Stránka 2 z 3
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 08 úno 2017, 20:22
od paaulooss
Ta alfa obd je na nic.
1.5 bar je slusny
Mě FiatEcuscan padá když mám dát grafy nebo vůbec koukat na hodnoty a to mě se*e, protože ten graf je o něčem uplně jiném.
Ty máš Multiecuscan koupeny?
Jo a na který rychlostní stupeň to je tenhle test? Dělá ti taky, že třeba na dvojku full gas nedosáhne maximálního plnícího tlaku? Ale dosáhne jej až třeba na 4? Údajně alfa má nebo i fiat sport tlačítko, který dává full boost hned od začátku
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 08 úno 2017, 21:16
od little_boy
nemam ho koupenej, je to nejaka verze z ulozoto
nepamatuju si na jaky stupen to bylo, podle casove osy to vypada na 3, dvojka zrychluje moc rychle (grafy jsou moc zubaty) a obcas si hrabne a 4 brat k omezovaci, to znamena ject 190 na oksce....
ten tlak spis zalezi na tom jak se zrovna ECU rozhodne, podle teploty, v jakem rezimu to bylo predtim a tak... nemyslim ze se ridi podle zarazeny rychlosti.
Jo sport tlacitko vybira druhy limiter, jsou tam dve mapy, jedna normalni rezim a druha pro sport.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 09 úno 2017, 22:19
od paaulooss
Měl jsem normál ohřátej motor a prostě na dvojára max 0,8Bar. Troják to samý
Ale čtverec full gas bylo už 1,0Bar.
Koukal jsem dneska na turboo, týpci psali něco o wastegate, jak zkrátit tyčku a ono to bude víc tlačit, že se to musí málo aby turbo nešlo do kytek. Bohužel ale tady u toho turba je to všechno na pevno, tak jsem alespoň kotroloval funkci a vše je ok..
Dají se koupit nějaký regly nebo rozebíretelný membrány ale to mi přijde jako ztráta času a peněz.
Spíš by to chtělo docílit něčeho takovýho, jako má alfa overboost
Kterej je fakt znát zvedne sice kroutak z 206Nm na nakech nevim, 230? Ale kamos to tak ma a je to hodně znát...
Ale nevim, jestli ti tady u nás tohle něko udělá.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 08:09
od little_boy
ja mam pocit, ze te porad kompletne unika tvuj problem... tvoje turbo je ok, pouze ECU od toho turba nechce vic. ECU chce aby turbo foukalo max 0.8Bar, pokud turbo nahodou bude foukat vic (protoze ho vymenis / budes tunit wastegate), pouze mu pak rekne aby foukalo mene. Dokud to nechipnes, zazraky necekej.
Wastagate se upravuje az v situaci kdy ECU po turbu chce aby foukalo vic nez zvladne. Vetsinou se na wastagate meni pruzina ktera tlaci proti vyfukovym plynum ktere se wastegate snazi otevrit.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 13:05
od paaulooss
A nějakej dobrej tip na chip? Kde ti to udělaj tak, aby to fungovalo všechno jak má? Něco, kde se fakt zabejvaj měřením a optimaizací právě pro tvoje auto?
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 14:03
od little_boy
Ja jsem s campperformance moc spokojenej nebyl, byl tam i kamarad a taky ho to nenadchlo. Ten nakonec skoncil u reka (
http://www.revlimit.gr" onclick="window.open(this.href);return false;), to se ale musi ECU posilat do recka. Na druhou stranu revlimit je docela slavnej.
Bude problem v cechach sehnat nekoho kdo se v tom opravdu vyzna, tjetu tu jezdi malo a jeste min se chipujou
Zjevne i zde na foru neni nikdo jiny kdo by to mel chipnuty (nebo se stydi
).
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 14:15
od paaulooss
Na revlimit jsem koukal a asi jsou to borci
Nicmene poslat takovou jednotku do Řecka vyjde asi na nemalý peníze. A tady u nás si myslim, že moc profíků není .
