Piskani brzd
Moderátor: peta.smolik
Re: Piskani brzd
Stava sa aj taka vec ze v hadicke ktore uz maju nieco za sebou popraskaju vnutorne steny nieco sa uvolni a urobi sa ako keby taka klapka ze pri zosliapnuti tlak kvapaliny ide do valceka ale spat uz nie pripadne velmi slabo. Parkrat sa to uz stalo. Ako som pisal v prispevku vyssie vymenil som strmen a vratilo sa to. Znova som rozobral a vycistil a tentokrat som vymenil aj tu hadicku od valceka k rurke a pokoj vsetko ide ako ma.
500X Multiair 140
- Reklama
Re: Piskani brzd
ako Mischo písal, trošku pridám aj ja, každá brzdová hadička je dvojvrstvová, nieže popraská ale naboptná, zúži prierez diery a potom to funguje ako "priškrtení" ventil. Dôvodom väčšinou je že sa nedodrží výrobca brzdovej kvapaliny pri výmene, aj keď DOT môže byť rovnaké, jednoducho brzdovka naleptá gumu, ktorá naboptná. U fiatov bežná vec Píšem to preto lebo desať rokov som pracoval s dielmi do fiatov, neviem ako to je u iných výrobcov.
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Piskani brzd
Ahojte,
ja som si nedavno vsimol, ze mi pri cuvani, ked slapnem jemne/silno na brzdu, piskne brzda takym hrubim tonom. Stava sa to jedine pri cuvani a nechapem, cim to moze byt.
Mali ste uz niekto podobny problem?
ja som si nedavno vsimol, ze mi pri cuvani, ked slapnem jemne/silno na brzdu, piskne brzda takym hrubim tonom. Stava sa to jedine pri cuvani a nechapem, cim to moze byt.
Mali ste uz niekto podobny problem?
Re: Piskani brzd
Mne to tiez robiPicko píše:Ahojte,
ja som si nedavno vsimol, ze mi pri cuvani, ked slapnem jemne/silno na brzdu, piskne brzda takym hrubim tonom. Stava sa to jedine pri cuvani a nechapem, cim to moze byt.
Mali ste uz niekto podobny problem?
marea 1,8
bravo 2 1,9 mjet 120
bravo 2 1,9 mjet 120
Re: Piskani brzd
robilo na origo brzdach, po generalke je rucka nastavena zaberat vyssie a nepiska nic...
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Multiecuscan 2,2
excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW
Re: Piskani brzd
Když couváš a přibržďuješ, tak se destička posouvá ve svém loži obráceně než je zajetá a to způsobí to vrzání (jiné postavení oproti kotouči). Jistý vliv na to mohou mít kotouče co mají již hranu, nebo už nižší desky a tudíž více vyjetý pístek, který se méně ochotněji vrací. Také mi to dělalo, desky měly 2,5mm a kotouče 8,5mm, vyměnil jsem kotouče a desky a byl klid. Pak jsem ještě dokončil repas brzdičů.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil