řazení a loužička
Napsal: 29 zář 2005, 18:07
Funguje to.
Řazení a loužička jsou u maluchů docela známý věci.
Teď už majitelem fiátku nejsem, ale poradím rád.
s řazením jedničky prolémy bývají obecně. Někdo se třeba rozjíždí rovnou na dvojku. Pokud řazení zlobí více, tak je dobré vyměnit gumokovovej díl (zvaný mates) na řadícím táhle ze spodku auta. A taky se dá pomoci seřízením řadicího mechanismu. To se provádí dvěma šroubama na středovým tunelu pod kobercem na straně spolujezdce. šrouby se povolí a celá páka se trochu poposune dopředu nebo dozadu a opět utáhne. Chce to vyzkoušet.
Pokud se ti loužička oběvuje na straně řidiče pod plnícím hrdlem nádrže, tak je náprava jednoduchá.
Je nutné vyměnit gumové koleno, které spojuje hrdlo s tělem nádrže.
Stojí asi 100,- a výměna se dá zvládnout na parkovišti svépomocí.
Jen je tam kolem dost málo místa a blbě se tam navlíkaj a utahujou těsnící manžety.
Hodně štěstí.
Řazení a loužička jsou u maluchů docela známý věci.
Teď už majitelem fiátku nejsem, ale poradím rád.
s řazením jedničky prolémy bývají obecně. Někdo se třeba rozjíždí rovnou na dvojku. Pokud řazení zlobí více, tak je dobré vyměnit gumokovovej díl (zvaný mates) na řadícím táhle ze spodku auta. A taky se dá pomoci seřízením řadicího mechanismu. To se provádí dvěma šroubama na středovým tunelu pod kobercem na straně spolujezdce. šrouby se povolí a celá páka se trochu poposune dopředu nebo dozadu a opět utáhne. Chce to vyzkoušet.
Pokud se ti loužička oběvuje na straně řidiče pod plnícím hrdlem nádrže, tak je náprava jednoduchá.
Je nutné vyměnit gumové koleno, které spojuje hrdlo s tělem nádrže.
Stojí asi 100,- a výměna se dá zvládnout na parkovišti svépomocí.
Jen je tam kolem dost málo místa a blbě se tam navlíkaj a utahujou těsnící manžety.
Hodně štěstí.