Stránka 2 z 2

Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet

Napsal: 27 bře 2017, 22:27
od little_boy
jo, map senzor uz mam treti, kolem 100000km vzdy umrel... kdyz se auto zacne chovat divne, tak uz mam v supliku rezervni a je to prvni vec kterou testuju. Btw tjet umi jezdit bez MAP senzoru, kdyz senzor klekne, jde ho odpojit a nemusi se volat odtahovka.

Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet

Napsal: 27 bře 2017, 22:36
od martin72
to: little_boy Dal jsem Bosch s číslem 0261230302 a fachá to už správně. Na diagnostiku jsem to nedával, jelikož jsem si ještě nepořídil kabel. Tak to po aplikaci nového senzoru bylo lehce zmatené než se trochu přepsaly adaptace :D.

Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet

Napsal: 30 bře 2017, 12:39
od Pato RS
Dik, aj tak si stále neviem vybrať :D tých brav je viac ale zas či aj stačí tých 88 kw už na väčšiu karosériu oproti puntu, trochu ma od fiatu odrádza aj menej áut na nd oproti koktavke A menej dostupných informácií na nete ako fórum..

Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet

Napsal: 30 bře 2017, 13:39
od martin72
Záleží jestli to chceš na ježdění nebo na závodění. ;) Na ježdění 88kW stačí , pokud chceš školit řidiče snu české domácnosti, tak 110kW je jasná volba. Co se týká náhradních dílů, tak spotřebák je dostupný dobře. No a pokud máš pocit, že je málo dostupných informací, tak v dnešní době platí o čem se mluví, tak to většinou nefunguje. 8)

Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet

Napsal: 30 bře 2017, 19:21
od Bravomv
Je fakt, že u nás v ČR se toho na fórech ohledně Fiatů moc nedozvíš, není to tady tak frekventovaná značka. Občas chodím čerpat zkušenosti na fiatklubpolska.pl (tím samozřejmě nechci dělat nějakou reklamu, chci pomoci). V Polsku je Fiat Bravo II celkem frekventované auto, jezdí jich tam spousta, což svědčí i o prodeji dílů na Allegro.pl (české Aukro).