žárovky a další účelný tuning
Moderátor: peta.smolik
Re: žárovky a další účelný tuning
nn nic příplatkového, jen "obyč". Víš sem sí říkal, jestli nejsou třeba rozdíly ve výkonech. Víš jako třebas že by základní výbava a motorizace měla 20W repro a silnější výbava a silnější motorizace měla 40W repro. Tak to mě to napadlo
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- Reklama
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
Taky jsem nad tím už přemejšlel protože mi bylo divný že by sériová muzika hrála tak že se příjde podívat co tam je i kluk kterej má v autě muziku za skoro 50 tisíc ... Ale jak říkám, co vím tak všechny kombikový stila měly stejnou muziku pokud nebyla příplatková
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Re: žárovky a další účelný tuning
Ještě by mě zajímalo, asi to tak tedy je,ale kombi a 3D/5D měli stejné a nebo rozdílné? Tipuji, že rozdílné. Já jen co hledat v bouračkách dílech atd.
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
S výměnou žárovek se schodneme, já vyndávám baterii a na druhý straně dávám bokem nádržku. Přece nepolezu pod auto, nebo nebudu sundávat zasr... podběhy nebo nárazník
Měnil jsem zatim 1x obrysovku a 1x parkovačku. Cena 500,- za sadu není úplně špatný, podle toho jak to svítí. Co svítí, za to se platí. Já mám doma svícení i v akváriu LED v kombinaci s úsporkama.
Akvárko má 200 litrů a spotřebu ve dne 30w celkem s topením, s filtrací. V kuchyni mám pod linkou skovaný pásy, svítěj jak blázen, ale stály 500 metr. a je to IP54.
Měnil jsem zatim 1x obrysovku a 1x parkovačku. Cena 500,- za sadu není úplně špatný, podle toho jak to svítí. Co svítí, za to se platí. Já mám doma svícení i v akváriu LED v kombinaci s úsporkama.
Akvárko má 200 litrů a spotřebu ve dne 30w celkem s topením, s filtrací. V kuchyni mám pod linkou skovaný pásy, svítěj jak blázen, ale stály 500 metr. a je to IP54.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
Zkusím tedy taky vymontovat baterii, zatím jsem dvakrát sundaval kolo a podběh, strana před spolujezdcem je asi jasná...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
Tímhle stylem jsem měnil i motorky pro naklápění obou světel. A to jedno 2x protože jeden pitomec mi poslal spálený a já druhej blb si to nevyzkoušel.
Musí se mít ale dobrej vercajk
Musí se mít ale dobrej vercajk
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
Pripadovaku, a ty máš fakt 190 koní????
Máš to hezký červený, čistý, já to mám zakydaný modrý....
A to tam chceš dát jiný turbo?
Hmmm, kolik máš najeto?
co spotřeba a čmoud?
Máš to hezký červený, čistý, já to mám zakydaný modrý....
A to tam chceš dát jiný turbo?
Hmmm, kolik máš najeto?
co spotřeba a čmoud?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: žárovky a další účelný tuning
Když za to pořádně vemeš tak se začne i stmívat
http://www.youtube.com/watch?v=RuYjB9cHVG0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=7XIXc7DDtO8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=RuYjB9cHVG0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=7XIXc7DDtO8" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
Inu, abych pravdu řekl, aktuálně tam asi 190 koní nebude jelikož už je trochu horší turbo, ale i tak si myslím že 170 tam bude, vyzkoušeno že oc II RS TDI-PD 125kW jede o kousek líp (započítej váhu stila proti oktě + muj metrák proti 70 kilům v oc) ... a to je přesně to proč chci dát větší turbo, aby mi nestačila nějaká "upocená" škodovka ... dostat se do klubu přátel 200+Hp , můj sen je tak 240-250 ... Graf už nemůžu zaboha najít, ale po všech úpravách a čipu se tam hejbaly čísla kolem těch 190 kobyl a 420 Nm...
Hezky červený to sice je, ale jenom na tom malým obrázku, kdyby se dala dát fotka v plný velikosti tak je krásně vidět že to je jak puzzle, krásně vyšisovanej lak přecházející přes déle nalakovaný až po nově lakovaný díly ... Ale je to sušinka na zimákách, byla to zkouška zrcadlovky tak už se nemůžu dočkat až do hodím na léto a vyrazím fotit ... Jediný co ti fakt závidím je ten šestikvalt a ty 17", taky je chci ale ještě jsem nenarazil na žádný který by byly v mě odpovídajícím stavu ...
