Stránka 2 z 6

Napsal: 06 kvě 2007, 20:30
od proch
alibaba píše:Tak čo sa týka zrýchlenia tak potom nejaké lepšie turbo
Ale na mojom je to z 0 na 100 za cca 8 sek
minule vedla mna na svetlách zastal SUPERB 2,8 TDI a nemal šancu
samozrejme len preto že Puntík ma cca len 1100 kg

Ale k veci skús sa popýtať aké najsilnejšie turbo može isť do Puntíka

No teda já nevím, mám ten samej motor 80 PS a Punťu z roku 2001. Má najeto 110000. Dostal jsem z něj max 162 (podle GPS) a tu akceleraci ti taky nevěřím, výrobce píše kolem 12 vt. A Superb 2,8 TDI, haha, ten zmizel před tebou, nikoli za tebou...parkrát jsem se svezl se starším Passatem 2,5 TDI a srovnat se to nedá, Punťa jistě prohraje. Nic ve zlém, ale děláš si tady trochu ostudu, tím co píšeš. A nebo, možná, máš už to chipovaný a nevíš o tom :D

Chip...

Napsal: 06 kvě 2007, 20:35
od proch
Jo a nejde mě do hlavy, proč by měl chiptuning vadit (na životnost motoru) a větší a výkonější turbo ne...stejně, kdyby se tam dalo, musel by se změnit software a to je vlastně u těchto motorů ten chiptuning. Dyť stačí jenom zagooglit... :D

Napsal: 06 kvě 2007, 21:41
od Vencapunto
Oni se dělali Superby 2,8TDI?Vim že se dělaly 2,5TDI a 2,8 benzín,ale o 2,8TDI sem neslyšel.Třeba se mejlim

Napsal: 06 kvě 2007, 22:10
od Slavisimo
Delali se 1.9tdi a 2.5tdi

Napsal: 07 kvě 2007, 10:06
od proch
Jo, Superb 2.8 je benzín...

Napsal: 26 srp 2007, 23:30
od Vette
Akurat pred dvoma tyzdnami som ho dal chipnut na 100 koni a ide to super predtym mi to tahalo tak do 3000 ot./min. potom uz tak pomenej, teraz motor taha bez prestania do 3600ot. a v klude sa necha prehupnut cez 4000ot. je to ihned poznat ten vykonovy rozdiel obvzlast na takomto lahkom aute, no este ho idem dat trochu silnejsie cipnut tak na 105-110 koni a este musim vymenit cidlo sania vzduchu pretoze je tam teraz dake cinske neni tam original bosch a to este trochu obmedzuje motor nemozem ho vyuzit naplno, inac je to sranda pozerat ako sa vas marne snazi obehnut audi a4 tdi alebo passat :mrgreen: niekedy si to natocim... inac sa este ozvem s tym novym preprogramovanim...

Napsal: 26 srp 2007, 23:37
od proch
Zdar, kde jsi nechal Punťu chipnout a kolik to stálo? Napiš něco kolem toho, o kolik víc to žere? Taky o tom uvažuju...

Napsal: 27 srp 2007, 10:47
od Dufi
Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?

Napsal: 27 srp 2007, 15:08
od Intercooler
Dufi píše:Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?
Zklamu te,ale 1.7TD je klasicka dieselmasina bez elektronickejch vymozenosti. Ten motor pamatuje Ritmo 8) - to znamena ze chiptuning na nej nepude, nemylim-li se.

Napsal: 27 srp 2007, 15:20
od Vencapunto
Tam přidej naftu na čerpadle a hned to bude lítat :lol:

Napsal: 27 srp 2007, 15:42
od MIKI-GT
80 koní v naftě a máš 8s 0-100?? To bych chtěl teda vidět když GT 96kw jezdí 0-100 za cca 7,7

Napsal: 27 srp 2007, 15:44
od Vencapunto
Turbína jako turbína ne :lol:

Napsal: 27 srp 2007, 15:45
od MIKI-GT
Vencapunto píše:Turbína jako turbína ne :lol:
:mrgreen:

Napsal: 27 srp 2007, 16:10
od Intercooler
Vencapunto píše:Tam přidej naftu na čerpadle a hned to bude lítat :lol:
A taky cudit jak tovarni komin :twisted:

Napsal: 27 srp 2007, 17:49
od Dufi
Intercooler píše:
Dufi píše:Zrawim,mate nekdo zkusenosti s precipovanim Punta mk1 1.7TD?Delaji to vubec nekde?
Zklamu te,ale 1.7TD je klasicka dieselmasina bez elektronickejch vymozenosti. Ten motor pamatuje Ritmo 8) - to znamena ze chiptuning na nej nepude, nemylim-li se.
Ale ridici jednotku to ma.A nejakej jinej zpusob jak z toho vymacknou nejakej ten kun navic.