Napsal: 09 led 2008, 19:40
No takze mensi update.
Dnes som sa v tom troska vrtal (fakt iba troska) chcel som pozriet na turbo, ale nevedel som sa knemu poriadne dostat, takze sa to nekonalo. Ale vliezol som si aspon pod auto a porobil par fotiek a mozno zbadal jeden prblem... o tom neskor.
Napadlo ma ze teoreticky by mohol byt problem v EGR-ku tak som ho odstavil odpojenim tej podtlakovej hadicky. Pokial sa nemylim podtlak ho otvara, takze bez tej hadicky by mal byt stale zatvoreny. Bol som sa s tym previezt cca 20 km. Nezazmenal som ziadne problemy ako pred tym. Subjektivne som mal spociatku pocit ze to taha o trosku horsie ako normalne, ale mozno to bol iba pocit.
Minule som este nespomenul, ze pred cca mesiacom som vyjazdil cca 2 plne nadrze s pridanymi aditivami na precistenie palivoveho systemu a trysiek.
Teraz k tomu turbu
Zo spodu turba je taka tyčka napojena predpokladam na ventil, ktory by mal byt ovladany podtlakom (opravte ma ak sa mýlim).
Ked som si vliezol pod auto brasko skusal vytacat motor tak do cca 3500 ot/min. Predpokladam ze pri tychto otackach by sa spominana tyčka aj s ventilom mala davno otvarat (pohybovat) Ziadny pohyb som tam ale nevidel. Bolo to sice na neutral ale to logicky nemoze byt rozdiel. Ak je ale ten ventil zaseknuty, resp. hadica ktora ho ovlada poskodena, tak ako je mozno ze pri tom prevezeni sa dnes vecer slapalo auto normalne?
obr. 1. Predpokladam ze jedna z tych hadic by mala byt ta podtlakova ktora ovlada ventil... viete ktora ?
obr. 2. červenou farbou spominana tyčka na klbe (ktorym smerom by sa mala hybat?) Modrou farbou oznaceny nie prilis viditelny ventil (predpokladam ze je to on )
obr.3.
BTW: pozna niekto dobry servis v okoli Trnavy, kde by vedeli nastavit trysky, popripade palivove cerpadlo? A kolko to asi bude stat ??
Vdaka
Dnes som sa v tom troska vrtal (fakt iba troska) chcel som pozriet na turbo, ale nevedel som sa knemu poriadne dostat, takze sa to nekonalo. Ale vliezol som si aspon pod auto a porobil par fotiek a mozno zbadal jeden prblem... o tom neskor.
Napadlo ma ze teoreticky by mohol byt problem v EGR-ku tak som ho odstavil odpojenim tej podtlakovej hadicky. Pokial sa nemylim podtlak ho otvara, takze bez tej hadicky by mal byt stale zatvoreny. Bol som sa s tym previezt cca 20 km. Nezazmenal som ziadne problemy ako pred tym. Subjektivne som mal spociatku pocit ze to taha o trosku horsie ako normalne, ale mozno to bol iba pocit.
Minule som este nespomenul, ze pred cca mesiacom som vyjazdil cca 2 plne nadrze s pridanymi aditivami na precistenie palivoveho systemu a trysiek.
Teraz k tomu turbu
Zo spodu turba je taka tyčka napojena predpokladam na ventil, ktory by mal byt ovladany podtlakom (opravte ma ak sa mýlim).
Ked som si vliezol pod auto brasko skusal vytacat motor tak do cca 3500 ot/min. Predpokladam ze pri tychto otackach by sa spominana tyčka aj s ventilom mala davno otvarat (pohybovat) Ziadny pohyb som tam ale nevidel. Bolo to sice na neutral ale to logicky nemoze byt rozdiel. Ak je ale ten ventil zaseknuty, resp. hadica ktora ho ovlada poskodena, tak ako je mozno ze pri tom prevezeni sa dnes vecer slapalo auto normalne?
obr. 1. Predpokladam ze jedna z tych hadic by mala byt ta podtlakova ktora ovlada ventil... viete ktora ?
obr. 2. červenou farbou spominana tyčka na klbe (ktorym smerom by sa mala hybat?) Modrou farbou oznaceny nie prilis viditelny ventil (predpokladam ze je to on )
obr.3.
BTW: pozna niekto dobry servis v okoli Trnavy, kde by vedeli nastavit trysky, popripade palivove cerpadlo? A kolko to asi bude stat ??
Vdaka