Stránka 2 z 3

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 30 črc 2016, 22:19
od panaman1
rovno napis ze si tam uz nemal ziadny kotuc... na mojom fiate je sirka kotucov 22mm a vymena ma byt ked maju 20mm. vetrane samozrejme, tie tvoje boli nevetrane?

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 30 črc 2016, 22:28
od martin72
Ano byly nevětrané. Vím, že se nemám čím chlubit, ale nějak nebyl čas a já je nechal v poklidu dožít s destičkama.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 09:19
od Tommy.S
No tak to bude těma kotoučema, protože jsem se k nim choval normálně. Snažil jsem se i brzdit motorem. Holt lidi měli pravdu, že jsou ty Bremba k ničemu. Destičky má sice taky od Bremba, ale ty nemám skoro sjetý.

Napsal: 02 srp 2016, 09:47
od panaman1
Brembo mám tiež a nezvlnili sa. Ľudia čo to píšu si za zvlnenie môžu sami.

Odoslané z H60-L04 pomocou Tapatalku

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 11:19
od Tommy.S
Jak sami? Když jsou brzdy nový, tak se musí zaject a nesmí se přetěžovat, to jsem udělal. Zvlnění ale nastalo postupně. Nejdřív jsem si všiml nějakýho divnýho zvuku při brždění, ale teďkonc i cítím třest volantu.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 12:49
od Vitaml
A nebo to bylo nějaký přebalený Brembo.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 15:56
od panaman1
ja si myslim ze si za zvlnenie mozes sam uz len tym ze si stale vyberal tie koliky. mohlo sa stat ze pri nasadzovani kolesa sa nimi trochu pohlo a neboli uplne rovno a postupne si ich pri brzdeni nezbrzdoval rovnomerne..

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 16:12
od Vitaml
Taky si myslím, mohlo se to nerovnoměrně ohřívat, a co se potom stane ?
Zkroutí se to.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 16:47
od Tommy.S
No prostě fiat no! Soudruzi se museli něčím odlišit, tak tam dali kilometrový kolíky, který žádný jiný auto nemá. Max. zajištovací šroubek u jiných aut.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 17:28
od Vitaml
To není pravda, mají to i jiná auta, bylo to určeno pro plecháče.
Jak už tu bylo psáno, k liťákům se dodávají i šrouby a ty není problém za pár kaček dokoupit, tak nenadávej na Fiata. Když se talíř uvolní, tak se tam může dostat nějakej bordel a pak to může házet.
Taky v jakým stavu máš brzdiče, chodí ti volně?

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 17:47
od Tommy.S
To nevím jestli chodí volně. Ale destičky jsou pořád v pohodě.
Jak už jsem zmiňoval, že mi chučelo při vyšších rychlostí pravý kolo, tak už to zase přestalo. Divný.
Až mi vymění ty brzdy, tak si zajdu do železářství, vezmu s sebou jeden ten kolík a podle toho koupím nějaký imbusy, jak už psal ten člověk nade mnou. Pak se uvidí, jestli to bude ok.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 18:17
od Vitaml
Hlavně ať je čistá plocha, kde leží kotouč na náboji.
Já jsem ji ještě lehce potřel měděnou vazelínou.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 18:30
od Tommy.S
No to už je na týpkovi v servisu.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 18:37
od Vitaml
Třeba bude pečlivej. Ale to nejsou všichni. Proto si raděli dělám co mohu sám.

Re: zvlněné kotouče vs středící kolíky

Napsal: 02 srp 2016, 19:41
od liborko
Imbus bych tam nedaval. Ma vysokou hlavu a muze tam eventeulne vadit. Nejlepsi reseni kdyz urezes ty spice nebo das ty sestihranne srouby.Kazdopadne tam neco byt musi at ten kotouc drzi k naboji, ono to tam neni jen tak pro srandu.