závada ve vstřikovací soustavě
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Ok,dik.Motor JTD 105 77kW.
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 zář 2005, 14:28
- Bydliště: Chrudim
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Souhlasím s Marcelem co se týče občasného přidání aditiv do nafty. Pokud ale tankujete u " značkových" pump tak by větší problém neměl nastat. Osobně beru naftu výhradně u SHELL nebo ÖMV ale cca 2x do roka přidávám nějaký čistič. Důležitá je taky výměna palivového filtru. V létě se mi stalo že auto normálně šlapalo a při předjíždění kamionu najednou chcípnul motor. Výměna filtru-a je pokoj.
Pro lepší starty a vůbec celkový chod přidávám do oleje MILITEC 1 (http://www.militec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;). Mám s ním dobré zkušenosti nejen z auta ale taky z provozu namáhaných zařízení v cementárně. Stačí polovina náplně. Tuhý motor se v zimě při startování ochotněji rozhýbe.
Pro lepší starty a vůbec celkový chod přidávám do oleje MILITEC 1 (http://www.militec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;). Mám s ním dobré zkušenosti nejen z auta ale taky z provozu namáhaných zařízení v cementárně. Stačí polovina náplně. Tuhý motor se v zimě při startování ochotněji rozhýbe.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Ahoj Woody,
co máš teď za autíčko? Občas, když jedu k Niščákovi, tak koukám na pozůstatky tvého miláčka (ještě existuje, i když tak jak jsi ho byl nucen odložit).
Měj se.
co máš teď za autíčko? Občas, když jedu k Niščákovi, tak koukám na pozůstatky tvého miláčka (ještě existuje, i když tak jak jsi ho byl nucen odložit).
Měj se.
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Jak často měníte naftový filtr? Já ho měnil přesně před rokem a najel 12tis km.Když jsem se díval na pojistky,tak byla spálena pal.filtru.Je to v pojistkách v motoru.Na co tam vůbec ta pojistka je? Tankuju jen na Luk oilu.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: závada ve vstřikovací soustavě
U některých aut a tedy i Multinek je palivový filtr vyhřívaný. Pozná se to jednoduše, je na tělese filtru víc než jeden konektor (u jednoho z nich je "takový černý kroužek" - to je ono)
Důvodem je právě ochrana filtru před parafinováním nafty, resp. v naftě se v chladu (podle kvality) vytváří parafinové krupičky a ty pak ucpou filtr, popř. i naftové trubky. U vstřiků a vysokotlak.čerpadla to není tak hrozné, vysoký tlak si obvykle poradí s poddajným parafinem. Za jízdy dochází k masivnímu ochlazení nafty pod autem a proto se tento problém obvykle neprojevuje v nádrži.
Koneckonců, velmi často se stane, že nastartujete, ujedete pár km a pak to zdechne.
Parafín je prevít, ten Vám rozbil Vašeho nafťáka
Důvodem je právě ochrana filtru před parafinováním nafty, resp. v naftě se v chladu (podle kvality) vytváří parafinové krupičky a ty pak ucpou filtr, popř. i naftové trubky. U vstřiků a vysokotlak.čerpadla to není tak hrozné, vysoký tlak si obvykle poradí s poddajným parafinem. Za jízdy dochází k masivnímu ochlazení nafty pod autem a proto se tento problém obvykle neprojevuje v nádrži.
Koneckonců, velmi často se stane, že nastartujete, ujedete pár km a pak to zdechne.
Parafín je prevít, ten Vám rozbil Vašeho nafťáka
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
-
- Začátečník
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 zář 2005, 14:28
- Bydliště: Chrudim
Re: závada ve vstřikovací soustavě
@Marcel
To víš, já už ničím jiným jezdit neumím
Zase Multinu, 105 JTD. Hned druhý den co mě pustili ze špitálu jsem už lítal ve známém prostředí.
Ale byla to pecka,to se musím přiznat. holt když tě zastaví 35 tun tak to stojíš na fleku. Ale musím uznat že nebýt asi Multiny tak tu nejsem. Chudinka za mě položila život
To víš, já už ničím jiným jezdit neumím
Zase Multinu, 105 JTD. Hned druhý den co mě pustili ze špitálu jsem už lítal ve známém prostředí.
Ale byla to pecka,to se musím přiznat. holt když tě zastaví 35 tun tak to stojíš na fleku. Ale musím uznat že nebýt asi Multiny tak tu nejsem. Chudinka za mě položila život
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09 srp 2006, 10:44
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: závada ve vstřikovací soustavě
woodywoodpecker píše:@Marcel
To víš, já už ničím jiným jezdit neumím
Zase Multinu, 105 JTD. Hned druhý den co mě pustili ze špitálu jsem už lítal ve známém prostředí.
Ale byla to pecka,to se musím přiznat. holt když tě zastaví 35 tun tak to stojíš na fleku. Ale musím uznat že nebýt asi Multiny tak tu nejsem. Chudinka za mě položila život
Písni mi soukromou zprávou nějaký kontakt, máme to kousek a naposledy jsme se viděli na druhém konci republiky...
Vlastně naposledy jsem od tebe četl recenzi na mobilmanii
MULTIPLA 1,9 JTD 110/81kW, 2001
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Ahoj ,tak závada zatím vyřešena .Zajel jsem k mému hodnému mechanikovi ,napojili jsme mloka na kompa a chybu/neidentifikovaná závada /jsme vymazali ,kontrolka zhasla a auto jezdí jako šlak ,kdyby to tak šlo vždycky ....jo počítač má nějaký univerzál wag nebo tak něco .Kubas
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
Re: závada ve vstřikovací soustavě
Tak u mě taky vyřešeno-vadný vstřikovač na 2hém válcu.
Re: závada ve vstřikovací soustavě
zdravím, dlouho jsem po multině koukal, až jsem ji před měsícem koupil - r.v.2000, JTD 105. A už se mi rozsvěcí kontrolka vstřiku,
ale rozsvítí se třeba po projetí díry, po vypnutí motoru na 15 minut zhasne a rozsvítí se někdy po pár km, někdy třeba za tři dny.
Multina jezdí skoro v kuse, denně, do toho lehce prosvítá kontrolka dobíjení, ale dobíjí dobře. Nevíte někdo o někom kdo opravuje multiny
okolí Kladna, letiště Ruzyně?
ale rozsvítí se třeba po projetí díry, po vypnutí motoru na 15 minut zhasne a rozsvítí se někdy po pár km, někdy třeba za tři dny.
Multina jezdí skoro v kuse, denně, do toho lehce prosvítá kontrolka dobíjení, ale dobíjí dobře. Nevíte někdo o někom kdo opravuje multiny
okolí Kladna, letiště Ruzyně?
Re: závada ve vstřikovací soustavě
V tomto případě bych asi doporučil http://www.diesel-tp.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, je to v kladně dubí. Umí najít, poradit, pomoci.
Multipla 2004, JTD 145
Re: závada ve vstřikovací soustavě
dík, a zkusím taky naftu odjinud něž z Makra, třeba to taky pomůže
-
- Začátečník
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 zář 2005, 14:28
- Bydliště: Chrudim
Re: závada ve vstřikovací soustavě
@Jirto
Tak přesně takhle se mi ta kontrolka taky chovala a byl to potenciometr na plynovém pedálu
Tak přesně takhle se mi ta kontrolka taky chovala a byl to potenciometr na plynovém pedálu