Stránka 2 z 2

Re: Údržba Punta

Napsal: 13 říj 2012, 00:49
od cinzano
Jen aby řeč nestála - Punto jsem kupoval před asi pěti lety za velice lidovou cenu se servisní knížkou a hrstí faktur od provedených oprav. Moc jsem jim nevěnoval pozornost, protože bylo na první pohled poznat, že se majitelka nechávala odrbávat od místního mechanika: "Jó, paninko, tůto bude drahý, tovite, Fiaty sou laciný, akorát pak ty vopravy... nechtěla byste rači tůto šáde, udělal bych vám cenu, je po důchodcovi, co s ní jezdil akorát vo víkendech na chalupu... todle neni rozbitej nárazník, to sou normální vůle...".
Takže ihned po koupi při 150 t. km: kotouče, desky, bubny, čelisti, prasátka, trubky dozadu. Na jaře pak ramena+tlumiče, přední i zadní. Loni výměna uložení zadní nápravy, odrbání podlahy na kov a zátěr antikorozní barvou. Letos odešel dodatečně montovaný čínský centrál, na jehož opravu jsem se zatím vyprdl. Nepočítám běžnou údržbu (olej, filtry, gumičky do stěračů aj.) ani "customizing" (mlhovky).
Sečteno a podtrženo, moje Punto má najeto 220 t. km, je v něm pořád původní spojka, dávno se zaplatilo a dnes mě nestojí víc než roční pojistku a projetý benzin. Na fuchtle ani votuzery dojem nedělá, ale to je mi putna.

Re: Údržba Punta

Napsal: 13 říj 2012, 13:06
od peta.smolik
cinzano:Tak koukám že jsme na tom co se týče oprav i najetých km skoro stejně))) Ramena mám ale v 207tis.km origo původní Spojku sem ale měnil kolem 144tis. a na některý věci sem si zadělal sám posloucháním "odborníků" např. olejovou vanu sem čistil od rzi až sem to posral a objevila se dírka))) Prahy sem nechal vystříkat jakousi bílou sračkou taky na radu "odborníka"... Kdybych si je udělal sám olejem měl bych je nejspíš taky ještě původní a v pohodě))) Moje Punto taky není kundolap ale to mně fakt nebere, jinak je ale myslím 100% i když se mi nechce sundávat palubovku a měnit klapky topení... Prodat ho nikdy nehodlám...