Stránka 2 z 4
Napsal: 01 kvě 2007, 13:54
od Arrow79
Detailista!!!
Napsal: 01 kvě 2007, 17:18
od bluesman
tak uz je to v poraaaadecku
Napsal: 01 kvě 2007, 23:25
od FANDAK
Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.
Napsal: 02 kvě 2007, 11:08
od Bukshi
No ja mam automat a je to sranda, lebo ked mu az tak moc neslapem tak od rozbehnutia az do 90-100 km/h pri "jemnej nohe" to toci v kuse rovnako 2000 ot/min. Ale ak mu slapnem na krk, tak to "prehadzuje" okolo 3500-4000
a vytacat som to skusal len okolo 5000-5500 aj ked to tusim elektornika nedovoli pretocit ale pre istotu ...
Napsal: 02 kvě 2007, 18:48
od bluesman
FANDAK píše:Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.
preco by mal skor odist to hrobu resp. zleniviet?
inak ja som vychadzal z toho ze pri tych 2500 to ma max krutiaci moment, takze v tych otackach by to bolo vhodne asi udrziavat.
inak sa mi zda trojka prilis kratka a stvorka prilis dlha (teda neviem ci to je ten spravny nazov) - proste trosku by som sprevodoval trojku aby mala vacsi rozsah rychlosti a stvorku trochu kratsi - aby mala viacej sily...
Napsal: 02 kvě 2007, 20:38
od marmor
Chlapci, 1,2 8V a raketa? Nič proti ale od rakety to má poriadne ďaleko. Keď ideme plné auto tak ak ho nedržíš v otáčkach je to lenivé. Čo tak skúsiť si nejaký ten 4,2l motorček?
Napsal: 02 kvě 2007, 20:50
od Vencapunto
Tak je jasný že když naložíš plný auto tak ten motůrek musíš točit,ale to každý auto a takovýmhle mušim obsahu.Ale dá se v pohodě konkurovat i 1,3 MPI.
Napsal: 03 kvě 2007, 20:24
od TV-Punto
....presne tak!
Napsal: 03 kvě 2007, 21:10
od FANDAK
Souhlasím malej obsach se při zátěži musí víc točit.
Což potvrzuje že obsah ničím nenahradíš.
Proto malé obsahy radši doporučuji víc točit a nebát se ničeho nis se nestane je to na to delaný a ne to točit jako želvu.
Napsal: 03 kvě 2007, 21:26
od majki
1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho ...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ...
Napsal: 03 kvě 2007, 21:30
od TV-Punto
majki píše:HoubyToPojede
...u nas je to že HorkoŤažkoPredbieha
Napsal: 04 kvě 2007, 08:13
od Joe301
Alebo HovnoToPotahne
Napsal: 04 kvě 2007, 15:09
od marty3d
majki píše:1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho ...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ...
Včera sem měl to štěstí (nebo snad smůlu
) jet domu s kamarádem služební fábií 1.2HTP tříválec. No po dálnici sme si to kulili 180km/hod celou trasu(cca50km)-pokud bylo volno. Myslim, že je to srovnatelný s 1.2 puntem. Zkusili sme co dá na trojku - vytáhla se na 120. Já ji dám s puntem tak 130 do omezovače.
Napsal: 04 kvě 2007, 15:11
od majki
180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...
Napsal: 04 kvě 2007, 15:49
od marty3d
majki píše:180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...
No tak ta spotřeba by souhlasila, ale že je to služební, tak to nevadí. Ale s tou rychlostí nekecám. Byla to 1.2 htp sedan.