Stránka 2 z 6

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 20 úno 2013, 22:53
od PRiPaDoVaK
což o ten výkon, hold mu foukne silněji do zad a v kombinaci s prázdným žaludkem a návštěvou wc by tam třeba těch 250 dotlačil 8) ... Já spíš přemýšlím jak je to možný když každý stilo co jsem řídil po dopočtu točí stejně co já, tj. 220 tacho při těch 4600ot/min... Jako ne že by to na umření nestačilo, ale člověk by pak při stejný cestovce (140-150)točil míň, takže zase pár decek dolu :wink: ... S tím tlakem to souhlasí, po zkušebním napojení budíku jsem tlačil v limitu až lehce přes 2,2 baru a ve FESu to hlásilo 3,1+nějaký drobný, minimálně pod plným tlačil 1,8... Ten koeficient by mě taky zajímal, na gabriel-net ani googlu jsem nic nenašel :wink:

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 00:23
od proch
Nevím nad čím přemýšlíš, já to mám taky tak 225/4600 ot. Já zas nevěřím, že někomu jezdí Stilo 115 podle GPS! 249 kmh. Prostě nedostaneš tam do toho motoru takový výkon bez opravdu zásadních úprav. A nepomůže tomu ani prázdný žaludek či šrajtofle když tě chytěj... :lol: Jenom aerodynamická ztráta je 116 kW a krouťák kolem 400 Nm... :shock:
Kolik váží multiwagon?

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 10:50
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 11:19
od proch
No chilly v praxi je to většinou rozdíl, ale k horšímu... :lol: Jako objektivní a akceptovatelnou max rychlost beru 230 - 235 když je dobrá souhra náhod (foukne ti do zad, mírně z kopce, ses dobře vykakal atd... :lol: ) Bavíme se pořád o 85 kW bez hardwarových úprav, tedy jenom soft, případně filtr sání. Chtělo by to přesně ten koeficient Cx a přesnou váhu, pak i výpočet je poměrně přesný...

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 13:10
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 13:33
od PRiPaDoVaK
Stilouš má v TP napsáno pohotovostku 1480 kg... ale jestli píše že 4 točí 190, já točim (a ty nejspíš taky) 170,což by pak ta rychlost po dopočtu cca. seděla :wink: ... a myslím že by to nebylo nereálný když vidím jak mi stilouš do těch 220 doleze (a to už to od nějakejch 4200ot. moc netáhne)... Jinak nemyslím že to není nereálný, jenom se ptám proč to u ně nejde taky :lol:

chilly: ideálně když už to budeš mít dole, vyměň těsnění kolik můžeš :wink: ... vždycky je to jistější když tam máš nový :wink: :wink:

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 15:41
od proch
Chilly, ještě tak možná kdybys měl čiplou 110 kW (ta jde kolem 135 kW) tak bych ti věřil, ale tohleto je blábol, fyziku prostě se 109 kW neošálíš... :)
Na youtube jsem našel pár záběrů tachometrů ze Stila přes 240 km/h ale pod tím je napsáno, že reálná rychlost je 225 - 233...

http://www.youtube.com/watch?v=-7JA1Cx5nCU" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:10
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:12
od proch
Přesně to si myslím... :lol:

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:17
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:30
od proch
Ty woe, když tam nemáš výkon, nemůžeš jet 249 km/h... tak leda z kopce nebo s uragánem v zádech...To je REALITA
Těch 210 bez čipu sedí o tom ani popel...Ale při vyšších rychlostech nad 220 ten výkon prostě potřebuješ, 10 km/h kolem 12 - 16 kW. T není můj výmysl, dá se to prostě spočítat, samozřejmě tam hraje roli vícero faktorů...

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:32
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:38
od chilly
:D

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:40
od proch
Potřebuju znát součinitel odporu vzduchu a přesnou váhu...jinak se to spočítat nedá...rok výroby mě je víš na co... :lol: zjistím to a spočítám...

Re: demontaž turbokompresoru

Napsal: 21 úno 2013, 16:41
od chilly
:D