Najeto má dle tacho 267 tis. a nějaký drobný, ale s tím že je novej motor (AR 147 1.9 Mjtd 88kW) a ten se dával při 173 tis... Spotřebu se mi daří držet pod 6l/100km jelikož mi v běžným provozu díky krouťáku stačí tak 5-10 mm plynu, a s tou kouřivostí, no myslím že i ten chlapec co dával idefix by se asi styděl ... přes den to není tolik vidět (nepočítám křižovatky, tam nechávám clonu jako nindža na útěku ), ale navečer už se mi kolikrát ztratily světla v zrcátku ... Ale žádnej extrém to zase neni, aby si fest zakouřil tak mu musím dát hodně pod kotel , jinak si tak lehce odfoukne asi jako většina naft bez filtru
Jinak s tím jak to svítí se shodneme, po přesednutí do okty s xenonem se mi chtělo brečet že výbojka pomalu 15x dražší než ten můj osram nesvítí o tu větší cenu víc, ba bych řekl že stilouš zdatně konkuruje, ale u škodovek je všeobecně známo že jsou tak trochu slepý a nesvítěj zázračně... Nechápu jak to ti taliánci dělaj ale já jsem za to jenom rád, aspoň člověk něco vidí , proto mi pomalu příjde osazení stila xenonem jako zbytečnej luxus... a když už jsme u toho, je ten šestikvalt delší nebo má jenom kratší převody??? 4. točím 170 a 5. je v červeným lehce přes 220
Hezky červený to sice je, ale jenom na tom malým obrázku, kdyby se dala dát fotka v plný velikosti tak je krásně vidět že to je jak puzzle, krásně vyšisovanej lak přecházející přes déle nalakovaný až po nově lakovaný díly ... Ale je to sušinka na zimákách, byla to zkouška zrcadlovky tak už se nemůžu dočkat až do hodím na léto a vyrazím fotit ... Jediný co ti fakt závidím je ten šestikvalt a ty 17", taky je chci ale ještě jsem nenarazil na žádný který by byly v mě odpovídajícím stavu ...
Najeto má dle tacho 267 tis. a nějaký drobný, ale s tím že je novej motor (AR 147 1.9 Mjtd 88kW) a ten se dával při 173 tis... Spotřebu se mi daří držet pod 6l/100km jelikož mi v běžným provozu díky krouťáku stačí tak 5-10 mm plynu, a s tou kouřivostí, no myslím že i ten chlapec co dával idefix by se asi styděl ... přes den to není tolik vidět (nepočítám křižovatky, tam nechávám clonu jako nindža na útěku ), ale navečer už se mi kolikrát ztratily světla v zrcátku ... Ale žádnej extrém to zase neni, aby si fest zakouřil tak mu musím dát hodně pod kotel , jinak si tak lehce odfoukne asi jako většina naft bez filtru
Jinak s tím jak to svítí se shodneme, po přesednutí do okty s xenonem se mi chtělo brečet že výbojka pomalu 15x dražší než ten můj osram nesvítí o tu větší cenu víc, ba bych řekl že stilouš zdatně konkuruje, ale u škodovek je všeobecně známo že jsou tak trochu slepý a nesvítěj zázračně... Nechápu jak to ti taliánci dělaj ale já jsem za to jenom rád, aspoň člověk něco vidí , proto mi pomalu příjde osazení stila xenonem jako zbytečnej luxus... a když už jsme u toho, je ten šestikvalt delší nebo má jenom kratší převody??? 4. točím 170 a 5. je v červeným lehce přes 220
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: žárovky a další účelný tuning
Nepamatuju si kolik a kdy točim, až pojedu tak to to přesně řeknu-zaměřím se na to jestli chceš detail.Není problém.
Ale řekl bych pravdu,potřeboval bych se svést v jiným stilu s pětkou abych mohl srovnávat.
Ale asi jsou kratší a šestka je podle mýho citu delší než v jinejch autech co jsem jel.
Pocit.
Kola:
Já koupil na aukru za 4 litry ty samý sedmnáctky v lepšiim stavu než byly ty původní.
Mám jednu v rezervě a zbylý prostě do zásoby.
