Stránka 2 z 4

Napsal: 01 kvě 2007, 13:54
od Arrow79
Detailista!!! :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 01 kvě 2007, 17:18
od bluesman
Vencapunto píše:No 1,2 V8 musí bejt zajímavej motor :lol: :lol: :lol:
tak uz je to v poraaaadecku :)

Napsal: 01 kvě 2007, 23:25
od FANDAK
Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.

Napsal: 02 kvě 2007, 11:08
od Bukshi
No ja mam automat a je to sranda, lebo ked mu az tak moc neslapem tak od rozbehnutia az do 90-100 km/h pri "jemnej nohe" to toci v kuse rovnako 2000 ot/min. Ale ak mu slapnem na krk, tak to "prehadzuje" okolo 3500-4000 :) a vytacat som to skusal len okolo 5000-5500 aj ked to tusim elektornika nedovoli pretocit ale pre istotu ... 8)

Napsal: 02 kvě 2007, 18:48
od bluesman
FANDAK píše:Jednoznačne platí nebát se trochu radši víc motor točit.
Nepůjde tak rychle do kytek a nezlenivý.
Jo a kdy přeřadit tak to musíš slyšet a cejtit né?
Ja nevým jak benzínáci ja mam diesela 16v a točím ho dost motoru to jen prospeje.
Na benzínaka si myslím že by bylo vhodný aspon to vytočit do 2500 ot/min a optimal bude asi nekde okolo 3000 ot/min to udržovat.
preco by mal skor odist to hrobu resp. zleniviet?

inak ja som vychadzal z toho ze pri tych 2500 to ma max krutiaci moment, takze v tych otackach by to bolo vhodne asi udrziavat.

inak sa mi zda trojka prilis kratka a stvorka prilis dlha (teda neviem ci to je ten spravny nazov) - proste trosku by som sprevodoval trojku aby mala vacsi rozsah rychlosti a stvorku trochu kratsi - aby mala viacej sily...

Napsal: 02 kvě 2007, 20:38
od marmor
Chlapci, 1,2 8V a raketa? Nič proti ale od rakety to má poriadne ďaleko. Keď ideme plné auto tak ak ho nedržíš v otáčkach je to lenivé. Čo tak skúsiť si nejaký ten 4,2l motorček?

Napsal: 02 kvě 2007, 20:50
od Vencapunto
Tak je jasný že když naložíš plný auto tak ten motůrek musíš točit,ale to každý auto a takovýmhle mušim obsahu.Ale dá se v pohodě konkurovat i 1,3 MPI.

Napsal: 03 kvě 2007, 20:24
od TV-Punto
....presne tak!

Napsal: 03 kvě 2007, 21:10
od FANDAK
Souhlasím malej obsach se při zátěži musí víc točit.
Což potvrzuje že obsah ničím nenahradíš.
Proto malé obsahy radši doporučuji víc točit a nebát se ničeho nis se nestane je to na to delaný a ne to točit jako želvu.

Napsal: 03 kvě 2007, 21:26
od majki
1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho :)...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ... :P

Napsal: 03 kvě 2007, 21:30
od TV-Punto
majki píše:HoubyToPojede
...u nas je to že HorkoŤažkoPredbieha :lol:

Napsal: 04 kvě 2007, 08:13
od Joe301
Alebo HovnoToPotahne :lol:

Napsal: 04 kvě 2007, 15:09
od marty3d
majki píše:1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho :)...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ... :P
Včera sem měl to štěstí (nebo snad smůlu :roll: ) jet domu s kamarádem služební fábií 1.2HTP tříválec. No po dálnici sme si to kulili 180km/hod celou trasu(cca50km)-pokud bylo volno. Myslim, že je to srovnatelný s 1.2 puntem. Zkusili sme co dá na trojku - vytáhla se na 120. Já ji dám s puntem tak 130 do omezovače.

Napsal: 04 kvě 2007, 15:11
od majki
180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...

Napsal: 04 kvě 2007, 15:49
od marty3d
majki píše:180? Jses si jisty tim HTP? Me se nepodarilo vic jak 170 a to jeste s kopce a se spotrebou skoro 10l/100km. Navic je to strasne hlucny...
No tak ta spotřeba by souhlasila, ale že je to služební, tak to nevadí. Ale s tou rychlostí nekecám. Byla to 1.2 htp sedan.