Stránka 2 z 3
Napsal: 19 úno 2007, 15:04
od lacin
mufik: a motorek volnobehu uzs resil?
duffman: je mi to trapny, uz si ze me tady kazdej dela srandu, ale shodou okolnosti sem o vikendu presne tohle resil na strejdovym puntu - cukalo, odspoda to uplne skakalo a sel sem najisto: vymena svicek, sklepnuti mezer a problem je vyresen...
Napsal: 19 úno 2007, 15:09
od NewEddie
Motory v Punte su velmi vyberave, co sa sviecok tyka - napriklad BOSCH-ky robia v 1,2 16V poriadnu neplechu .....odporucam NGK s tymi som este nemal problem.
Napsal: 22 úno 2007, 20:18
od duffman
tak jse sklepl ty svicky a dela to porad...v servisu me rekl ze se mi do valce dostava olej a ze si mam radsi sehnat novy motor...tak nevim
Napsal: 28 úno 2007, 22:59
od jirka
Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Napsal: 05 lis 2008, 12:26
od Stanno
jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
robi mi to tiez, aj tie problemy mam, a mam menene sviecky... DENSO.. odvtedy je problem... dnes som obehal cele mesto a nikde NGK nemaju skladom .. hm ..
Napsal: 05 lis 2008, 12:37
od abusacek
jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
Napsal: 05 lis 2008, 13:05
od Stanno
abusacek píše:jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
Napsal: 05 lis 2008, 14:14
od majco
Stanno píše:abusacek píše:jirka píše:Chtěl bych se zeptat, jestli vám taky po nastartování, když je motor studený při rozjezdu motor klepe, jako kdyby vařečkou na hrnce? Mám 1,2 16V. Čím to může být, nevzpomínám si, že by mi to dělalo.
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večer
Napsal: 05 lis 2008, 14:53
od Stanno
majco píše:Stanno píše:abusacek píše:
Taky mě to dělá. Nechával jsem přetisnit ventilový víko, nový svíčky a kabely. Chvilku vše OK, ale když je motot studenej tak to nějak klepe. Jak když poskakuje hrneček na podšálku a nebo ta vařečka do hrnce. Nevím co mě tam dávali přesně za svíčky, ale myslím, že pudou pryč a dám tam NGK a uvidíme.
abusacek... to iste.. pretesnene ventilove viko, nove sviecky (DENSO) ... sere ma to auto riadne.. keby to nebol manzelkin milacik tak leti z domu okamzite..
zavolaj do auto artu v KE chalani sú z prešova tak ti ich možno zoberú večer
pracujem v KE, tak tam zajdem..dik za tip
Napsal: 05 lis 2008, 16:02
od Snowfox
Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny..
tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
Napsal: 05 lis 2008, 16:15
od Stanno
Snowfox píše:Hele lidi když už se tady tak bavíte o svíčkách...chtěl bych se zeptat,ty NGKčka,nevite jestli jsou v Puntu mk1 1.2 8V svíčky s kódem BCPR6ES nebo BCPR6E ?Nemám možnost to tedka vymontovat když sedím v práci..cenovje rozdíl tam není..jenom vzdálenost elektrod...ty BCPR6ES mají 0.9mm a ty BCPR6E mají 0.7mm....taky se mě totiž auto na volnoběh třepe...není to tak hrozný jak tady popisujete,ale je to takovy nepříjemny..
tak zkusim ty svicky vymenit...prece jenom 65kč/svíčku není ubec hrozny
mne dnes povedal typek v predajni, ze to S na konci znamena inu velkost kluca... ta sviecka bola nejaka sirsia ...
Napsal: 05 lis 2008, 16:31
od Snowfox
To by sedělo protože u těch bez "S" nemám napsanou velikost klíče a s "S" tam mám napsanou velikost klíče 16..
Napsal: 05 lis 2008, 16:32
od Stanno
Snowfox píše:To by sedělo protože u těch bez "S" nemám napsanou velikost klíče a s "S" tam mám napsanou velikost klíče 16..
takze tie Ska asi nebudu pasovat...
Napsal: 05 lis 2008, 21:26
od Snowfox
Tak bůhví cje na tom autě...to neví nikdo dokud to nerozdělá
Napsal: 08 lis 2008, 17:22
od Ladis
Punto I generace, 1,2 měnil jsem rozvoďák, vyndal vačku, vyměnil gufero na vačce (stvrdlo gufero, propouštělo olej k rozvodům), vymezení ventilových vůlí, výměna svíček za Brisk (typ se musím mrknout, ale dle doporučení výrobce Brisk, 3 elektrodové).
Po smontování motoru a nastartování neudžel volnoběh, zdechal. Nechal jsem ho ve zvýšených otáčkách zahřát. Po zahřátí se na volnoběh při přidání plynu lehce dusil, reakce na pedál plynu měla cirka 2 sekundy prodlevu. Vyndal jsem baterku, nechal auto zresetovat. První týden provozu auto nebylo nic moc, ale nechal jsem to tak, rada známého, že Fiat je potřeba nechat trochu nechat ŘJ očuchat provozní podmínky v rámci cirka 1 týdne. Po týdnu naprosto v pohodě, vše v normálu, přede jak má, bez prodlev.