Stránka 2 z 5
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 11:13
od zumzum
hej auto som kupil nove a ma uz najazdene neak 31 tisic takze pojde do fiatu na vymenu sviecok. a vcera som natankoval plnu a uz to startuje normalne teda zatial keby sa neco zmeni tak budem informovat zatial dakujem
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 14:56
od zuzana.ball
Kde si tankoval pred tym?A co si tam natankoval teraz?Ten problem si mal iba pri studenom starte,alebo tito robilo ked bol aj teply motor?
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 18:55
od zumzum
neviem kde pred tym tankoval lebo to je ocove auto a nepamatal si kde pred tym tankoval ale vacsinou stale na OMVke tankuje a robilo to iba pri prvom starte za studena ale ako je plna nadrz tak teraz to nerobi zatial uvidime ked bude menej v nadrzi
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 19:03
od peta.smolik
Možná bych zkusil preventivně vyměnit palivovej filtr...
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 21:34
od zuzana.ball
To byten palivovy filter najprv musel mat"VSEZNALEK"?!Ten uz nemam ani v Brave 1,2 16v r.v2001.
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 08 lis 2012, 22:00
od peta.smolik
Fakt tam není palivový filtr??? V Bravu 1,2 16v na 100% palivový filtr je
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 10:22
od zuzana.ball
A kde?Ked mi ho najdes dam ti 100e.Mam Fiat Brava 1,2 16v 59kw r.v 03/2001 kod motora 188 A5000,to je uz EURO 3,nie EURO2 tie E2 mozno mali,ale E3 nie.
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 13:32
od peta.smolik
http://www.profidily.cz/nahradni-dily-f ... 21295.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tady je na Euro3 takže u tebe mám 100 euro, číslo účtu ti pošlu v SZ
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 14:24
od Darth.W
sa nehadajte ... palivovy filter sa nemeni
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 16:28
od zuzana.ball
Ked som isiel menit na tom aute prvy krat olej,filtre atd. tak mi ho tiez predali,ale tam ten filter proste "NENI".Tak som ho bol potom aj pekne krasne vratit.To co si poslal tu stranku na autodiely si precitaj ze je tam napisane "60kw" a to je E2.Mam to auto doma vyse 3roky tak viem co v nom je a co nie.Co ja viem Fiat uz palivove filtre do benzinakov nedava,lebo je v nadrzi.
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 17:55
od Jarous1
Ani u Euro2 není - tam je také součástí palivového čerpadla a nemění se.
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 18:33
od zuzana.ball
No "Vseznalek" 2066 prispevkou a ty nevies ze Fiaty s benzinovym motorom nemaju od isteho casu palivovy filter?Hamby sa!
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 09 lis 2012, 21:45
od peta.smolik
zuzana.ball píše:Ked som isiel menit na tom aute prvy krat olej,filtre atd. tak mi ho tiez predali,ale tam ten filter proste "NENI".Tak som ho bol potom aj pekne krasne vratit.To co si poslal tu stranku na autodiely si precitaj ze je tam napisane "60kw" a to je E2.Mam to auto doma vyse 3roky tak viem co v nom je a co nie.Co ja viem Fiat uz palivove filtre do benzinakov nedava,lebo je v nadrzi.
Právě proto že vím že 1,2 16v 59,4 kw je Euro 3 tak právě proto jsem všeználek a někde se uvádí 59kw a někde 60kw a také proto jsem všeználek že vím že 1,2 16v 63 kw je Euro 2... Promiň že nevím všechno ale jak se zdá tak vím víc než ty
PS: 2067
Některá Brava 1,2 16v s Euro 3 mají palivový filtr mimo nádrž, záleželo na zemi prodeje
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 10 lis 2012, 09:34
od zuzana.ball
Ty tu pleties jablka s hruskami nechaj to radsej tak.63 kw sa daval do Punta 1 nie do Bravy.Euro 3 sa zacala robit od 10/2000 a je oznaceny ako 188A5.000 59kw pri 5000ot/min. ten isty motor je aj v Stile a ja som ho nikdy nevidel oznaceny ako "60kw" ak ty ano bol to isto preklep.Ten 60kw sa daval do Bravy od 12/1998 do 10/2000 je oznaceny ako 182 B2.000 60kw pri 5500ot/min toto je E2.Ked nevies tak radsej nic nepis,ked aj ja do kazdej temy napisem blbost tak aj ja budem mat za pol roka 2067 prispevkov.
Re: Motor T-Jet Problem zo studenym startom!
Napsal: 10 lis 2012, 14:05
od peta.smolik
zuzana.ball píše:Ty tu pleties jablka s hruskami nechaj to radsej tak.63 kw sa daval do Punta 1 nie do Bravy.Euro 3 sa zacala robit od 10/2000 a je oznaceny ako 188A5.000 59kw pri 5000ot/min. ten isty motor je aj v Stile a ja som ho nikdy nevidel oznaceny ako "60kw" ak ty ano bol to isto preklep.Ten 60kw sa daval do Bravy od 12/1998 do 10/2000 je oznaceny ako 182 B2.000 60kw pri 5500ot/min toto je E2.Ked nevies tak radsej nic nepis,ked aj ja do kazdej temy napisem blbost tak aj ja budem mat za pol roka 2067 prispevkov.
Navážíš se ty do mně takže si občas něco přečti než se tady začneš ztrapňovat a šířit polopravdy
Motor 1,2 16v 63kw Euro2 se montoval do Punta mk1, Bravo, Brava, Palio, Lancia Y mk2b, Jenže každé auto je jiné a proto v každém dával plus mínus jiné výkony v řádu do jednoho kw nejvíce ale v Puntu mk1 kde to bylo dokonce skoro 64kw nebo naopak v Palio kombi to bylo 62kw a něco ale označení u všech říkalo 1,2 16v 85
Motor 1,2 16v 59kw Euro3 se montoval do Punta mk2a, mk2b, Bravo, Brava, Palio, Stilo, Lancia Y mk2b, mk3, Lancia Musa ale v každém dával plus mínus jiný výkon a třeba verze Brava která se vyvážela do Španělska nebo do Francie měla skoro 60kw i přesto že ty si o tom neslyšel