Tudiz se na to asi vyfláknu a nechám si radši u kámoše udělat nerz průchozí vejfuck, ktereej mi tam vydrží
Ted jde o to, jestli mi to nezdechne, aby to malý turbínko nepotřebovalo nějakej protitlak
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 14:28
od little_boy
Jo taky cesta, uvidis casem zda nezatouzis po vetsim stadecku kobylek
On me rikal co to od toho revlimitu stalo, ale zapomel jsem to, urcite to bylo mnohem vic nez tech 5000-6000 kc co si chiptuneri po cesku berou. Ma postavenyho abarta ~250koniku.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 14:34
od paaulooss
Je az k zamysleni, co zvlade motor 1368cc...
takovej malej motůrek.... Teed jsem cetl, co jsi rikal, ze serie 88kw ma vlastne ve spouste pripadu 140Konic coz je cca 100Kw. Borec psal catback vyfuk a BC sani pred chipem 140 koni, cemuz se mi nechce verit protoze sani na turbomotoru je asi jedno, hlavne aby tam sel studeneej vzduch, coz ma bravo si myslim vyreseny skvele uz továrně.
A Výfuk, že by dal 20koní? Nevim, co to dělá na turbomotoru ale asi je tam větší síla už továrně
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 10 úno 2017, 14:47
od little_boy
Sani je na tjetu opravdu udelany dobre, kdyz jsem to mel na brzde, tak me to jednou odbrzdil se sundanou hadici pred turbem (== bez krabice a bez filtru) a dole to kroutak naopak ztratilo a nahore to davalo o nejaky 3kW vic. A to uz to bylo naladeny na 160k.
Vyfuk mel smysl myslim jen na puntu, brava ho mela od prirody vetsi. Snad prej trochu pomuze vyndani katalyzatoru. Pak ale prijdou problemy s STK, driv to bylo ok, ted to stoji zaprd. Lepsi je udelat ty kone pred chip / turbo, tim to auto zustane 100% legalni.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 12 úno 2017, 00:11
od paaulooss
A nějaký názor na
https://www.ecstuning.com/b-forge-parts ... mbv050blk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 12 úno 2017, 10:16
od little_boy
No tohle je jen muj nazor, neni to n 100%. Pred mesicem jak byly mrazy me natekla voda do ovladaciho ventilu wastegate a zmrzla tam. Turbo pak tlacilo 'full' - po par kilometrech spadla ECU do nouze a auto sotva jelo. ECU totiz pozna, ze turbo tlaci vetsi tlak nez ona chce a jde do kolen jako ze chyba.
Takze se myslim, ze to nebude fungovat, ECU pujde do nouze.
Navic s timhle ventilem turbo bude dostavat vetsi cocku, bude tlacit 'plnej' tlak i na pul plynu a naopak max vykon klesne protoze s tim jak roste tlak vyfukovych plynu (== vykon motoru), musis pruzinu 'utahovat'. ECU vsechno tohle dovede ridit tim ze ventil neni 'napevno' ale muze ho ovladat. Ty ventily jsou z principu podobne a ECU jakoby furt tocila tim knoflikem.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 12 úno 2017, 12:09
od paaulooss
Další reklamní knecht. K té výměně turba za VL36... Dá se s tím normálně fungovat bez problémů bez chipu, jen kus za kus 37 --> 36
Máš nějaké bližší info co se dělo po výměně turba bez úpravy Řj? To tubo by mělo dát více vzduchu tak mi jde o to, jestli si to jednotka upraví sama, směs, předstih atd. nebo se opravdu musí na úpravu řj.
PS: mám euro 5, asi budu potřebovat místo VL36 VL38, že
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 12 úno 2017, 12:31
od Vitaml
O tom se tu celou dobu píše.
Re: t-jet 120 výkon po chipu
Napsal: 12 úno 2017, 12:47
od little_boy
Jo, klidne muzes, ale krome vetsiho turbolagu nepoznas rozdil. Turbo s rizenim smesi nesouvisi dokud neprelezes rozsah cidel - ten je do 2.5 Bar. Teprve pak je problem. Jestli te to uklidni, tak par tydnu jsem jezdil s V36 + 120k mapy v ECU. Akorat to nejede
Co mas vubec za auto(rocnik)? Ja nevim co znamena euro5, ale zda se, ze chiptuneri jeste neumi tunit nove tjety s tricore ECU (~2012+). Ten kabel co mam to neumi urcite. Tohle bych zjistil nejdriv nez zacnes menit turba abys pak nebyl smutnej.