asi rok :evil: punto mi žere 8 litru a to s ním mužu jezdit jak chci slušně :( čidlo teploty vzduchu mam nové uvažuju o teplotě vzduchu ale na http://punto.mysteria.cz/fiat.htm jsou postupy jak zkontrolovat dost věcí z elektroniky a hlavně čidla, ale jak zkontrolovat lambdu tak tam není :( to mi řek až jeden mechanik a to jsem zjisil že mi to blbne, chvílku to chodí a reguluje a pak to má jen bohatou směs :cry: otázka jestli vyměnit lambdu nebo zkusít druhou řidicí jednotku bo fakt už nevím co s tím :evil:
No a ako otestovať lambdu? Stačí odpojiť konektor ktorý ide z lambdy do toho plastového krytu v hornej časti motorového priestoru?

Napsal: 09 črc 2007, 17:40
od žabak
No na těch stránkach píšou že při 20° by to mělo mít nějaký odpor atd... no ale mi to ukazoval tak, že jsme vzali měřák přepli na milivolty mam ten dojem a napáchli jsme jeden konektor na černý drát a druhý na kostru a ručička rafiky chodila nahoru dolu což ukazovalo bohatou a chudou směs, pak jsme proturovali motor a začalo to pak ukazovat jen bohatou směs :( což by se pak správně mělo vrátit a pulzovat zase bohatou a chudou směs, tak by to mělo být správné ale mi to zustalo na bohaté tak nevím jestli zkusit ještě druhou lambdu nebo druhou ŘJ?

Napsal: 09 črc 2007, 17:45
od Sob
no bez lambdy to bude asi porad bohaty

Napsal: 09 črc 2007, 19:25
od Vencapunto
No u mě je to s lambdou ještě horší.Lambda je v pořádku,aspoň podle měření,má mít 2,5-4,5Ohmu,já mam 4,0Ohmu.Tak babo raď

Napsal: 10 črc 2007, 06:47
od žabak
Jo to jsem si taky myslele že ji změřím takhle na odpor a zjistím že je dobrá či né ale známý automechanik mi právě říkal že se to má měřit na nějakém osciloskopu či na čem? no a pak mi ukazoval jak se to měří s tím měřákem kde vidíš jak to vlastně chodí a reguluje směs, tak to zkus podle toho mého návodu a uvidíš jestli chodí a reaguje na bohatost směsi nebo ne.

Napsal: 10 črc 2007, 07:23
od Radus
Je to lambda, budu ji menit, protoze mam stejny problem. Parkrat jsem ji uz i profoukl, byla pekne zasrana a na nejakou dobu se to zlepsilo. Jednou to zere silene moc a pak zase normalne a strida se to, tak ji vymenim a snad bude klid.

Napsal: 07 srp 2007, 18:59
od žabak
Nazdar! Tak ja jsem koupil novou lambdu, nějaký univerzál z felicie za 1300 a ještě a znovu nastavil rozvody bo to bylo pohnute o zub a spotřeba šla hned dolu asi o litr a pul :)

Napsal: 07 srp 2007, 19:11
od Vencapunto
A to to auto jelo normálně nebo to nějak zlobilo?My když sme se netrefily o zub u Kadeta tak ani nechyt

Napsal: 07 srp 2007, 19:26
od žabak
No zaleží co je normálně :) netahlo to od spodních otáček a spořeba 8,5l ale jinak to jelo bez nějakých škubanců. Pak pomohlo profouknout lambdu tlakem vzduchu a pak jsem to cele prolez a zjistil že to je posunute o zub tak že to později otvíralo. Teď mi to krásně tahá od spodu :lol:

Napsal: 07 srp 2007, 20:00
od Vencapunto
Tak to zejtra juknu na rozvody,možná něco zjistim