Stránka 2 z 2
Re: vadny dvouhmotovy setrvacnik ?
Napsal: 10 úno 2014, 18:38
od proch
datelos píše:Cau fiataci,tak jak to dopadlo s cukanim za stunena u
stilaka PROCHA.Zacinam pozorovat neco podobneho.
Já pořád nevím, někdy to jemně za studena zaškube, někdy zase ne...jestli nemám nějakou "křivou" hnátu na tý spojce. Každopádně když to zaškube, tak to rychle po pár rozjezdech zmizí a když to osolím, tak nic neprokluzuje...
Jinak EGR mám zaslepený, takže od toho to škubání nebude, akorát občas mi EGR hodí chybu, která se sama asi po dvou startech vymaže tak už to ani nenapichuju a neřeším, páč do nouzáku to nepadá...
Re: vadny dvouhmotovy setrvacnik ?
Napsal: 10 úno 2014, 18:50
od datelos
vanDave píše:datelos: A EGR je na tom jak? Máš ho zaslepený?
Nevyrovnaný chod při nízkých otáčkách můžou dělat třeba i vstřiky nebo bych zkusil omrknout ten EGR, jak je na tom a případně ho zkusil zaslepit. Na otáčkoměru to třeba nepoznáš, ale jak v min rozsahu při rozjezdu kolísají otáčky, tak už je to třeba problém pro pružiny v setrváku. Mám pocit že u stila musí být ta záslepka částečně propustná, ale nevím jestli to platí pro 85kw nebo 88kw. Dokonce prý tu záslepku tuším se 4ma/5ti malýma dírkama prodává přímo servis fiat.
Na Bravu 1 totiš od začátku taky bojuju s vibracemi při rozjezdu a nejvíc tomu pomohla výměna spojky a pak i dost výměna silentbloku na motoru vpravo (byl viditelně popraskaný). Třeba značka Impergom se víc lidem neosvědčila, protože je ta guma moc tvrdá a spíš netlumí-takže jsem musel nakonec zvolit orig. koupený z fiat servisu - Ricambi. Spodní silentbloky a setrvák jsem zatím neměnil-bohužel jsme ho při výměně spojky nezkotrolovali-měl jsem auto 2 měsíce a nevěděl jsem a nechce se mi to zrovna rozdělávat, tak jsem se naučil při rozjezdu dát aspoň 1100ot a rozjíždím se bez cukání (při rozjezdu na volnoběh zaskáče přístrojovka). Oproti jiným autům musím být dost jemnější při pouštění spojky při řazení a podřazování. Setrvák mám už 2 roky doma koupený jetý bez vůle, ale jak už jsem psal, nechce se mně s tím drbat.
PS: Duní a vibruje Ti stilo ZA STUDENA v interiéru? -> Měnil jsi ten silentblok pod baterkou za větší?
Právě ze moc ne, ten silentblok pod baterkou sem dělal před rokem.EGR mám čerstvě vyčištený.
Re: vadny dvouhmotovy setrvacnik ?
Napsal: 10 úno 2014, 20:52
od vanDave
Aha, tak kdyby náhodou, tak dobrý ceny setrváků 7500-9000 mají na
http://www.autodily-cardo.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ,
ale zatím jsem tam nic nebral. Otázka je, jestli to třeba není křivě sjetá lamela.
Ko setrvák může vibrovat v zátahu kolem 2000 atd, když tomu třeba naložíš na 5ku.
Re: vadny dvouhmotovy setrvacnik ?
Napsal: 11 úno 2014, 08:15
od datelos
vanDave píše:Aha, tak kdyby náhodou, tak dobrý ceny setrváků 7500-9000 mají na
http://www.autodily-cardo.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ,
ale zatím jsem tam nic nebral. Otázka je, jestli to třeba není křivě sjetá lamela.
Ko setrvák může vibrovat v zátahu kolem 2000 atd, když tomu třeba naložíš na 5ku.
Tak to setrvák nebude, o víkendu sem jel Salzburg-Mnichov a protože tam sem jel sám, tak sem mu v Německu dal za uši, myslím dost řádně až sem měl strach o rozvody.Žádný vybrace ani rány.Akorát po 140km kolem 160km/h se mi celkem ohřáli zadní kotouče.Tam budu muset udělat asi repas.Jinak cajk.
Re: vadny dvouhmotovy setrvacnik ?
Napsal: 12 úno 2014, 21:06
od vanDave
Teď jsem dočetl pěkný článek o dvouhmotě, stojí za přečtení vč. diskuze pod článkem
http://www.autorubik.sk/technika/dvojhm ... kcia-rady/