Stránka 2 z 2
Napsal: 17 led 2006, 18:12
od jery
jsem z Prahy, posílal jsem to poštou .je to broušené a pak se to dává do vypalovací pece.jede to líp ve vyšších otáčkách. samotná vačka moc nepomůže, mám sání čip a teď dodělám snížení hlavy a výfuk, pak to má efekt .jo a rada která není z mojí hlavy nejdřív se má udělat vačka a podle toho načípovat motor čili otáčky což jsem udělal naopak
Re: vačka
Napsal: 17 led 2006, 18:20
od jery
lacin píše:jery píše:Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
nejsem z Brna posílal jsem to poštou , je to broušený a pak se to dává do vypalovací pece. jede to lépe ve vyšších otáčkách. samotná vačka moc nepřídá mám sání a čip a ještě dodělám snížení hlavy a pak výfuk.takže kůň ke koni a pak už je to znát.
Napsal: 20 led 2006, 15:51
od Oli
sem rad že sem alespoň trochu poradil podle mě je to slušna firma a děla za slušnej peniz.
Napsal: 21 led 2006, 10:27
od Jafik
První co bych cchtěl zdůraznit je to,že vačka je důležitejší než čip a sání! Pokud je to dobře postavené,tak to motor nakope mnohem víc! Čip a sání už pak motoru s vačkou dají to,co potřebuje!
vačka
Napsal: 21 led 2006, 11:36
od jery
vačku mám jen přibroušenou nějakej koník to hodí ve vyšších rychlostech
Re: vačka
Napsal: 21 led 2006, 11:38
od Návštěvník
lacin píše:jery píše:Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
já mám vačku jen broušenou nějakej koník to přidá ve vyšších rychlostech
Napsal: 21 led 2006, 11:40
od Oli
To si musiš rozmyslet jestli chceš auto upravovat a zvadet výkon atd. nebo jezdit jak paprda s malou spotřebou
Dle mého názoru nema smysl zvašovat vykon na 1.2 protože nikdy z toho nedostaneš nikterak zavratnej výkon a navíc s každou úpravou klesa životnost motoru. Ja s mým 1.4 T sem na tom podobně čipem se z toho da dostat 160koní + sání výfuk vačka něco kolem 170koní ale co ta životnost? 20000Km a je motor nakašu
radši budu jezdit se sáním výfukem a jinym POP OFF s nějakýma 140 konma a životnost stejna jak z fabriky.
Napsal: 23 led 2006, 20:28
od Jafik
Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček.
Re: vačka
Napsal: 30 led 2006, 18:17
od jery
lacin píše:jery píše:Jafik píše:Tak pánové! V mariánských lázních to umí pan Zenkl! Staví závodní škodovky,ale má kontakty! Mně vačku udělal za 3000 a je to supr práce! Pokud někdo bude mít zájem tak mé číslo je 608563857.Rád Vám dám kontakt! Zítra tam jedu.
tak já už mám vačku na autě dělal mi ji pan Pavlíček z Brna
za 2700 posílal jsem to poštou. je to znát ve vyšších otáčkách. tel.na něj je 608 56 38 57.
Tak pak průběžně hlaš, co to jak to dělá. Akorat ju zbrušoval, nebo aji navařoval?? A je to znat hodně, nebo ne? Nebo jinak se zeptam. Ma to tu cenu? A ty ses z Brna?
cenu to má když snížíš hlavu, čipneš motor, uděláš sání jinak se na to vyprdni
Napsal: 05 lis 2007, 16:13
od MIKI-GT
Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
Napsal: 05 lis 2007, 16:49
od majco
Jafik píše:Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček.
No neviem či aj 1.1 a 1.2 má rovnakú kliku??? predsa ak je rovnaké vrtanie nemôže byť rovnaká klika né
Napsal: 07 lis 2007, 13:22
od lacin
MIKI-GT píše:Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
To vis, ze se da sehnat vacka. Ale asi ji nezaplatis. Je lepsi upravit seriovou. Ona sice prd vydrzi, ale pouze ta seriova, neupravena.
Pokud upravuje seriovou vacku nekdo, kdo to upravovat umi, tak udela slusnou povrchovou upravu a vacka vydrzi vsechno...
Napsal: 07 lis 2007, 13:23
od lacin
majco píše:Jafik píše:Nikomu nebudu vyvracet životnost a spotřebu! Spotřeba je úměrně vysoká upravám a životnost ....... kdo se stará,tak tomu to vydrží i s úpravama a občas nějaká ta oprava! Rád bych zdůraznil,že motory 1,1,1,2 8v 43 kw a 1,2 54 kw mají stejnou kliku,takže rezervy tam jsou .................... A to,jestli zvyšovat výkon a nebo ne ................... je to koníček.
No neviem či aj 1.1 a 1.2 má rovnakú kliku??? predsa ak je rovnaké vrtanie nemôže byť rovnaká klika né
Klika stejna neni. Ale to neres, to uz je hodne daaavno, kdy se to resilo. A vrtani stejny taky neni. 1,2 ma o zdabicek vetsi. O 0,8 mm, jestli se nepletu.
Napsal: 07 lis 2007, 19:10
od MIKI-GT
lacin píše:MIKI-GT píše:Zdar, nevíte někdo kde sehnat lepší vačku? nechci dělat úpravu sériové, ta prd vydrží.. kromě novitecu je někde něco?? díky
To vis, ze se da sehnat vacka. Ale asi ji nezaplatis. Je lepsi upravit seriovou. Ona sice prd vydrzi, ale pouze ta seriova, neupravena.
Pokud upravuje seriovou vacku nekdo, kdo to upravovat umi, tak udela slusnou povrchovou upravu a vacka vydrzi vsechno...
Díky..asi bych si ji nechal udělat u Albrechta, od něj má snad i Pooky a Honza 16V..mám teď rozpitvanej motor tak dělám pokusy