Stránka 2 z 14
Re: Připojení otáčkoměru
Napsal: 12 črc 2006, 23:59
od David
ten polskej návod sedí, k přístrojům chybí 1 drát od posledního kabelového spoje pod kapotou
Monáž přístrojovky
Napsal: 13 črc 2006, 21:53
od Milsn
Zdravím, tak jsem dnes úspěšně namontoval přístrojovku s teploměrem a otáčkoměrem..
Moje Punto je z roku 97, přístrojovka 94, kabel pro otáčkoměr už byl natažený, ale vyskytl se jiný problém: přívod napětí ke kontrolkám dobíjení a oleje byl řešen jinak.. Nakonec všechno funguje, a místo kontrolky CODE se rozsvěcí symbol bezpečnostních pásů, jako upomínka..
Kontrolka CODE
Napsal: 14 črc 2006, 07:21
od Milsn
Však ta kontrolka funguje dal, jenom misto klicku se rozsviti cervenej symbol bezpecnostnich pasu.. Ta přístrojovka s otáčkoměrem ještě neznala imobilizér..
Napsal: 27 lis 2006, 17:01
od Sfing
No a teraz mi este povedzte ako napojim otackomer na diesel..? Nemam TD ale hladky diesel.. Tak neviem odkial mam tahat ten kabel.. a kam ho mam este napojit
Re: Monáž přístrojovky
Napsal: 29 lis 2006, 16:00
od vejvy.f
Kaufik píše:Milsn píše:Zdravím, tak jsem dnes úspěšně namontoval přístrojovku s teploměrem a otáčkoměrem..
Moje Punto je z roku 97, přístrojovka 94, kabel pro otáčkoměr už byl natažený, ale vyskytl se jiný problém: přívod napětí ke kontrolkám dobíjení a oleje byl řešen jinak.. Nakonec všechno funguje, a místo kontrolky CODE se rozsvěcí symbol bezpečnostních pásů, jako upomínka..
Mno tu kontrolku CODE docela potřebuješ ne?
Copak tobě svítí kontrolka CODE??? Ta přece normálně nesvítí??
Napsal: 29 lis 2006, 16:04
od vejvy.f
Sfing píše:No a teraz mi este povedzte ako napojim otackomer na diesel..? Nemam TD ale hladky diesel.. Tak neviem odkial mam tahat ten kabel.. a kam ho mam este napojit
TD má na převodovce snímač (asi to "počítá" zuby na setrváku
)
Převodovky jsou prej stejný, takže tam ten snímač třeba máš taky.
Pokud by někdo chtěl přístrojovku na 1.7TD s otáčkoměrem a teploměrem, tak mám jednu na prodej. Cena 1000Kč (na vrakáči jsem za ní dal 1300Kč)
Kontolka CODE
Napsal: 01 pro 2006, 14:46
od Milsn
To Vejvy: Kontrolka po zapnuti zapalovani jenom kratce problikne, pokud je vse v poradku.. Pokud zustane svitit, tak se imobilizer NEdeaktivoval..
Re: Kontolka CODE
Napsal: 03 pro 2006, 16:55
od vejvy.f
Milsn píše:To Vejvy: Kontrolka po zapnuti zapalovani jenom kratce problikne, pokud je vse v poradku.. Pokud zustane svitit, tak se imobilizer NEdeaktivoval..
Jasně, tak ale bez tý kontrolky se dá žít, ne?
Kontolka CODE
Napsal: 03 pro 2006, 19:02
od Milsn
Dá se bez ní žít, dokud imobilizer funguje.. Když Ti najednou nechce chytit motor, dlouho Te imobilizer nenapadne, ani kdyz kontrolka sviti..
Napsal: 05 pro 2006, 21:26
od duffman
nemohl by mi prosim nekdo poradit jak s tou montazi palubovky s otackomerem a teplomerem do punta 75???r.v.95 a je normalni ze kdyz ujedu tak 3 km tak se mi zacne pomalu postupne rozsvicovat kontrolka ze mam prehraty motor??? dik
Napsal: 05 pro 2006, 21:38
od vejvy.f
Normální to neni. Teď tam máš přístrojovku jenom s kontrolkou, bez měřáku žejo? Na 100% tam máš čidlo k měřáku, který při zvyšování teploty zmenšuje odpor a kontrolka se pomalu rozvěcí. Takže. když tam dáš přístrojovku s teploměrem, zřejmě nebudeš muset měnit ani čidlo, a pokud vim, tak k otáčkoměru by tam snad přívod měl taky bejt připravenej. Tak akorád přehoď přístrojovku.
Napsal: 06 pro 2006, 19:09
od duffman
a nevíš prosím tě co s tím jak se to hřeje?voda mi nikde neuniká a termostat mám taky nový...
Napsal: 06 pro 2006, 19:21
od vejvy.f
Tak znova. Máš tam čidlo k přístrojovce k měřáku a ne ke kontrolce. Takže buď přehoď přístrojovku, nebo čidlo.
orig. čidlo ke kontrolce je termospínač, takže kontrolka se může akorát rozsvítit a to jen na plno.
Čidlo k měřáku mění (zmenšuje) odpor s teplotou, tudíš se ti ta kontrolka pomalu rozsvěcí, tudíž taková kontrolka je ti k ničemu.
Napsal: 06 pro 2006, 19:24
od lacin
duffman píše:a nevíš prosím tě co s tím jak se to hřeje?voda mi nikde neuniká a termostat mám taky nový...
Nic se nehreje.... Precti si vejfyho prispevek a pochopis. Mas tam pristrojovku bez meraku teploty, ale cidlo na motoru mas urceny na merak, ne na kontrolku. Verze, kde je jenom kontrolka prehrati ma na motoru cidlo, ktery svuj odpor nemeni linearne, ale po dosazeni urcite teploty se sepne a rozne kontrolku.
Napsal: 06 pro 2006, 19:25
od lacin
Jo, vejfaku, byls rychlejsi...