Stránka 2 z 5

Napsal: 19 úno 2007, 20:02
od onc
dedo.miki píše:Trebalo by načítať závadu a tam by malo vypísať približnú chybu.Ale musí mechanik každú veličinu zvlášť.

... jenomze vis jak to chodi v servisech ... examiner nic neukazal - tak se
vymeni vsechno a zacne se od toho nejdrazsiho :x
... zatim sem nenasel zadnyho dobraka, ktery by chtel najit zavadu ...
... verim, ze to bude nejaka blbost, tak proc hned menit skrtici klapku 11tisKc
RJ - 10500kc atd ...

... dalsi vec je ta, ze to udela jen jednou pri studenem motoru ... maximalne
3x za den ... auto pouzivam na denni dojizdeni do prace a nemuzu si dovolit
nechat ho nekde v servisu dva tydny a pak vyplaznout par tisic za to, ze nic
nezjistili ...

Napsal: 19 úno 2007, 22:10
od be.smile
pri studenym startu je mozny ze ta RJ pri nizkym napeti shodi RJ motor do nouzovyho rezimu.to me rekli v autorizovanym servise.

Napsal: 20 úno 2007, 19:47
od onc
... dnes jsem mel vytazenou lambda sondu ... odpor na vytapeni sondy ma
byt pri 20st 2.5-4.5 ohmu ... ja jsem nameril 10ohm :?

... meril jsem i napeti na kontaktech z lambady a na multimetru litalo napeti
0.1 - 0.8 V menilo se to fakt dost rychle ...

... jsou tyto namerene hodnoty spravny??? Myslim tim, jestli je lambada dobra
nebo spatna? ...

Napsal: 20 úno 2007, 21:06
od Sporting 1.2
onc píše:... dnes jsem mel vytazenou lambda sondu ... odpor na vytapeni sondy ma
byt pri 20st 2.5-4.5 ohmu ... ja jsem nameril 10ohm :?

... meril jsem i napeti na kontaktech z lambady a na multimetru litalo napeti
0.1 - 0.8 V menilo se to fakt dost rychle ...

... jsou tyto namerene hodnoty spravny??? Myslim tim, jestli je lambada dobra
nebo spatna? ...

Lambdu neries. Aj keby si ju mal zlu alebo by tam vobec nebola sa to neprejavi zdochynanim.

Napsal: 20 úno 2007, 21:09
od onc
... ja uz proste nevim cim by to mohlo byt, tak prochazim cele motor a
promeruju co jde ... :(

Napsal: 07 bře 2007, 14:56
od onc
... tak uz se ktomu pridalo i duseni motoru po seslapnuti plynovyho pedalu ...
... musim ho dvakrat az trikrat zlehka proslapnout a pak uz to je v poho ...
... fakt nikdo nevi cim by to mohlo byt???
... vcera na examineru bez chyby ...

Napsal: 07 bře 2007, 21:39
od Martinezcze
Já jsem měl Felicii a měl jsem podobný problém jako ty, akorát já už jsem pak ani nenastartoval, a dušení motoru při sešlápnutí pedálu jsem měl taky. Nakonec to bylo kvůli tomu, že byla probíjena indukční cívka a nešel proud do rozdělovače.

Napsal: 08 bře 2007, 20:35
od onc
... tak jsem to dnes zavezl do fiatu a rano udelaji diagnostiku pred nastartovanim,
behem startu a po nastartovani ... tak doufam, ze konecne neco najdou ...
... je mi jedno kolik to bude stat, ale chcu konecne vedet kde je problem a vyresit ho ...

Napsal: 08 bře 2007, 20:42
od TV-Punto
Mne zas dusilo motor pri zoslapnuti pedalu na skodofke, ked som mal zle ukostrenu indukcku. Hodnoty po nastartovani boli v norme, takisto bolo setko spravne nastavene...

Napsal: 09 bře 2007, 21:51
od onc
... dnes byl Punta v servise v PV ... po osmi hodinach mereni vymenovani
zkouseni - vysledek Nevime co stim ... vsechny cidla vymeneny, elektrika
dratek po dratku promerena a zavada zadna ... budou muj problem konzultovat
primo s italskyma inzenyrama ... daji mi vedet pristi tyden ...
... fakt nikdo nevite kde je zakopanej pes ... :cry:

Napsal: 10 bře 2007, 17:05
od onc
... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...

Obrázek Obrázek

Re:

Napsal: 20 srp 2009, 23:11
od kubiii
onc píše:... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...
Prosim prosim, nebylo by nějaké podrobnější info o čerpadle, případně zbyly nějaké fotky k prohlédnutí (vím, už je to skoro dva a půl roku), ocenil bych jakoukoliv radu, mám na mlokovi podobný problém. Auto mi sice nechcípá, ale po delším stání startuju až napodruhé nebo napotřetí, když to nestojí moc dlouho, tak nabrnk a benzínové čerpadlo mi vždy po nějaké době začne hvízdat...

Re:

Napsal: 20 srp 2009, 23:36
od Petr1968
onc píše:... takze problem vyresen :lol: ...
... vymontoval jsem palivovy cerpadlo a nasel rotrzeny tesneni mezi
cerpadlem a obtokovou nadobkou, takze cerpadlo netlakovalo do vstrikovani,
ale benzin vracelo zpatky do nadrze ... je to takovy maly gumovy valecek,
vevnitr odlehceny a s pruchozi dirkou ...
... tady je foto ale je to z mobilu tak kvalita je hruza ...

Obrázek Obrázek
Ty obrázky někdo vidí? :?: :?: :?:

Re: Re:

Napsal: 20 srp 2009, 23:37
od kubiii
Petr1968 píše: Ty obrázky někdo vidí? :?: :?: :?:
No právě že ne :shock:

Re: HELP - Po startu zdechne 1,2 8V MK2

Napsal: 20 srp 2009, 23:57
od Petr1968
Už jsem se lekl,že jsem slepý :shock: :shock: :shock: