Re: 1.2 16v 59kw starter- opraveno, skrtici klapka porad zlo
Napsal: 10 srp 2014, 09:13
tak stímhle sem už dost bojoval bylo to spíše kvůly plynu ale mám hodně rad.
1. pískání klapky je normální stav zatím sem neviděl ani jedno punto co mělo ten stejnej tip že by nepískalo,a ano základní poloha je jemně nedovřená ale neznamená to že nemůžeš mět ty přidřenej krokovej motorek a pak je v ní ještě nějaké čidlo či co a to tež může bejt zlé ale pokud si je měnil a furt to samé tak hledejte jinad a oba.
2.když je klapka v poho tak si pročistěte tu spirálku která je v odvetrávání ventylů ta se rychle zanese a má nato velkej negativní vliv .
3. pokud nic ztoho nepomáhá a jak říká Roman když je na volnobeh motor zatížen elektrospotřebyči a stále kolísá je problém spíše ve špatném přísunu palive nebo spíše v tomto případě nedostatkem můžou bejt zanešené vstřikovače. Moje zkušenost je opačná ale to díky LPG já musel mět vždy zapnuté co se dalo protože byla zase moc bohatá takže se motor bez záteže dusil. Takže si nechte zkontrolovat tlaky paliva jestli je čerpadlo ok pak třeby vytáhnout vstřiky a zkontrolovat jestly zaprvé pekně stříkaj apřípadně udělat repas pokud nejste odpůrci může pomoct koupě kvalytních přísad do benzínu právě na čištení palivové soustavy od usazenin vyjezděte takhle 2 nádrže a mohlo by to bejt v pohodě.
Ale je to vážně boj protože jetoho hromada já měl prolezlé celé auto protože LPG odhalí každej detajl třeba aj to že volnobeh nedrží na lpg protože jeden válec držel tlaky niž než ostatní nebylo to zas tak hrozné držel 11.5 namísto 13 co ostatní ale prej max odchylky má bejt 1 a t už lpg vadilo pak asi po 3 metrech to těsnení vzdalo vzalo to sebou tesnení na vodní pupe atd takže rovnou říkám že mám motor prolezlej od vrchu až dolů a proto můžu takhle radit co vše je možné a co mě pomohlo ted mě už kolísaj otáčky opravdu málo a to jen na lpg na tehle jednotce se to hrozně blbě seřizuje je hrozne citlivě nastavena ale jinak na benál přede jak novej
1. pískání klapky je normální stav zatím sem neviděl ani jedno punto co mělo ten stejnej tip že by nepískalo,a ano základní poloha je jemně nedovřená ale neznamená to že nemůžeš mět ty přidřenej krokovej motorek a pak je v ní ještě nějaké čidlo či co a to tež může bejt zlé ale pokud si je měnil a furt to samé tak hledejte jinad a oba.
2.když je klapka v poho tak si pročistěte tu spirálku která je v odvetrávání ventylů ta se rychle zanese a má nato velkej negativní vliv .
3. pokud nic ztoho nepomáhá a jak říká Roman když je na volnobeh motor zatížen elektrospotřebyči a stále kolísá je problém spíše ve špatném přísunu palive nebo spíše v tomto případě nedostatkem můžou bejt zanešené vstřikovače. Moje zkušenost je opačná ale to díky LPG já musel mět vždy zapnuté co se dalo protože byla zase moc bohatá takže se motor bez záteže dusil. Takže si nechte zkontrolovat tlaky paliva jestli je čerpadlo ok pak třeby vytáhnout vstřiky a zkontrolovat jestly zaprvé pekně stříkaj apřípadně udělat repas pokud nejste odpůrci může pomoct koupě kvalytních přísad do benzínu právě na čištení palivové soustavy od usazenin vyjezděte takhle 2 nádrže a mohlo by to bejt v pohodě.
Ale je to vážně boj protože jetoho hromada já měl prolezlé celé auto protože LPG odhalí každej detajl třeba aj to že volnobeh nedrží na lpg protože jeden válec držel tlaky niž než ostatní nebylo to zas tak hrozné držel 11.5 namísto 13 co ostatní ale prej max odchylky má bejt 1 a t už lpg vadilo pak asi po 3 metrech to těsnení vzdalo vzalo to sebou tesnení na vodní pupe atd takže rovnou říkám že mám motor prolezlej od vrchu až dolů a proto můžu takhle radit co vše je možné a co mě pomohlo ted mě už kolísaj otáčky opravdu málo a to jen na lpg na tehle jednotce se to hrozně blbě seřizuje je hrozne citlivě nastavena ale jinak na benál přede jak novej