Stránka 2 z 2
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 15 říj 2013, 18:14
od idefix
Tak co STK jak si dopadl? Mě čeká v lednu pošlu stilouše raději k doktorovi na prohlídku.
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 16 říj 2013, 08:06
od elvis.jarous
Ještě jsem tam nebyl
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 16 říj 2013, 22:08
od PRiPaDoVaK
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 18 říj 2013, 11:11
od elvis.jarous
Velice se omlouvám, po důkladném prozkoumání známek mi STK končí v lednu 2014.Takže pro preventivní rozleštění světla je ještě čas.
Jinak si myslím,že projdu. Ručka fachčí.
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 19 říj 2013, 18:18
od idefix
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 17 led 2014, 16:17
od idefix
Tak jsem dnes uspěšně absolvoval STK jen malé závady, převod parkovací brzdy - nové lanovody musím trochu dotáhnout ,zadní blinkry - nejsou oranžové žárovky opadala z nich asi barva vyměním a
poslední koroze výfuku zadní díl. Měl jsem pár odkazů půlka jich ,už není funkční má někdo tip kde koupit levný dobrý výfuk .Bosal za 2500,- se mi kupovat nechce
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 19 led 2014, 12:20
od PRiPaDoVaK
idefix píše:Tak jsem dnes uspěšně absolvoval STK jen malé závady, převod parkovací brzdy - nové lanovody musím trochu dotáhnout ,zadní blinkry - nejsou oranžové žárovky opadala z nich asi barva vyměním a
poslední koroze výfuku zadní díl. Měl jsem pár odkazů půlka jich ,už není funkční má někdo tip kde koupit levný dobrý výfuk .Bosal za 2500,- se mi kupovat nechce
kup někde cca. půl metr ideálně nerez. roury 58mm, v kelly jednu výfukovou spojku, eventuelně dvě a na jednu přiboduj držák výfuku co je na starým výfuku
... u nás stojí metr nerezu asi 210,-, spojka stojí asi 130,- a práce to je na dvě hodinky
... pokud nemáš už teď průchozí jako já
, ničemu to vadit nebude, zvuk se nezmění, emise se nezmění, jenom budeš mít na autě o pár kg míň železa
Edit.: ikdyž to vypadá jako mladistvý tuzingářství, je to daleko levnější, trvanlivější a případně časem i bezpečnější řešení než koupit celej zadní díl za pár šlupek z polska
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 19 led 2014, 21:54
od idefix
PRiPaDoVaK : Tak by se to dalo taky řešit ,ale čeká mě cesta Německo,Rakousko Švýcarsko a s mým ksichtem jsem lákadlo pro policajty a domlouvej se s nima
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 20 led 2014, 10:05
od PRiPaDoVaK
idefix: to potom chápu
... Akorát jelikož auto zvuk. projev nemění, nenapadá mě proč by koukal pod auto... ikdyž, jak znám simíry a gerchány jsou toho schopný
, a náhoda je blbec
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 20 led 2014, 16:07
od idefix
Ono čert nikdy nespí a stále straší s namátkovejma prohlídkama a nerad bych dojel můj rozočet je již
tak napnutý
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 24 led 2014, 19:55
od idefix
Tak dnes přišel koncový díl výfuku izawit, namontován pásnul bez problémů cena 1100,- a jak bylo již řečeno zvukový projev nezměněn - šepot květin
Re: repas zadních brzdiču
Napsal: 30 kvě 2017, 11:07
od mr.brain
Chlapi oživým tohle téma, sice mám Bravo, ale Stilo má stejné zadní třmeny (alespoň verze 1,4 16V). Stala se mi klasická věc - zatuhlé táhlo na levém třmenu.
Ten je vyměněný, ale chci udělat repas toho původního, takže pístek ven (závit je ok na obou stranách a točí se volně a lehce), páka ručky, všechno šlo, ale uvnitř je ten mechanismus s vnitřním závitem a nevím za boha jak to vyndat.
Na koncernu je ten vnitřek chycenej pružnou sponkou anebo segrovkou, tady je nějakej vnitřní plech, pravděpodobně s tříbodovým uchycením a než se do toho pustím, tak se radši chci zeptat, jak ten vystavovací mechanismus ruční brzdy dostanu z toho třmenu ven, k němu se dodává jen O-kroužek na zadní osičku k táhlu ruční brzdy, ale samotný se koupit nedá.
Díky za rady.
edit: Čekal jsem alespoň nějakou reakci, no nic. Podle všeho je vnitřní mechanismus obdobný (alespoň co se jeho uložení týče) jako u Mondea ST. Podle wiki a návodu na fordtalks, by měl jít ten vnitřní mechanismus lehce (měkkou paličkou) vyklepnout, případně odstranit plechový kryt, co drží vnitřní pružinu kolem vnitřního šnekového závitu a pak se uvidí. Než ale budu něco dělat s tím vnitřním plechem, tak se pokusím to vyklepat ven, protože usadit ten plech s pružinou zpátky do třmenu nebude moc jednoduchý. Jinak u GM (Vectra C a Astra H, možná i G) je ten vnitřní mechanimus zajištěný vnějším šroubem, který jej drží na místě - stačí povolit z venku šroub a jde to vyndat.
edit2: Je to tam nalisované.