Stránka 2 z 2
Napsal: 12 říj 2007, 15:52
od radek.s
Hele a při tom vaření nebouchnou ty výpary, co tam zbyly z benzínu?
Já bych do toho teda nešel. Navíc u mě tohle není řešení, nádrž mě rezne zevnitř ven a byla by to oprava na chvíli, než by to časem začlo prolínat zase jinde.
Napsal: 12 říj 2007, 21:04
od anonyme
Už víš kolik stojí belgická nádrž a kde se dá koupit?
Napsal: 13 říj 2007, 12:14
od radek.s
Má jí v katalogu Auto Štangl, ale není tam cena a asi jí nemají ani na skladě. Poslal jsem tam ve čtvrtek mailem dotaz na cenu, ale zatím mě neodpověděli.
Ještě info o servisech: Tu zbytečnou výměnu cívky a následnou reklamaci a výměnu řídící jednotky jsem absolvoval u Dojáčka. Před třemi lety u Vavřince (dnes Autotyp) mě ztratili pružinu vzduchvýho fitru, přes měsíc jsem jí z nich dostával, pořád nějaké výmluvy, pak že se to dodává jen s filtrem atd. Ale v katalogu jsem zjistil, že se to dodává samstatně asi za 40 Kč, kdybych to každý týden nepoptával, snad by to uhráli i do ztracena. V Autotypu před rokem mě při výměně svíček vytrhli z plastu závitovou vložku šroubu, co drží vzduchovej filtr. Už jsem jim to zpět nedal, opravil jsem si to sám zalepením. Tak takové jsou moje zkušenosti z autorizovanými servisy. V Imofě jsem ještě nebyl a pokud to nebude nutné, nepojedu tam. K Dojáčkovi jsem jel jenom z důvodu, že byla nutná diagnostika(která byla v prvním kole stejně naprd), jinak bych tam nejel. Jestli víte o nějakým neautorizovným servisu v Praze, který má diagnostiku na Fiaty a opravuje je, sem s ním.
Napsal: 14 říj 2007, 23:49
od autoholik
s nadrzou je to tak, ako pise radek.
hrdzavie zvnutra smerom von, takze je blbost ju zvarovat, ci inak upchavat. Je to konstrukcny problem nadrze, nakolko benzin je o "trochu" agresivnejsi ako voda a navyse pri zatazeni benzinom jednoducho tu spodnu polku nadrze tlaci smerom dole...zvar casom povoli a problem je na svete.
Mne to tiez najprv zacalo smrdievat. Myslel som, ze som len oblial karoseriu pri tankovani...az jedneho dna som sa v garazi pozrel pod auto a mal som uz paradne potecenu a rozleptanu nadrz-teda jeden z rohov.
Belgicka nadrz naozaj existuje, na slovensku ju ma v ponuke napriklad:
http://www.vehax.net/part.php?model=FISEI&part=1601081 ..je to vyrobca VAN WEZEL a udajne su teda tieto diely z Belgicka. Kedze je to rovnaka konstrukcia, nema to podla mna vobec ziadny vyznam a bez spekulovania by som siel za najlacnejsou NOVOU nadrzou a co najskor dal auto do poriadku.
Napsal: 15 říj 2007, 18:13
od stifmajstrABARTH
radek.s píše:Hele a při tom vaření nebouchnou ty výpary, co tam zbyly z benzínu?
Já bych do toho teda nešel. Navíc u mě tohle není řešení, nádrž mě rezne zevnitř ven a byla by to oprava na chvíli, než by to časem začlo prolínat zase jinde.
byl to naftak
..
Napsal: 15 říj 2007, 21:18
od anonyme
Za kolik se dá koupit a kde levně ta nádrž? V katalogu ePer číslo dílu 51733839 - PALIVOVÁ NÁDRŽ stojí 6896,-Kč. Kdo nemá katalog, tak viz diskuze Multipla. Je tam ke stažení na všechny Italské káry.
