Stránka 2 z 5

Napsal: 20 črc 2007, 15:44
od Jill
stonepet píše:Hmm, ty vypadají skvěle, ale pro mne cena 9.500Kč za pár, je celkem dost.
tak jsem se dival a ATE na tveho Puntu stoji 1900 a vrtane Zimmermany 1970 :shock: ... byt tebou, tak nic neresim ... desky ate jsou za 1530 .... a mas vymalovano :) ...

Napsal: 20 črc 2007, 15:54
od majco
stonepet píše:Hmm, ty vypadají skvěle, ale pro mne cena 9.500Kč za pár, je celkem dost.
tak to fakt!!

Napsal: 20 črc 2007, 17:02
od Sob
ja pujdu asi taky do ATE

Napsal: 08 říj 2007, 13:00
od majki
Dotaz...snad je toto tema prislusne :D

Jak poznam, ze je treba vymenit kotouce/desky?
Jak poznam, ze je treba menit buben/oblozeni?

Diiiky.

Napsal: 08 říj 2007, 13:34
od Katy
majki píše:Dotaz...snad je toto tema prislusne :D

Jak poznam, ze je treba vymenit kotouce/desky?
Jak poznam, ze je treba menit buben/oblozeni?

Diiiky.
:lol: trefa.
no , jednoduse.. nebrzdi :lol:

tak podle me , by melo piskat zelezo o zelezo a taky poznas na tech destickach kolik tam toho jeste maj... kotouc ot same. v horsim pripade ti praskne. ale ty ciselne tlousky nevim, jsi mel rict na rozkosi, ja mam jeste dobry pry....ale me se zdaj tenky. tak jsi to mohl pak porovnat.

Napsal: 08 říj 2007, 14:00
od majki
No OK, ale poznam to normalnim pohledem? Nebo treba sundat kolo, nebo rovnou i brzdice?

Napsal: 08 říj 2007, 14:02
od Katy
majki píše:No OK, ale poznam to normalnim pohledem? Nebo treba sundat kolo, nebo rovnou i brzdice?
staci kolo sundat nebo v servise to poznaj i na tom velkym zvedaku, z pod auta.

Napsal: 08 říj 2007, 14:04
od majki
Hmm...tak premyslim, jestli pred prezutim na zimaky to nechat zkouknout nebo to nechat az na servisni ve 120tkm... :roll:

Napsal: 08 říj 2007, 14:52
od MIKI-GT
Koukneš a vidíš kolik zbývá.. na kotouč musíš sundat kolo a změřit šuplerou..ale dá se i od oka. Pokud máte někdo dobrý kotouče tak je nesmysl kupovat nějaký vrtaný nebo drážkovaný.. je to hlavně o destičkách. Vrtaný se líp chladí ale zase rádi při velké zátěži praskaj, drážkovaný brzdí ze všech nejlíp ale zase ti za chvíli sežerou destičky.. Ted budu měnit destičky protože to punto v sérii vůbec nebrzdí. Budu mít Brembo 2500, který se těžce schánějí (jsou to nejlepší který můžou být na normál provoz) potom jsou 3500 a to jsou už závodní které když nezahřeješ tak nebrzdí :(

Jinak když už nějaký fakt lepší brzdy tak kompletní set čtyřpístkových třeba, ale to je fakt na extra jízdu. Dá se také namontovat větší kotouče na původní brzdy a dát větší destičky nebo vyměnit komplet brzdy

Napsal: 08 říj 2007, 21:38
od Pun-to
Tak na předku sundat kolo a změřit kotouč
novej 11mm minimum 9mm
destičky sou vidět škvírou v brzdiči minimum 1,5mm
V zadu sundat kolo a v bubnu je díra a tou uvidíš pakny
minimum 1mm

Napsal: 09 led 2008, 18:18
od corleone
Koupil jsem opět kotouče Brembo, velmi se mi osvědčily na všech předchozích Fiatech. Na kontrolu opotřebení jsou v nich vyvrtané dva dolíky, tloušťka se měří ve chvíli, kdy je vidět jeden, kotouče se mění nejpozději když už není vidět ani jeden (říkají tomu "Easy Check").
K tomu jsem na zkoušku koupil destičky Textar, zatím jsem kupoval RH (Road House) a posledně se mi zdálo, že se sjížděly nepravidelně.
Vše jsem kupoval v Elitu.
Jak se ta kombinace osvědčí, to ukáže až další provoz.

Napsal: 24 led 2008, 19:41
od Semo
A keby ste mali vyberať medzi ATE PowerDisc a Zimmerman :?: Ktoré by ste vybrali? Najradšej by som nedierované, keďže súčasné kotúče sa mi dojebabrali práve kvôli tomu, že som ich uvaril :?

Napsal: 09 úno 2008, 20:15
od rafing.20
no já mám zimmermany všechny vrtaný,vepředu dvojitý,vzadu jednoduchý a desky ferodo,je pravda,že musím občas ty dírky pročistit,že se zanášej brzdným prachem,ale ta brzdná síla je strašná,májí rychlejší nástup a ani nevadnou.mám vždycky pocit,že mi vylítne mozek z hlavy :lol:

Napsal: 10 úno 2008, 14:01
od Semo
A nevieš ako sa správajú so sériovými doskami?

Napsal: 12 bře 2008, 00:32
od Semo
Takže konečná voľba padla na Brembo MAX a po dlhom uvažovaní som sa rozhodol vymeniť aj dosky za Ferodo aj keď nebudem týždeň jesť :D Uvidím ešte či to budú nejaké DS2000 alebo obyčajné Premium. Brembá sú však isté - zajtra idem pre ne...