Stránka 2 z 2
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 04 dub 2013, 15:26
od Lukasino
řeknu to jinak, viděl jsem podstatně horší a fungovaly
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 04 dub 2013, 15:34
od idefix
Mě ta klapka taky nepříjde čistá ,když jí máš venku kup si někde sprej co odstraňuje karbon (Tesco,Kaufland......) ,investice max. 250Kč .Výsledek bude klapka jako nová.
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=9&t=19908 jsou tam fota jak se to povedlo pěkně vyčistit přípravkem na karburátory z Tesca
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 04 dub 2013, 19:07
od Lukasino
Lukasino píše:Díky za tip, klapku jsem vyndal, ale byla vcelku čistá, stejně tak MAP senzor, vypadal čistě, přesto jsem oboje očistil a vrátil, bohužel beze změny
Pánové, já to vyčistil
Jinak za mne debatu uzavírám, vyřešeno dáním auta na protiúčet
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 04 dub 2013, 19:19
od idefix
Jen ze zvědavosti co jsi pořídil??? Většina teď utíká od Fiatu k WV
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 04 dub 2013, 21:01
od Lukasino
No u mě to bylo trochu jinak, měl jsem svoje auto a tohle jsem kupoval jako náhodný kup + aby se měla na čem učit mladá. Nakonec ona na to pekla, tak nebyl důvod to držet, zachtělo se mi výměny i mého, tak jsem to udělal všechno najednou
Ale teoreticky máš pravdu, výměna byla za převlečené VW
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 05 dub 2013, 23:41
od Jarous1
idefix: Na to jsi přišel jak? Já přešel od pseudo VW k Fiatu
Re: Stilo 1.6 16v rok 2002 - studeny motor se dusi
Napsal: 06 dub 2013, 11:09
od idefix
Kamarádi měli Fiata Máreu sedana a Weekenda 1,9 TDi docela držáky co zažily a teď jednomu byl doporučen VW Pašík combi druhému Peugeot 307 combi .Nechci tady pomlouvat jen realita přez rok jen chválili.Pašík začal vyhazovat chybu motoru zatím na to nepřišli,občas nesvitil,ale žarovky byli ok to odhalili nějaké relátko (připomíná mi to Stilo
),Peugeot po roce ,čištění filtru pevných částic-doporučena výměna,při výměně žhavičů majitelem jeden ulomen,doporučeno hlava dolů cca.8500kč.V bravo klubu taky dost lidí přešlo k VW tak mě to jen napadlo