Stránka 2 z 3
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 26 kvě 2017, 07:34
od Luigi69
Nejde vkladat odpovědi
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 26 kvě 2017, 07:36
od Luigi69
Zdar. ...tak jsem si chtěl ulehčit práci a dal auto ''autoelektrikáři''. Po týdnu mi volá, že bohužel nic nezjistil a panové ze servisu, kde pracuje neví Je to moc starý. Tak závadu neodhalil. Hm.. tak teď abych se stal fakt autoelektrikářem.. Tip na někoho přes Una okolí Berouna. Díky...pak zbývá jen vyndat zkoušečku...
Pumpa nehazí benzín...tip na někoho..díky.
Ještě jsem dostal tip na špatný snímač otáček. Že když by byl špatnej, může si mozek myslet, že motor neběží, tak to nepošle proudy do pumpy. Co vy na to!!!
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 26 kvě 2017, 10:35
od Vitaml
To je taky možné, ale při zapnutí klíčku musí vždycky trochu načerpat i před startováním.
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 26 kvě 2017, 13:29
od Luigi69
Snímač je v pořadku. Teď mrknu, zda není u spínačky imobilizer. Dál zkusím elektronické zapalovàni digiplex 2, jestli to hází jiskru na svíčkách. Taky by to tím prej mohlo být....a vstřikovač... pak se možnà nechám podat...
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 26 kvě 2017, 17:45
od liborko
Imobilizér...to snad měly až punta
Píšeš,že ti relé pal.čerpadla cvakne,a měřil si napětí na čerpadle po zapnutí zapalování zda je tam krátkodobě napětí 12V? Třeba čerpadlo jede,ale jede tak potichu,že není slyšet. Je třeba sundat airbox a kouknout na vstřik jestli je tam mokro na klapce či ne,a pak ten digiplex zda jdou jiskry ze svíček
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 29 kvě 2017, 22:26
od Luigi69
Zdravím. Závada, '' záhada '' odstraněna. Špatný čerpadlo. I když venku napřímo jelo v nádrži nemakalo. Tak se teď posunu na začátek k odstranění černého dýmu. A to zkoumàním lambdy....
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 29 kvě 2017, 22:34
od Vitaml
Mohla by to být gufera na ventilech. Ztrácí se olej?
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 30 kvě 2017, 23:48
od Luigi69
Auto toho za mě skoro nic nenajelo, tak z gufery nevím. Ale budu to vézt v patrnosti. Lambdu jsem už stejně objednal od pana Bosche.
A pak dále dotaz. Před zapojením lambdy mám dle rady odpojit baterku, aby se restartoval systém a paměť si načetla nová data? A ještě teď ještě ze starou lambdou, když jsem zkoušel chod motoru, se otàčky jevily tak nízké, že jsem než se ohřál motor musel odpojovat podtlak ze zapalování. Snad jsem to s tímto nerozházel..
...no sou mi to pro mne záhady v týhle moderně...1.5 i.e..
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 31 kvě 2017, 00:03
od Vitaml
Já mám smazání autoadaptačních parametrů v diagnostice, ty by jsi měl odpojit baterku co jsem slyšel aspoň přes noc.
Taky bych vyčistil klapku sání.
Jinak by bylo docela škoda očaďit si novou lambdu, pokud se tam bude spalovat olej, nasávaný přes ventily děravými gufery, mohly by to být i pístní kroužky (kroužky se dají poznat změřením tlaků, gufera ventilů ne).
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 31 kvě 2017, 13:12
od liborko
Vysroubuj zap.svicky a uvidis,barva prozradi vice. Pokud se ti olej neztraci tak to muze byt v te lambde,ona neni na věky,taky zalezi jak dlouhe trasy se autem jezdi. Pokud budou svicky cerne i po vymene lambdy tak je problem jinde. Ale nejlip zajet nekam kde meri emise a nechat si kontrolne zmerit funkci lambdy,tak budes mit jistotu. Jinak na vstrikovacim telese by mel byt i volnobezny ventil tak ten muze byt zdrojem kolisaveho volnobehu.
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 03 čer 2017, 07:37
od Luigi69
Ahoj, tak jsem vyměnil lamdu. Kouřivost se snížila, ale nevymizela. Ale co teď stále není v pohodě jsou otáčky. Vůbec nekolísají, motor jde pěkně i do otáček, ale otačky jsou tak nízké, že se motor klepe. Když se ohřeje je to lepší. A co chvíli když pustím pedál plynu to chcípne. Je tam nějaký mechanický doraz či šroub ku zvýšení otáček. U karbesu je mi to jasný, ale tady tu elektriku nechci podělat. Díky a budu se těšit na vaše podněty.
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 03 čer 2017, 09:02
od Vitaml
Zkus to na klapce.
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 04 čer 2017, 00:28
od Luigi69
Dnes proběhla větší jízda. Celkem tak 60. km. Mé postřehy. Prvně k nízkym otačkám. Z nouze jsem dorazovým šroubkem na kladce, tj pod hadicemi benzinu u vstupu do vstřikovacího tělesa otevřel lehce klapku a tím zvýšil otačky. Dále se mi stávalo, že auto při jízdě zničeho nic zhaslo. V tu chvili jsem nastartoval a jelo se zas dál. Nebo to při malém plynu tak jako pocukávalo. Pak jsem zkousel maximalku a při plně sešláplém plynu ve 150 se tomu moc nechtělo, ale když jsem lehoučce povolil plyn cítil jsem opět navyšování rychlosti. Při ohřátém autu se mi otačky stejně zdají nízké a to otviraní klapky asi není nic dobrého jen pro dosažení vyššího volnoběhu. Dále mám dotaz na boční snimač s reostatem. Takové 2 štěninky a na protikusu 2 obloučky s tištěným spojem. Jakou metodou tento díl seřídit a co ovládá./klapku?/ a v jakých režimech. Nepatrným pootočením v rozmezí 1.5mm jsem nastavil na ucho, motoru v daném režimu nejvyší otačky.... děkuji za vaše další info a pomoc.
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 13 čer 2017, 22:53
od Luigi69
Sháním kompletní vstřikovací těleso na Fiat Uno 1.5 i.e. 1987 bez zásahu na snímači klapky. Nebo zda by se tento celek nedal koupit nový....
Nevíte někdo kde.
Dále pak střechu s origo šíbrem a tapec.
Děkuji
Re: Fiat Uno 1.5 ie 1bod 1987- černý dým a špatné starty
Napsal: 23 srp 2017, 21:45
od Luigi69
Ahoj chlapi, tak jsem sehnal kompletní vstřikovací tèleso. Namontovàno. Teď to zas jezdí jak sršeň. Jen dotaz. Občas, když zapne ventilátor a doběhne, tak chcípne motor. Ty věci jsou mezi nebem a zemí nebudu je asi zkoumat. Z toho důvodu jezdím Fiatem Uno.....
Ahoój.