Stránka 2 z 2
Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet
Napsal: 27 bře 2017, 22:27
od little_boy
jo, map senzor uz mam treti, kolem 100000km vzdy umrel... kdyz se auto zacne chovat divne, tak uz mam v supliku rezervni a je to prvni vec kterou testuju. Btw tjet umi jezdit bez MAP senzoru, kdyz senzor klekne, jde ho odpojit a nemusi se volat odtahovka.
Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet
Napsal: 27 bře 2017, 22:36
od martin72
to: little_boy Dal jsem Bosch s číslem 0261230302 a fachá to už správně. Na diagnostiku jsem to nedával, jelikož jsem si ještě nepořídil kabel. Tak to po aplikaci nového senzoru bylo lehce zmatené než se trochu přepsaly adaptace
.
Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet
Napsal: 30 bře 2017, 12:39
od Pato RS
Dik, aj tak si stále neviem vybrať
tých brav je viac ale zas či aj stačí tých 88 kw už na väčšiu karosériu oproti puntu, trochu ma od fiatu odrádza aj menej áut na nd oproti koktavke A menej dostupných informácií na nete ako fórum..
Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet
Napsal: 30 bře 2017, 13:39
od martin72
Záleží jestli to chceš na ježdění nebo na závodění.
Na ježdění 88kW stačí , pokud chceš školit řidiče snu české domácnosti, tak 110kW je jasná volba. Co se týká náhradních dílů, tak spotřebák je dostupný dobře. No a pokud máš pocit, že je málo dostupných informací, tak v dnešní době platí o čem se mluví, tak to většinou nefunguje.
Re: Spolehlivost JTD vs. T-jet
Napsal: 30 bře 2017, 19:21
od Bravomv
Je fakt, že u nás v ČR se toho na fórech ohledně Fiatů moc nedozvíš, není to tady tak frekventovaná značka. Občas chodím čerpat zkušenosti na fiatklubpolska.pl (tím samozřejmě nechci dělat nějakou reklamu, chci pomoci). V Polsku je Fiat Bravo II celkem frekventované auto, jezdí jich tam spousta, což svědčí i o prodeji dílů na Allegro.pl (české Aukro).