Napsal: 15 říj 2007, 22:12
od radek.s
Ano je to tak, katalog ePer už taky mám. Ceny dílů jsou nyní u autorizovaných servisů většinou vyšší, možná proto, že tento ePer je z roku 2005. Tato nádrž v Autotypu i u Dojáčka (poptal jsem to) nyní stojí jak už jsem psal těch 9210 Kč
To je docela dost a je to zbytečný.
Takže jsem zjistil, že v Praze je nádrž k mání u:
Auto štangl, 3778 Kč, dodavatel NOR, výrobce KLOKKERHOLM
ELIT, 3669 Kč, výrobce KLOKKERHOLM
aci.cz, 3668 Kč, dodavatel VAN WEZEL, výrobce KLOKKERHOLM
Všechny ceny jsou včetně DPH.
Není co řešit, ani jedna z těch tří by neměla být z Polska.
Koupit, vyměnit a jezdit.
Zdravím, Radek
Napsal: 16 říj 2007, 13:18
od autoholik
stojim si za svojim, ze problemom je zla konstrukcia samotnej nadrze. jednoducho zvar v polovici a smerom von od nadrze....ved to je ako idealny priklad na prehrdzavenie. Si pozrite,ako su riesene ine nadrze. myslim,ze aj brava a ine Fiaty maju plastove a bez spajania v polovici!
PS: prave tu Klokenhorm som kupil ja z Elitu a vyzera na chlp rovnako ako stara. navyse nemala na sebe ziadnu ochrannu vrstvu,takze som ju musel este natriet ochrannou farbou.
Napsal: 07 lis 2007, 11:31
od velechovský václav
Malá poznámka.
Výfukové potrubí pod nádrží není izolované.
Tedy zejména při zastavení v létě musí docházet v nádrži ke zvýšení teploty, vyššímu odpařování benzinu a enormnímu nárustu tlaku.
Zvýšení tlaku se potom časem může projevít roztržením sváru nádrže.
Kdyby se přetlak v nádrži odpouštěl např.víčkem nádrže bylo by to cítit.
Napsal: 08 lis 2007, 20:43
od anonyme
Já teda na ten vejfuk nešahal, jak je horkej, ale vzhledem k tomu, že motor je vepředu a nádrž v zadu, neměl by ten vejfuk už v zadu tolik topit, že by to mělo vadit nádrži. Nebo to tak neni? Pak ho tedy zabalit do izolace?
Napsal: 09 lis 2007, 14:28
od velechovský václav
Není nic jednoduššího než na výfukové potrubí sáhnout.
Pokud ho neudržíte v ruce a spálíte se je ohřáto na teplotu 60st.C a více.
Re: Provoz
Napsal: 16 bře 2009, 07:11
od Boris
Ahoj,
nevíte někdo, kde bych mohl sehnat nějaké měkčí (vycpané) podpěrky hlavy? Mám jen ty původní, tvrdé gumové, na opírání hlavy to moc není
(1,1 r.v. 1999)
Díky.
P.S. Nenašel jsem vhodnější sekci a zakládat nové téma kvůli opěrkám mi připadá zbytečné.
Re: Provoz
Napsal: 16 bře 2009, 17:25
od velechovský václav
Opěrku hlavy na sedadle řidiče jsem vyřešil molitanem tl. 5cm zašitým do textilního pouzdra. Dva "pytlíky" sešité dohromady ,v jednom molitan,ve druhém plast opěrky. Na tom mám natažený potah opěrky hlavy . Ten pochází z potahů sedadel koupených cca před pěti lety v Tescu za 550Kč. Obsahovalo to dva potahy na přední sedačky plus opěrky a nedělený potah sedadla a opěradla zadní sedačky.
Re: Provoz
Napsal: 16 bře 2009, 21:33
od Boris
Dobrá myšlenka, díky. Vyzkouším.
Re: Provoz
Napsal: 09 říj 2010, 13:03
od r-omeo
jestli mohu doporučit, tak semrkněte na nádrže na aukro.cz. Prodávaj tam nádrže okolo 1300 ,-