Stránka 2 z 3
Napsal: 15 srp 2007, 09:42
od Mark L.
Samozrejme jednobod 1.2 - 8V (jak rika kamarad osmi voltovy Punto)
Jj, vstrikovac asi ano, ale ma to byt takto hlucny? Nezda se mi to.
Napsal: 15 srp 2007, 09:53
od majco
Mark L. píše:Samozrejme jednobod 1.2 - 8V (jak rika kamarad osmi voltovy Punto)
Jj, vstrikovac asi ano, ale ma to byt takto hlucny? Nezda se mi to.
mne to tiež tak klepe ale len niekedy nejak som tomu už nevenoval pozornosť uvidíme povedal slepý a moc to neriešim.
Napsal: 17 srp 2007, 19:23
od jirka.pr
Činkve 900OHV má opravdu hydroštely, a důvod klepotu je prý volba oleje 15W-40 není pro hydroštel dobrý (dlouhá doba než se protlačí OIL)=vymezování pápá.
Elektromagnety (solenoidy) opravdu cvakají, stačí přiložit ruku na vstřikovač a dá se celkem rozumně usoudit jestli je to v mezích normy, a hlavně jestli je funční (MPI)
jestli Fire klepe v oblsti hlavy, tak to budou určo ventily, ale většinou po 100kkm stačí podložky popřeházet, ventily se zase tak nezacvakavají
a vůle jsou minimální
Napsal: 27 říj 2007, 10:45
od lucass81
no presne tento problem mam v poslednej dobe aj ja. Pokial mam studeny motor, tak mi tam cosi klepe, ma to pomaly zvuk ako nejaky naftak. Ale ked sa motor zohreje, tak to prestane. Myslite teda, zeby to boli tie ventily? Kolko moze v servise vyjst ich zoradenie?
Napsal: 31 říj 2007, 17:55
od lacin
Serizeni ventilu muze byt levny i drahy. V orig. servisu, pokud se jim bude chtit, budou ti ladit setinky na vulich a nauctuji ti 8 podlozek po 100 Kc, plus prace. Pokud to das do neorigos servisu, tak se podlozky daji koupit za 40 Kc. Anebo si vzit do ruky merky, sundat ventildekl a vule si zmerit sam. Mozna zjistis, ze mas vule ok a budes v klidu. A ze to tuka za studena???? Heh. Pokud to nemlati za tepla, tak to neres. To ale neznamena, ze by ses mel na kontrolu vuli vy...t.
Napsal: 01 lis 2007, 15:05
od Alfi
Jestli to jde z hlavy, tak ventily, ale to ti u punta muze bejt jedno, pac se mu nemuze prakticky nic stat.
Jestli to jde odspoda, tak jsou to krouzky (draha sranda) nebo pumpa. kazdopadne pokud to vylozene nemlati a je to jen za studena, tak na to kasli. Nebo tam zkus nalejt olej 15/40.
Napsal: 01 lis 2007, 18:47
od .káca
ser na to,až to nepojede tak to řeš
ted je brzo
Napsal: 01 lis 2007, 19:12
od FANDAK
Jadiná rada zní:Zkontrolovat to od někoho kdo tomu pořádně rozumí a má vercajk.
Napsal: 19 lis 2007, 12:18
od Alfi
Rozumnej přístup
Napsal: 17 bře 2008, 21:40
od kubinec
klepanie a zapach z vyfuku
Napsal: 20 bře 2008, 07:46
od Stanno
zdravim,
dnes rano mi to po nastartovani klepalo ako vam.. navyse vcera som stal s nastartovanym motorom a vonku bol smrad jak zo starej skodovky... no nie az taky..ale malo to divnu "vonu".. CIM TO MOZE BYT? pls help...
Re: klepanie a zapach z vyfuku
Napsal: 20 bře 2008, 21:23
od romcasladky
Stanno píše:zdravim,
dnes rano mi to po nastartovani klepalo ako vam.. navyse vcera som stal s nastartovanym motorom a vonku bol smrad jak zo starej skodovky... no nie az taky..ale malo to divnu "vonu".. CIM TO MOZE BYT? pls help...
Může být v háji těsnění pod hlavou,do válce se dostává fridex a ten může při spalování smrdět.
Napsal: 26 lis 2008, 10:35
od Stanno
mozu ventily klepat aj za tepla? Pocut to len na volnobehu. Po nastartovani studeneho motora to klepe chvilku jak o zivot..
Ked prilozim ruku na plastovy dekel napravo od bloku (su tam cievky?) tak to klepanie fyzicky citim...
Co to je?
Inac auto ide v pohode, iba v kopci straca vykon..
klepání
Napsal: 26 lis 2008, 13:01
od mad mike
klepání motoru za studena, které po chvíli ustane je normální.
pokud motor klepe za tepla tak jsou to bud: 1. ventily- pomůže výměna oleje, lépe seřízení vůle
2. vstřikovače(uvedený smrad z výfuku, ztráta výkonu)
3. vytahaný rozvoďák
ohledně odpovědí typu: kašli na to, řeš to až se to posere- pánové po vás bych auto nechtěl ani zadarmo
Re: klepání
Napsal: 26 lis 2008, 13:18
od majco
ohledně odpovědí typu: kašli na to, řeš to až se to posere- pánové po vás bych auto nechtěl ani zadarmo[/quote]
to máš teda pravdu