žárovky a další účelný tuning

Moderátor: peta.smolik

Pavel II
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 06 led 2012, 11:51
Bydliště: okr.Praha východ

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od Pavel II »

nn nic příplatkového, jen "obyč". Víš sem sí říkal, jestli nejsou třeba rozdíly ve výkonech. Víš jako třebas že by základní výbava a motorizace měla 20W repro a silnější výbava a silnější motorizace měla 40W repro. Tak to mě to napadlo :idea:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Reklama
 

Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

Taky jsem nad tím už přemejšlel protože mi bylo divný že by sériová muzika hrála tak že se příjde podívat co tam je i kluk kterej má v autě muziku za skoro 50 tisíc :wink: ... Ale jak říkám, co vím tak všechny kombikový stila měly stejnou muziku pokud nebyla příplatková :wink:
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Pavel II
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 06 led 2012, 11:51
Bydliště: okr.Praha východ

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od Pavel II »

Ještě by mě zajímalo, asi to tak tedy je,ale kombi a 3D/5D měli stejné a nebo rozdílné? Tipuji, že rozdílné. Já jen co hledat v bouračkách dílech atd. :idea:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MutiJet 110Kw rv.05
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od elvis.jarous »

S výměnou žárovek se schodneme, já vyndávám baterii a na druhý straně dávám bokem nádržku. Přece nepolezu pod auto, nebo nebudu sundávat zasr... podběhy nebo nárazník :mrgreen:
Měnil jsem zatim 1x obrysovku a 1x parkovačku. Cena 500,- za sadu není úplně špatný, podle toho jak to svítí. Co svítí, za to se platí. Já mám doma svícení i v akváriu LED v kombinaci s úsporkama.
Akvárko má 200 litrů a spotřebu ve dne 30w celkem s topením, s filtrací. V kuchyni mám pod linkou skovaný pásy, svítěj jak blázen, ale stály 500 metr. a je to IP54.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od proch »

Zkusím tedy taky vymontovat baterii, zatím jsem dvakrát sundaval kolo a podběh, strana před spolujezdcem je asi jasná...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od elvis.jarous »

Tímhle stylem jsem měnil i motorky pro naklápění obou světel. A to jedno 2x protože jeden pitomec mi poslal spálený a já druhej blb si to nevyzkoušel.
Musí se mít ale dobrej vercajk :mrgreen:
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od elvis.jarous »

Pripadovaku, a ty máš fakt 190 koní????
Máš to hezký červený, čistý, já to mám zakydaný modrý....
A to tam chceš dát jiný turbo?
Hmmm, kolik máš najeto?
co spotřeba a čmoud?
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
Uživatelský avatar
idefix
Znalec
Příspěvky: 726
Registrován: 22 lis 2010, 20:26
Bydliště: Kolín

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od idefix »

Když za to pořádně vemeš tak se začne i stmívat :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=RuYjB9cHVG0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=7XIXc7DDtO8" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

Inu, abych pravdu řekl, aktuálně tam asi 190 koní nebude jelikož už je trochu horší turbo, ale i tak si myslím že 170 tam bude, vyzkoušeno že oc II RS TDI-PD 125kW jede o kousek líp (započítej váhu stila proti oktě + muj metrák proti 70 kilům v oc) :wink: ... a to je přesně to proč chci dát větší turbo, aby mi nestačila nějaká "upocená" škodovka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:... dostat se do klubu přátel 200+Hp :twisted: , můj sen je tak 240-250 8) ... Graf už nemůžu zaboha najít, ale po všech úpravách a čipu se tam hejbaly čísla kolem těch 190 kobyl a 420 Nm...

Hezky červený to sice je, ale jenom na tom malým obrázku, kdyby se dala dát fotka v plný velikosti tak je krásně vidět že to je jak puzzle, krásně vyšisovanej lak přecházející přes déle nalakovaný až po nově lakovaný díly :wink: :lol: ... Ale je to sušinka na zimákách, byla to zkouška zrcadlovky tak už se nemůžu dočkat až do hodím na léto a vyrazím fotit 8) ... Jediný co ti fakt závidím je ten šestikvalt a ty 17", taky je chci ale ještě jsem nenarazil na žádný který by byly v mě odpovídajícím stavu :wink: ...

Najeto má dle tacho 267 tis. a nějaký drobný, ale s tím že je novej motor (AR 147 1.9 Mjtd 88kW) a ten se dával při 173 tis... Spotřebu se mi daří držet pod 6l/100km jelikož mi v běžným provozu díky krouťáku stačí tak 5-10 mm plynu, a s tou kouřivostí, no myslím že i ten chlapec co dával idefix by se asi styděl :lol: :lol: :lol: ... přes den to není tolik vidět (nepočítám křižovatky, tam nechávám clonu jako nindža na útěku :lol: ), ale navečer už se mi kolikrát ztratily světla v zrcátku :lol: :lol: ... Ale žádnej extrém to zase neni, aby si fest zakouřil tak mu musím dát hodně pod kotel :wink: , jinak si tak lehce odfoukne asi jako většina naft bez filtru :wink:

