Stránka 2 z 3
Napsal: 03 bře 2008, 22:14
od lacin
Sice vubec nechapu, co resite, ale jestli nastaveni rozvodu na firecku, tak je to tak, jak je to na tomto obrazku.
Takhle si nastavite setrvak (nejvetsi nalitek na rysku na setrvaku) a vackovy kolo ryskou na rysku, co je pod ventildeklem a jedete.
Napsal: 05 bře 2008, 15:16
od Mark L.
To mas prave Lacine pravdu. Ale v knize JAK NA TO? je to jinak spatne! O to tu slo. Koukni o stranku vpred:"
Zkontrolujeme, zda se kryje značka na řemenici klikového hřídele se značkou na tělese čerpadla chladící kapaliny – viz šipky. Klikový hřídel se pak nachází v takové pozici, že je píst prvního válce v HÚ." - Coz neni pravda pokud maji na obrazku oznaceny znacky tak jak maji.
Napsal: 10 bře 2008, 15:40
od majco
No tak tu je to správne!!
Napsal: 14 bře 2008, 19:16
od lacin
Ok, i takhle to jde, ale proc to delat takhle pracne, kdyz je jednodussi mrknout na setrvak a hotovo?
Napsal: 17 bře 2008, 07:35
od Mark L.
Protoze jsem blbec nezapojil hlavu, ale manual, kde je to podle mne spatne.
Jinak jsem te Lacine potkal minulej tejden v Kurimi, nedal jsi mi prednost na prechodu
Napsal: 17 bře 2008, 19:05
od lacin
Tak nemas chodit pesky, ale jezdit autem...
Napsal: 18 bře 2008, 09:34
od Mark L.
No ja sel prave k Puntu na parkoviste
Tvoje Punto se diky kapote neda prehlildnout.
Napsal: 28 dub 2008, 19:39
od philips.bit
No já jsem si kdysi měnil taky rozvodák a sedělo mi to přesně na ty rysky co jsou na řemeni, (co píše carlos na začátku). tak si myslím že je to dobrá kontrola.
Napsal: 29 dub 2008, 14:48
od liborko
pač se mi zdá že mi to nějak nejede tak jsem si to dneska zkontroloval, nastavil řemenici vačky na rysky, a ejhle ryska na setrváku byla naproti nálitku 5°, tak jak to má přesně být ? má to být na 0°nebo 5° ???
Napsal: 29 dub 2008, 14:59
od Mark L.
Vypada to, ze jsi naletel te povedene knizce stejne jako ja.
Na setrvaku nastav 0. Pak musi sedet ryska na kole vacky k rysce na hlave. Jestli ti tohle nesedi a vacku mas pootocenou, tak to mas spatne. Je to krasne videt na obrazcich v predchozich prispevcich.
Napsal: 29 dub 2008, 15:10
od liborko
no chytrou knížku na punto nemám,ale mám knížku "Jak na to" na Uno, ty nastavení rozvodů na FIRE motorech by měly být stejné né? a tam píšou že má být na setrváku nastavené 2° tak nevim
Napsal: 29 dub 2008, 15:19
od Mark L.
Tak si to zkontroluj. Pri poloze remenice vacky na rysce mas mit pist 1.valce v horni uvrati. Misto svicky si tam dej nejakou delsi tycku a otacej zvedlym kolem se zarazenou 4kou. Poznas horni uvrat.
Napsal: 30 dub 2008, 15:02
od liborko
tak rysky na ryskách, na setrváku nastavené na 0° a stejně se mi to zdá nějaké takové líné,při prudším rozjezdu se tomu moc nechce a tak trochu i poškubává....mám pocit že to nedává plný výkon,buď je to jen dojem..ale myslím že na 75koní by to mělo jet líp (když jsem měl před puntem uno 75 tak jelo líp)
Napsal: 14 čer 2008, 00:30
od Jan Ř.
liborko píše:tak rysky na ryskách, na setrváku nastavené na 0° a stejně se mi to zdá nějaké takové líné,při prudším rozjezdu se tomu moc nechce a tak trochu i poškubává....mám pocit že to nedává plný výkon,buď je to jen dojem..ale myslím že na 75koní by to mělo jet líp (když jsem měl před puntem uno 75 tak jelo líp)
Ahoj,tak moje punto to dělá taky, v nízkejch otáčkách škube a nejde za plynem,jako by bylo přiškrcený.
Už jsi to nějak vyřešil??
Napsal: 14 čer 2008, 16:46
od liborko
rysky sedí, na setrváku 0,proměřoval jsem některá čidla a kromě čidla teploty nasávaného vzduchu na kterém mi podle příručky nesedí hodnoty odporu ani nap.napětí,se to zdá v pořádku,jinak ted se mi stává že to startuje na tři válce,takže budu vyhazovat ty zatracené tříbodové svíčky Brisk a už je nechci nikdy vidět a vracím se k obyč.Bosch svíčkám