Stránka 2 z 2
Re: Piskani brzd
Napsal: 28 led 2016, 21:11
od Mischo
Stava sa aj taka vec ze v hadicke ktore uz maju nieco za sebou popraskaju vnutorne steny nieco sa uvolni a urobi sa ako keby taka klapka ze pri zosliapnuti tlak kvapaliny ide do valceka ale spat uz nie pripadne velmi slabo. Parkrat sa to uz stalo. Ako som pisal v prispevku vyssie vymenil som strmen a vratilo sa to. Znova som rozobral a vycistil a tentokrat som vymenil aj tu hadicku od valceka k rurke a pokoj vsetko ide ako ma.
Re: Piskani brzd
Napsal: 29 led 2016, 10:10
od rogi
ako Mischo písal, trošku pridám aj ja, každá brzdová hadička je dvojvrstvová, nieže popraská ale naboptná, zúži prierez diery a potom to funguje ako "priškrtení" ventil. Dôvodom väčšinou je že sa nedodrží výrobca brzdovej kvapaliny pri výmene, aj keď DOT môže byť rovnaké, jednoducho brzdovka naleptá gumu, ktorá naboptná. U fiatov bežná vec
Píšem to preto lebo desať rokov som pracoval s dielmi do fiatov, neviem ako to je u iných výrobcov.
Re: Piskani brzd
Napsal: 10 črc 2016, 20:43
od Picko
Ahojte,
ja som si nedavno vsimol, ze mi pri cuvani, ked slapnem jemne/silno na brzdu, piskne brzda takym hrubim tonom. Stava sa to jedine pri cuvani a nechapem, cim to moze byt.
Mali ste uz niekto podobny problem?
Re: Piskani brzd
Napsal: 10 črc 2016, 21:09
od heretic
Picko píše:Ahojte,
ja som si nedavno vsimol, ze mi pri cuvani, ked slapnem jemne/silno na brzdu, piskne brzda takym hrubim tonom. Stava sa to jedine pri cuvani a nechapem, cim to moze byt.
Mali ste uz niekto podobny problem?
Mne to tiez robi
Re: Piskani brzd
Napsal: 25 zář 2016, 11:45
od bajo777
robilo na origo brzdach, po generalke je rucka nastavena zaberat vyssie a nepiska nic...
Re: Piskani brzd
Napsal: 26 zář 2016, 08:48
od martin72
Když couváš a přibržďuješ, tak se destička posouvá ve svém loži obráceně než je zajetá a to způsobí to vrzání (jiné postavení oproti kotouči). Jistý vliv na to mohou mít kotouče co mají již hranu, nebo už nižší desky a tudíž více vyjetý pístek, který se méně ochotněji vrací. Také mi to dělalo, desky měly 2,5mm a kotouče 8,5mm, vyměnil jsem kotouče a desky a byl klid. Pak jsem ještě dokončil repas brzdičů.