Jinak s tím jak to svítí se shodneme, po přesednutí do okty s xenonem se mi chtělo brečet že výbojka pomalu 15x dražší než ten můj osram nesvítí o tu větší cenu víc, ba bych řekl že stilouš zdatně konkuruje, ale u škodovek je všeobecně známo že jsou tak trochu slepý a nesvítěj zázračně... Nechápu jak to ti taliánci dělaj ale já jsem za to jenom rád, aspoň člověk něco vidí :wink: , proto mi pomalu příjde osazení stila xenonem jako zbytečnej luxus... a když už jsme u toho, je ten šestikvalt delší nebo má jenom kratší převody??? 4. točím 170 a 5. je v červeným lehce přes 220
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Uživatelský avatar
elvis.jarous
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 417
Registrován: 11 úno 2012, 12:28
Bydliště: Nymburk

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od elvis.jarous »

Nepamatuju si kolik a kdy točim, až pojedu tak to to přesně řeknu-zaměřím se na to jestli chceš detail.Není problém.
Ale řekl bych pravdu,potřeboval bych se svést v jiným stilu s pětkou abych mohl srovnávat.
Ale asi jsou kratší a šestka je podle mýho citu delší než v jinejch autech co jsem jel.
Pocit.

Kola:
Já koupil na aukru za 4 litry ty samý sedmnáctky v lepšiim stavu než byly ty původní.
Mám jednu v rezervě a zbylý prostě do zásoby. :mrgreen:
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá

FiatEcuscan+kabel
chilly
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 319
Registrován: 12 bře 2010, 08:30

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od chilly »

420NM jo? a 190koní,tak tomu nevěřim ani nahodou... :mrgreen:
Jak jsi tam dostal 420nm? Ptam se jen proto,že kamoš má fabii rs a ta jede jak blazen a zdaleka nemá kroutak 420nm :lol:
stilo 1,9jtd 2003 85/110kw
kiwi
Začátečník
Příspěvky: 10
Registrován: 25 úno 2013, 09:28
Bydliště: Nové město na Moravě

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od kiwi »

Ahoj,no to se mi taky moc nezda,ted jsem byl minulí týden na čipu a udělala mi odborná firma 109kw,myslím asi 340nm na 85kw jtd. řikali,že by šlo asi 116kw 360nmnebo 370nm to už nevím,ale víc ani nahodou. :D Tak jak jsi to tam dostal? Máš graf z brzdy, Já ho dostal hned na čipu po brzdě a trochu se to lišilo od toho co slibovali,ale asi taky zaleží na turbu.
1.9jtd 85kw.....2004
Uživatelský avatar
proch
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 390
Registrován: 06 kvě 2007, 20:19
Bydliště: Brandys n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od proch »

No ono kolem 380 Nm je limit standartní spojky, ale musí být v cajku, jinak se po čipu začne smekat...
Stilo JTD 85kW, 2005,115@?, Cruise control, XcarLink mp3, dual clima, LLumar black, parking assist, EGR off, cat off...

_______________________________
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od peta.smolik »

Já nemám Stilo ale k výkonu... Ségra momentálně sedlá Cromu 1,9 JTD a nevím jestli Multijet ale 88kw a nechala to teď očipovat na 110kw s krouťákem prý kolem 400Nm... Opravdu to jede mnohem líp ale tomu krouťáku se mi nechce moc věřit a spíš jsem zvědavej co odejde dřív jestli turbo, spojka nebo common rail
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
PRiPaDoVaK
Fiaťák
Příspěvky: 119
Registrován: 15 úno 2013, 08:17
Bydliště: Kladno

Re: žárovky a další účelný tuning

Příspěvek od PRiPaDoVaK »

Kiwi: Jak jsem psal, graf z brzdy nemůžu najít, někam jsem ho zaštrachal a nevím kam :roll: , budu muset zase prolézt barák jestli někde nebude... Navíc už jsem pár příspěvků výš psal že teď tam už tenhle výkon nebude, turbo (mimochodem jiný než originál) už není v nejlepší kondici po těch 75 tisících km, dávám mu ještě tak 20-30 tisíc a končí :wink:... K tomu jsem aktuálně zjistil že se mi vyhřáli parohy takže lehce podfukujou, což je další ztráta :wink: ... To že tam je (respektive spíš bylo) co tam je není jenom zásluhou chipu, odpojení všech eko kurvítek a váhy vzduchu taky přidá pár koní a pomůže průběhu... A pokud uděláš kompletní přetěsnění a vyčištění motoru, což jsem udělal i já při montáži novýho motoru tak taky udělá svoje, takže ono v součtu všech úprav těch nějakých 185-190 koní není nereálných :wink:

chilly: a kolik má v tý fábii koní a Nm??? já že mám ozkoušeno s chiplým RSem (160 koní a Nm už nevím) na 400m byl předemnou zhruba o půl - 3/4 auta :wink: ... a jen tak mimo, o tom výkonu už jsme se bavily v tvém tématu :wink:

proch: Spojku mám přeobloženou na organiku, děláno u firmy renovak a naprostá spokojenost, zatím drží v pohodě bez klouzání tak uvidím časem :wink:
Stilo MW 1.9 JTD 115... 18", H&R -40mm... EGR-off, výfuk-off, váha-off, Garrett GT1749VA, Chip by BitPower => non-stop italian orgasm Aneb nejuhulenější stilo v širém okolí
Odpovědět

Zpět na „Stilo“