Ale řekl bych pravdu,potřeboval bych se svést v jiným stilu s pětkou abych mohl srovnávat.
Ale asi jsou kratší a šestka je podle mýho citu delší než v jinejch autech co jsem jel.
Pocit.
Kola:
Já koupil na aukru za 4 litry ty samý sedmnáctky v lepšiim stavu než byly ty původní.
Mám jednu v rezervě a zbylý prostě do zásoby.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Re: žárovky a další účelný tuning
420NM jo? a 190koní,tak tomu nevěřim ani nahodou...
Jak jsi tam dostal 420nm? Ptam se jen proto,že kamoš má fabii rs a ta jede jak blazen a zdaleka nemá kroutak 420nm
Jak jsi tam dostal 420nm? Ptam se jen proto,že kamoš má fabii rs a ta jede jak blazen a zdaleka nemá kroutak 420nm
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
Re: žárovky a další účelný tuning
Ahoj,no to se mi taky moc nezda,ted jsem byl minulí týden na čipu a udělala mi odborná firma 109kw,myslím asi 340nm na 85kw jtd. řikali,že by šlo asi 116kw 360nmnebo 370nm to už nevím,ale víc ani nahodou. Tak jak jsi to tam dostal? Máš graf z brzdy, Já ho dostal hned na čipu po brzdě a trochu se to lišilo od toho co slibovali,ale asi taky zaleží na turbu.
1.9jtd 85kw.....2004
- proch
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 390
- Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
- Bydliště: Brandys n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
No ono kolem 380 Nm je limit standartní spojky, ale musí být v cajku, jinak se po čipu začne smekat...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...
_______________________________
_______________________________
- peta.smolik
- Všeználek
- Příspěvky: 2559
- Registrován: 26 dub 2010, 15:19
- Bydliště: V.M.
- Kontaktovat uživatele:
Re: žárovky a další účelný tuning
Já nemám Stilo ale k výkonu... Ségra momentálně sedlá Cromu 1,9 JTD a nevím jestli Multijet ale 88kw a nechala to teď očipovat na 110kw s krouťákem prý kolem 400Nm... Opravdu to jede mnohem líp ale tomu krouťáku se mi nechce moc věřit a spíš jsem zvědavej co odejde dřív jestli turbo, spojka nebo common rail
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
- PRiPaDoVaK
- Fiaťák
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2013, 08:17
- Bydliště: Kladno
Re: žárovky a další účelný tuning
Kiwi: Jak jsem psal, graf z brzdy nemůžu najít, někam jsem ho zaštrachal a nevím kam , budu muset zase prolézt barák jestli někde nebude... Navíc už jsem pár příspěvků výš psal že teď tam už tenhle výkon nebude, turbo (mimochodem jiný než originál) už není v nejlepší kondici po těch 75 tisících km, dávám mu ještě tak 20-30 tisíc a končí ... K tomu jsem aktuálně zjistil že se mi vyhřáli parohy takže lehce podfukujou, což je další ztráta ... To že tam je (respektive spíš bylo) co tam je není jenom zásluhou chipu, odpojení všech eko kurvítek a váhy vzduchu taky přidá pár koní a pomůže průběhu... A pokud uděláš kompletní přetěsnění a vyčištění motoru, což jsem udělal i já při montáži novýho motoru tak taky udělá svoje, takže ono v součtu všech úprav těch nějakých 185-190 koní není nereálných
chilly: a kolik má v tý fábii koní a Nm??? já že mám ozkoušeno s chiplým RSem (160 koní a Nm už nevím) na 400m byl předemnou zhruba o půl - 3/4 auta ... a jen tak mimo, o tom výkonu už jsme se bavily v tvém tématu
proch: Spojku mám přeobloženou na organiku, děláno u firmy renovak a naprostá spokojenost, zatím drží v pohodě bez klouzání tak uvidím časem
chilly: a kolik má v tý fábii koní a Nm??? já že mám ozkoušeno s chiplým RSem (160 koní a Nm už nevím) na 400m byl předemnou zhruba o půl - 3/4 auta ... a jen tak mimo, o tom výkonu už jsme se bavily v tvém tématu
proch: Spojku mám přeobloženou na organiku, děláno u firmy renovak a naprostá spokojenost, zatím drží v pohodě bez klouzání tak uvidím časem
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí