Stránka 2 z 2
Napsal: 18 črc 2007, 19:36
od majki
Mi sa otacky celkom drzia, ked je motor zohriaty, tak toci okolo 700, so zapnutou klimou cca. 900.
Napsal: 23 črc 2007, 13:09
od Katy
Ja mam ted denne problem.....kdyz jsou ty vedra je to hrozny - je mi z toho smutno za auto - sotva se to zahreje tak to kolisa jak sinusoida nahoru a dolu, a na tom vyfuku to je dost poznat,to krapet rve,kdyz otacky vyleti.
Kdyz vedro neni a davam tomu "kapky" tak to udela nekdy...a po delsi trase.
ale to vedro to fakt spuntik nestiha.staci chvile jizdy. Kdyz motor vypnu....tak po vypnuti klicku uplne se jakoby jeste zakucka a pak chcipne !
Kdyz nastartuji tak zas chvili bezi normalne....ale pak zase "hulaka"...
kdyz zaradim,prestane to.
chjo... lacin mi rikal ze "Motorek volnobehu otazek"....ale v tom vedru se mi to fakt nezda.
Tohle by taky mohla delat ta krapka ... ? nebo termostat ?
chystam se na rozvody a celkovou generalku motoru, najeto 90tis, ale az po sezone... dofam ze to vydrzi jeste vsechno !
Napsal: 23 črc 2007, 13:17
od ygzo
Katy píše:Ja mam ted denne problem.....kdyz jsou ty vedra je to hrozny - je mi z toho smutno za auto - sotva se to zahreje tak to kolisa jak sinusoida nahoru a dolu, a na tom vyfuku to je dost poznat,to krapet rve,kdyz otacky vyleti.
Kdyz vedro neni a davam tomu "kapky" tak to udela nekdy...a po delsi trase.
ale to vedro to fakt spuntik nestiha.staci chvile jizdy. Kdyz motor vypnu....tak po vypnuti klicku uplne se jakoby jeste zakucka a pak chcipne !
Kdyz nastartuji tak zas chvili bezi normalne....ale pak zase "hulaka"...
kdyz zaradim,prestane to.
chjo... lacin mi rikal ze "Motorek volnobehu otazek"....ale v tom vedru se mi to fakt nezda.
Tohle by taky mohla delat ta krapka ... ? nebo termostat ?
chystam se na rozvody a celkovou generalku motoru, najeto 90tis, ale az po sezone... dofam ze to vydrzi jeste vsechno !
Co znamena celkova GO motoru? Co sa pri tom meni / opravuje? Na kolko to vide?
Napsal: 23 črc 2007, 13:27
od Katy
ygzo píše:Katy píše:Ja mam ted denne problem.....kdyz jsou ty vedra je to hrozny - je mi z toho smutno za auto - sotva se to zahreje tak to kolisa jak sinusoida nahoru a dolu, a na tom vyfuku to je dost poznat,to krapet rve,kdyz otacky vyleti.
Kdyz vedro neni a davam tomu "kapky" tak to udela nekdy...a po delsi trase.
ale to vedro to fakt spuntik nestiha.staci chvile jizdy. Kdyz motor vypnu....tak po vypnuti klicku uplne se jakoby jeste zakucka a pak chcipne !
Kdyz nastartuji tak zas chvili bezi normalne....ale pak zase "hulaka"...
kdyz zaradim,prestane to.
chjo... lacin mi rikal ze "Motorek volnobehu otazek"....ale v tom vedru se mi to fakt nezda.
Tohle by taky mohla delat ta krapka ... ? nebo termostat ?
chystam se na rozvody a celkovou generalku motoru, najeto 90tis, ale az po sezone... dofam ze to vydrzi jeste vsechno !
Co znamena celkova GO motoru? Co sa pri tom meni / opravuje? Na kolko to vide?
to jeste nevim...ja na tom jeste nebyla....ale myslim si ze:rozvody, klinak,svicky,diagnostika ? atd....proste jim tam reknu at mi zkontroluji uplne vsechno
i na podvozku.
Napsal: 23 črc 2007, 13:57
od ygzo
Katy píše:ygzo píše:Katy píše:Ja mam ted denne problem.....kdyz jsou ty vedra je to hrozny - je mi z toho smutno za auto - sotva se to zahreje tak to kolisa jak sinusoida nahoru a dolu, a na tom vyfuku to je dost poznat,to krapet rve,kdyz otacky vyleti.
Kdyz vedro neni a davam tomu "kapky" tak to udela nekdy...a po delsi trase.
ale to vedro to fakt spuntik nestiha.staci chvile jizdy. Kdyz motor vypnu....tak po vypnuti klicku uplne se jakoby jeste zakucka a pak chcipne !
Kdyz nastartuji tak zas chvili bezi normalne....ale pak zase "hulaka"...
kdyz zaradim,prestane to.
chjo... lacin mi rikal ze "Motorek volnobehu otazek"....ale v tom vedru se mi to fakt nezda.
Tohle by taky mohla delat ta krapka ... ? nebo termostat ?
chystam se na rozvody a celkovou generalku motoru, najeto 90tis, ale az po sezone... dofam ze to vydrzi jeste vsechno !
Co znamena celkova GO motoru? Co sa pri tom meni / opravuje? Na kolko to vide?
to jeste nevim...ja na tom jeste nebyla....ale myslim si ze:rozvody, klinak,svicky,diagnostika ? atd....proste jim tam reknu at mi zkontroluji uplne vsechno
i na podvozku.
To som aj ja menil, to je klasika, rozvody, remene, sviecky, olej, filtre,... co sa da menit som vymenil. Len volakedy sa na skodovkach robili GO motorov a to sa menili kruzky, vybrusy sa robili a ja neviem co este secko mozne, to neviem ci sa robi aj na dnesnych motoroch - preto som sa pytal
Napsal: 23 črc 2007, 14:07
od Katy
aha....tak asi mas pravdu.
GO asi znamena Generalni Oprava...
tak proste na prohlidku vsecho chci
Napsal: 23 črc 2007, 15:01
od Vencapunto
Katy tankovat jinde než tankuješ teď.To dobíhání motoru po chcípnutí mi taky dělalo a byl to nějakej horší benzín.Třeba to má vliv i na ten volnoběh
Napsal: 23 črc 2007, 15:05
od Katy
Vencapunto píše:Katy tankovat jinde než tankuješ teď.To dobíhání motoru po chcípnutí mi taky dělalo a byl to nějakej horší benzín.Třeba to má vliv i na ten volnoběh
tankuji JEN na OMW, Shell a Aqip !!!
Napsal: 23 črc 2007, 16:00
od majki
No, tak zvlast ta Agip by v tom seznamu byt nemela , spatne zkusenosti...
JA vyhradne na Shellce...nikdy nezklamala, ani jeste v dobach s Mazdou...
uz som to odstranil
Napsal: 17 zář 2007, 18:59
od romandr77
Cely problem bol v dierke na rure vyfuku.po zavareni to prestalo.
Napsal: 17 zář 2007, 20:49
od FANDAK
Můžu potvrdit shell nebo omw nikde jinde radši netankovat.
Problém s neúměrně vysokými otáčkami!!!
Napsal: 15 led 2008, 11:44
od NUIO
Ahojda lidi, mam PUNTO 1.2.8V z 2000! Je to asi 3/4 roku, co jsem menil vsechny kapaliny, výfuk, přední tlumiče atd.! Auto se mi moc líbí, jen ten problém s otáčkami! Při jízdě zničehonic vyskočí otáčky a jedou postupně třeba až na 5500/min. což je už docela řev! Teď si představte, že stojíte v koloně popojíždějících aut a moje auto řve jak tur! Pak to najednou z ničeho nic spadne zase dolů. Běhěm toho když to řve, nepomůže ani přeřazení, ani vyšlápnutí nebo sešlápnutí spojky, pomůže jen když zhasnu motor! Měl jsem to u mechanika a ten si to nemohl ověřit, protože to dělá jenom někdy, samozřejmě zrovna mu to nedělalo, když to byl projet! Nějak to tam prý vyčistil, ale řikal, že by se musela vyčistit nějaká klapka volnoběhu, ale že je to jako jeden blok nebo co a že by se to muselo vyměnit! NEVIM, JSEM LAIK A NEVYZNÁM SE! Jen že to tam na jaře zase povezu na takovou celkovou kontrolu, tak jsem si myslel, že byste mi někdo poradil, co mu můžu já poradit!
Budu rád za každou odpověď a radu! Díky všem, jsem z toho zoufalej a nevim, co dělat! Díky! Ahoj [/b]
Napsal: 03 srp 2008, 14:20
od jonas1
Vyskytnul se mi mensi problemek, a sice ze dne na den mi po nastartovani po cca. prvni jednu minutu pri volnobehu padaji otacky z cca. obvyklych 900 na 700-500 a motor se pridusuje, ma tendenci zhasnout, po te minute je vse zase OK - muze to souviset s tim, ze jsem dolil chladici kapalinu destilovanou vodou a mam tam cca. 2cm nad rysku max??
Vycistil bych skrtici klapku, ale jsou tam na trubici orig. fiatacky manzetky a nevim, jak je povolit, resp. dat nazpet..
Kdyz pojedu 60km na diagnostiku do Fiatu, tak to stejne nic neukaze, jak se znam;)
Diky za pomoc;)
Napsal: 03 srp 2008, 14:50
od Anduril
Obvykle volnobezne otacky u 16V ale jsou 700RPM
Ne 900 (teda pokud nemas zapnutou klimu).
Mel jsem problem s volnobehem a bylo to skrtici klapkou a pozdeji svickama (Brisk, ted s NGK ok).
Pokud myslis ty stahovaci pasky na potrubi od air boxu, tak ty jsou oddelat lehko (kleste) a pokud je neposkodis, tak jdou i vratit zpet stejnym zpusobem. Staci je jakoby jeste vice stahnout a pak tu zapadku potahnout nahoru. Pripadne kup obycejne SK pasky (se sroubem) a mas to.
Napsal: 03 srp 2008, 18:25
od jonas1
Ja mam od zacatku otacky 850-900, klimu ani nemam - asi si chce Punta vic zatocit;)
Diky za navod na demontaz, az bude cas, aplikuju to:)