Stránka 2 z 2
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 14:02
od fleet.admiral
Pokud to ale opravdu začne kvést, tak to v autorizáku při následné reklamaci poznají. To bravo je sotva v polovině záruky na kastli. Taky záleží, jak dlouho si to auto ještě chceš nechat. Vysolit 10 a poslat ho za půl roku pryč je něco jiného než za dva roky (kdy je pravděpodobné, že by případně zfušovaná oprava už mohla mít viditelné následky).
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 14:02
od tomstall
No, to jsme oklikou tam kde jsem původně začínal. Také jsem se k téhle variantě klonil, ale chybí mi kontakt na někoho hodně šikovného z Prahy, kdo by to dokázal udělat tak, aby to nebylo vidět
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 14:17
od peta.smolik
Nevím jak dneska a nevím jak Brava ale před 5 rokama sem s Puntem potkal srnku na blatník a vyklepal sem zakytoval sem a nikde to nekvete jen se mi postupně sloupala barva z lemu ale pod ní je pořád pozink bez koroze
PS: máš tam jen ťukaneček, osobně bych to hodil na hever, vycvakl bych nárazník, sundal bych kolo, sundal plast z blatníku a pak bych to viděl tak na 20 minut a podle fotky lak nepraskl a tak si myslím že to zevnitř půjde vyklepnout. Z nárazníku bych utřel tu modrou a buď nechal tak nebo to bílou lakovou tuškou opravil a později rozleštil
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 14:46
od tomstall
fleet.admiral píše:Pokud to ale opravdu začne kvést, tak to v autorizáku při následné reklamaci poznají. To bravo je sotva v polovině záruky na kastli. Taky záleží, jak dlouho si to auto ještě chceš nechat. Vysolit 10 a poslat ho za půl roku pryč je něco jiného než za dva roky (kdy je pravděpodobné, že by případně zfušovaná oprava už mohla mít viditelné následky).
Rozhodně to nechci prodávat, mám ho teprv necelý rok a plánuji min 3 roky s ním vydržet.. Jde o to, zda ten blatník opravdu jde zfušovat tak, že se časem projeví nějaký problém..
Já se do toho sám pouštět nebudu, ještě nedávno jsem si sám záplatoval Lantru, kde mi to bylo u zadele, jak to bude vypadat a jestli to časem prohnije znova.. Ale tady mi záleží na obojím
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 15:47
od fleet.admiral
Mám punto I z roku 97 (nechci ho prodat) a LP blatník dvakrát opravovaný v autorizáku (jednou do mě nacouval soused, bylo to jen odřené - leden 2005, podruhé jsem se potkal s autem, to se muselo i rovnat - září 2005). Po rzi ani památky. Mimochodem, ta záruka na kastli tehdy byla 10 let. Tatík si kupoval v roce 2009 jako druhé auto punto II Sporting 2004, najeto při koupi jen 26 tkm, původem z Francie po I. majiteli, v ČR to mělo čistopis. Bylo to evidentně bouchnuté a nejspíše opravené až u nás, zalevno. Výsledek - po roce a půl byl vykvetlý LP lem na tom opravovaném/měněném nárazníku, bylo to pod lakem, takže byly vidět puchýře, ale nebyly oranžové. Tak to vrazil do áček a koupil nebouranou ideu od prvního majitele. Resumé pro mě: Fiat ti to musí opravit tak, aby byl schopen držet záruku na karoserii, kdokoliv jiný to může opravit, jak se mu zlíbí/podaří. Tím rozhodně neříkám, že to nějaký neznačkový karosář nemůže udělat stejně dobře nebo lépe. Ale v principu mu o nic nejde. Autorizák/značka si chce nechat za svou práci zaplatit, ne platit ze svého záruční opravy.
EDIT: BTW přítelkyně má na puntu II úplně stejně prohnutý PP blatník, už jsme to s tím kupovali v 5/2011, trochu se v tom místě loupe barva a chytá to povrchovou korozi, ale 2x do roka to přetáhnu korekční tužkou a nezhoršuje se to, puchýřky se nedělají. Takže teoreticky to opravdu můžeš nechat tak, páč když do toho někdo začne vrtat, může to nakonec vypadat hůř než teď.
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 16:01
od peta.smolik
fleet.admiral: Punto mk1 jsem tady kupoval nový (taky ho nechci prodat)) záruka byla 8 let
Když jsem trefil tu srnku blatník na tom byl mnohem hůř než na tom bílým Bravu ale přesto co jsem se bavil s autoklempířem, doporučil mi vyklepat to co to půjde a zakytovat, myslím že se mi to podařilo a kyt téměř nebyl potřeba ale proč? Blatník s druhovýroby nebyl zinkovanej ani ten nejdražší a podle klempíře by takovej vydržel max 2 roky a pozinkovanej originál stál tehdy 4tis +2tis chtěli za lak... Vyklepal jsem si ho sám, zakytoval a vybrousil taky sám a místo laku mám červenou folii (téměř nikdo to nepozná)))
PS: myslím že akorát Fiat Stilo měl zaruku na karoserii delší než 8 let a myslím že to bylo 10 let
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 07 led 2013, 20:28
od fleet.admiral
peta.smolik > Nemůže to být rokem výroby (mám 4/97)? Už je to teda dávno, takže ruku do ohně za to nedám a serviska je v autě, ale bezpečně bylo v záruce na kastli. Je fakt, že jsem to možná řešil jen při té první opravě (která mimochodem stála pojišťovnu souseda pět a půl tisíce, tuším 4 byly lak - mám vínovou metalízu 128A), ale nemůžu se zbavit dojmu té desítky. Máš jinak pravdu, že otec ji měl na stilo takto dlouhou.
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 09 led 2013, 13:30
od Jarous1
Já mám Stilo kupováno v 2003 a záruka je do 2015.
Re: Garančka při 120k km a servis Praha
Napsal: 27 kvě 2013, 21:29
od tomstall
tomstall píše:Ahoj kolegové, můj Fiat Bravo 1.6 Multijet se úspěšně blíží ke 120 tis. km - očekávám, že jich dosáhne na jaře. Čeká mne tedy největší komplet garančka. Do této chvíle mám poctivě vedenou servisku..
Otázka kterou si (i Vám) kladu je, zda má smysl solit pálku v autorizáku (jezdím k Dojáčkovi, ale uvažuji o IMOFA), nebo se na to mám vykašlat a obrátit se na nějakého garážníka.
Jsem z Prahy a potřeboval bych nějaké solidní doporučení na nějakého kvalitního člověka.
Druhá věc je, že se mi už na jaře podařilo na parkovišti štrejchnout o jednu feldu a opravu stále odkládám :-[ Řeším podobné dilema - jestli k soukromínkovi, nebo do autorizáku.. Situace vypadá následovně:
Máte pro mne nějaké rady?
) Předem díky..
Tak po delší době update:) Celou dobu jsem měl z nákladů na opravu sevřenej zadek až jsem se odhodlal to odvézt ke klukům z Autoscanu. Po výborném přístupu byla první varianta výměna. Nákup nárazníku na vrakáči ale nevyšel, tak přišla na řadu varianta zavaření a přelaku. Výsledek je výborný a to prosím za necelé 4k..
Zdar a ať to jezdí!