Stránka 2 z 3
Napsal: 11 črc 2007, 21:33
od Globusman
pan Plesl má kryt spodku motoru, který padne jak prdel na nočník tuším za 1100 korun
Napsal: 12 črc 2007, 09:00
od Dodo-multipla
Globusman píše:pan Plesl má kryt spodku motoru, který padne jak prdel na nočník tuším za 1100 korun
potvrzuji, nedavno jsem ho taky kupoval za tyhle penize
a ted se chystam kryt namontovat
Napsal: 18 črc 2007, 09:29
od Mišan
Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...
Napsal: 18 črc 2007, 10:47
od Dodo-multipla
Mišan píše:Zkoumal jsem, proč spousta (a možná většina) dovezených Multi nema kryt. Odborníci tvrdí, že je to úmyslně kvůli lepšímu odvodu tepla z motorového prostoru. Multi prý trpí přehříváním, což může vést až ke zkroucení, popř. prasknutí hlavy válců. Samozřejmě v extrémních případech, např. po delší jízdě ve vysokých otáčkách a následném vypnutí motoru (odpočívadlo na dálnici). Alternátoru to prý bez krytu nevadí. Tak babo raď...
alternatoru mozna ne, ale kdyz si vezmu, co je na spodku cidel a ze mi uz nejmene jedno cidlo odeslo tim, ze se do nej dostala voda, tak jsem ten kryt koupil
at ten prvni napor vody, snehu atd... pochyta on
Napsal: 18 črc 2007, 23:34
od marcel.pce
Ahoj, taky jsem o tom krytu hodně přemýšlel (Mulťu jsem koupil bez) a protože mám JTD a taky už trochu unavené přední pružiny (vypadá to jako tuning
) tak jsem si změřil jak vysoko (no spíš nízko) by byl nad silnicí a zjistil jsem, že bych ho měl asi tak "do prvních zmrazků" na silnici. To rozhodlo. Mulťa má dost slušnou světlost až na prostor motoru - ten je docela nízko nad silnicí.
Napsal: 10 srp 2007, 20:20
od joyo
Ahojte. Včera hodne pršalo, prešiel som cez vodu, kryt mám a dnes večer už je asi po alternatore, ráno ešte fungoval teraz vňom niečo praská ako elektrický výboj a svieti na prístrojovke že alternátor je Faulty, takže s krytom alebo bez neho je to asi jedno. Inak kryt originál je laminátový a veľmi dobre praská. Multipla je pod motorom veľmi nízka a chytám ním o zem dokonca aj na asfalte keď sú vyjazdené hlboké koľaje. V kritických miestach som popraskané časti oplechoval, zatiaľ to drží.
Napsal: 14 srp 2007, 22:02
od darko
zajímavé že všem kteří nemají kryt motoru odejde alternátor po jízdě v dešti.Jsem taky "bezkrytˇák " , ale žádné problémy sem s ním neměl.A to jsem jel jednou v průtrži mračen,až voda valila přes střechu a projížděl sem 20 cm vrstvou vody.A nic
Napsal: 26 zář 2008, 11:25
od Matess
Ahojte Multipláci, tak jsem si do rodiny mimo Marei pořídili i krásnou Multiplu.
Podařilo se mi levně sehnat kryt pod motor a mám dotaz na Ty kteří už májí zkušenosti s montáží krytu, nebo ty co kryt mají.
Když jsem včera zkoušel kryt pod motor přiložit, zdálo se že celkem sedí až na jedno místo. Je to plastový kryt pod řemenicí příslušenství, který navazuje bokem k podběhu. Tento kryt je pod řemenicí výrazně níže než je plánované umístění krytu pod motor.
Má někdo z vás zkušenosti s tímto napasováním krytu? Díky všem za rady.
Napsal: 01 říj 2008, 08:41
od dusbaj2
presne tak, .... ten samej problem.. nejdriv jsem se to snazil vyreklamovat ze mam kryt snad na jiny auto nebo co, ale kryt na multu existuje jenom jeden a pomohol malej vyrez do inkriminovaneho mista.
Napsal: 01 říj 2008, 11:24
od Matess
Díky za radu. Předpokládám že jsi takto upravil kryt pod motor? Nemělo to vliv na soudržnost krytu a jeho pevnost?
Budu se na to muset podívat, ale přijde mi že budu muset odstranit alespoň 15x15cm a hned u kraje krytu.
Napsal: 01 říj 2008, 17:36
od Kačátko
Kryt jsem měl a nechal jsem ho u Odry na rybách. Holt polní cesty. Jsem v klubu
Napsal: 05 říj 2008, 21:04
od cervenydrak
Doporučuji ten kryt sehnat iniciativně jsem vzal drátěný kartáč a serval rez z olejove vany a začnul na me kapat olej jako o zavod.. Takže jsem jí musel zavařit.Nechtěl bych to zažít na cestě.!!!
Napsal: 06 říj 2008, 21:36
od Matess
No vidíš. Jestli jsem dobře koukal tak moje 1,9 JTD má vanu hliníkovou s žebry. To by byla ještě horší peripetie.
Kryt je už po drobných úpravách na místě, myslím že drží dobře. Ale i tak se mi ho na polní cestě podařilo první den téměř urvat
To jsem zvedav jak dlouho.....
Ještě jeden poznatek: nevím jak jste na tom Vy, ale já mám auto z 2004 a když viděl jak vypadá příčka pod chladičem (která drží i kryt motoru) byla to tragédie, kompletně rezavá. Takže shodit nárazník, vymontovat a ošetřit, jinak by byl za dva roky chladič na silnici.
Napsal: 07 říj 2008, 12:56
od Kubanec
Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.
Napsal: 07 říj 2008, 14:06
od Matess
Kubanec píše:Mám mloka už skoro 5 let a to bez krytu motoru, je fakt ,že jsem dlouho přemýšlel proč je motor tak hlučný ,ale jinak bez problému a ani se nechystám kupovat kryt ,investoval bych do něčeho jiného třba světla na denní svícení K.
Světla pro denní svícení to je kapitola sama pro sebe. Ale to je na jíné téma. po zkušenostech bych už je na jiné auto nedal.