Stránka 2 z 2

Re: Punto II - nemôžem zapnúť stretávačky ale kontrolka svie

Napsal: 18 kvě 2013, 20:47
od Pepik
Tak se tam chlapi podívejte jestli tam je něco prekáblované.Moc se mi tomu nechce věřit,když si psal,že relátko cvaká a pojistka je v pořádku.Možná jen přehodili to opálené relátko,to by byl dobrej "vejvar" :lol: I když u Fiatu jak jsem koukal do schématu zapojení elektroinstalace, by to bylo i možné.30A pojistkou klidně jistí i cívky relátek.Nevím jestli je to běžné i u jiných aut.Už se nedivím,že začne auto klidně samo hořet.V domovních elektroinstalacích je něco takového nemyslitelné.

Re: Punto II - nemôžem zapnúť stretávačky ale kontrolka svie

Napsal: 18 kvě 2013, 21:17
od Pepik
A ještě jeden poznatek.Když vám neustále bzučí motorek naklápění světel,tak je to způsobeno tím,že se uvniř rozpojilo spojení pohonu se snímacím potenciometrem.Řídící jednotka nedostává správnou informaci o poloze ovládací tyčky.Je to titěrné,ale dá se to opravit.Ale např. u Ford Fiesty je motorek "šikovně" zalepen uvnitř světlometu.

Re: Punto II - nemôžem zapnúť stretávačky ale kontrolka svie

Napsal: 14 srp 2013, 23:48
od loptosko
SpiritWolker píše:tak to je celkom dobra cena za to ze to bolo vo fiate, cakal som vyssiu cenu :D
inac rad by som si to pozrel ak mmi to dovolis :D
pozvem ta za to na kofolu :D
caf, kedy más cas? inak zas som mal problém s tým fiatom... toto som im napísal:
Od tej opravy mám však neustále problémy s elektrikou vo vozidle. Bežne idem po ceste, zapnem diaľkovky a zrazu sa vypne kompletne elektrika v aute, skape motor, vynulujú sa hodiny, rozvietia sa všetky kontrolky, vypne sa posilovač riadenia... Keď som v pohybe, tak sa motor rozbehne - v rychlosti zas kolesa roztočia motor. Inokedy naštartujem, motor v pohode ide, otočím volantom - zapne sa asi posilovač - a motor zhasne, vynuluje sa palubovka - hodiny - rozsvietia sa kontrolky... Pred opravou svetiel to nerobilo. Po oprave to urobilo občas, cca raz za týžden, stále som odkladal, že prídem za Vami ale stále som nemal čas, teraz to robí skoro každý deń. Niekedy nenaštartuje na prvý pokus, až na tretí pokus a auto v pohode ide. Inokedy idem do zákruty, idem 30kou, otočím volant do ostrej zákruty, skrat - všetko skape, všetko sa vynuluje a ak som v pohybe zas kolesá nasilu nahodia motor - nerád to robím, urobí sa to vlastne samé v pohybe, lebo nestihnem zareagovať, akurát zakaždým sa hodiny vždy vrátia na nula, nula.
Musí tam byť niekde skrat. Buď chlapci pri opravovaní toho prvého skratu nezaizolovali niečo a časom sa to zhoršuje, alebo je tam iný skrat. Viem že mi poviete to čo pri tom klaksóne, že je to len NÁHODA, že dovtedy išiel a po oprave nešiel - vraj zhoda okolností a nesúvisí to s opravou. No ale ja si to nemyslím. Predtým auto išlo, len sa nedali zasvietiť stretávačky, teraz si robí čo chce... Dnes som prišiel k autu, zapol som diaľkovým centrál a iba sa trošku zatriasol kolík vo dverách vodiča, ale neotvorili sa žiadne. potom bolo mrtvo, musel som manualne otvoriť dvere, nahodiť motor a vtedy zas išiel centrál - všetky štyri dvere sa otvorili a zavreli. Toto musí byť fakt niekde skrat,


no a bol som tam, stálo to 38 euro a že som mal zlé ukostrenie od batérie, tak diagnostika a prečistenie kontaktov. uznávam že toto je drbnutá chyba, ale nie som elektrikár. no a ešte povedali že treba novú lambda sondu za 88 euro. z internetu som objednal za 35 a dám si ju tam sám. ale neviem, či po výmene netreba vynulovať elektroniku cez diagnostický počítač, aby si stále nemyslel, že je tam zlá lambda.