Stránka 2 z 2
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 04 čer 2012, 15:55
od peta.smolik
straki píše:Ok tak jinak. kdo má s tou motorizací skušenosti a jaké?
Proč se nepoohlídneš po nějaký naftě? Dejme tomu 1,9D bez turba nebo 1,9 JTD s turbem třeba... Než 1,2 16v radši koukej po 1,2 44kw skoro určitě se tím vyhneš problémům s údržbou
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 04 čer 2012, 20:36
od Jezdec
Můžu se zeptat jakým problémům? Ať vím na co se připravit
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 04 čer 2012, 20:56
od peta.smolik
Nebuď hned dotčenej jen proto že zrovna tvůj motor je v pohodě prostě 1,2 44kw je téměř bez vad a jednoduchej a tady zrovna taky 16v:
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=67&t=18881 a nemusel bych hledat moc dlouho abych našel další podobná vlákna
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 05 čer 2012, 04:47
od straki
Zrovna v tom topicu se ale píše že mu tam dali převodovku z dieselu a oje**ly ho na diferáku
koukám se po tom jelikož se mne líbí výkon toho auta na to jaký to má obsah a taky pro to že náhradní díly jsou levnější než u nafty. Sice ano naftu momentálně mám a už vím co způsobouje ten a tamnten problém což u benzínu nevím neboť by to byl můj prva benál a navíc 1,9 jtd má stejný výkon jako 1,2 16v a nafta bez turba je jak lízat med přes sklenici
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 05 čer 2012, 19:05
od Jezdec
Naprosto souhlasím. Navíc když se auto seje tak se seje a nezáleží na 16v nebo na značce.
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 06 čer 2012, 03:06
od straki
to Jezdec: jak ty jsi spokojen s autem?
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 06 čer 2012, 07:03
od oldoss
peta.smolik píše:straki píše:Ok tak jinak. kdo má s tou motorizací skušenosti a jaké?
Proč se nepoohlídneš po nějaký naftě? Dejme tomu 1,9D bez turba nebo 1,9 JTD s turbem třeba... Než 1,2 16v radši koukej po 1,2 44kw skoro určitě se tím vyhneš problémům s údržbou
No neviem na nafte je toho viacej co sa moze poj*bat. Nemyslim tu hladku 1.9D ta je relativny drziak ale jazdny vykon nikde...
Na to JTD aj ked su tie motory drziaky tak sa moze zopar veci pokazit, vstreky, turbo, dvojhmotny zotrvak atd. Aj na udrzbu je diesel drahsi ale zase malo by sa to odzrkadlit na spotrebe, cize to co usetris na spotrebe by si mal mat odlozene pre pripadne problemy ale povedzme si na rovinu, kto to tak robi.
Ja osobne mam ten spominany 16 ventil a za 4 roky co ho mam ma nikde nikdy nenechalo. Ten motor je skoro na vlas rovnaky ako 1.2 8V jediny rozdiel tam je v 16 ventilovej hlave a o nieco vyssich kompresnych pomerov. Udrzba tohto motora je skoro taka isto cenovo nakladna ako 8V. Jedina nevyhoda oproti 8V je, ze ked strely rozvodak tak tie ventili si moc neporozumeju s piestami ale zase preco by som to riskoval? Dam vymenit hned po kupe rozvody a som vysmiaty jak leco
To, ze ty jazdis v 1.1ke najslabsej este neznamena, ze by s nim mal jazdit aj ostatny...
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 07 čer 2012, 04:42
od straki
Já mám osobně momentálně 1,7 TD za tu dobu co ho mám mne nechalo ve štychu jen jednou a to z mojí blbosti že jsem odkládal výměnu poloosy tak dlouho dokud prostě jednoho krásnýho dne se nezačla zasekávat.
Sice ano diesel má nižší spotřebu a většinou stačí povolit spojku a bez plynu se rozjede a vyjede i to co benziňák nezvládne. (třeba když mne zastavovaly benga za rychlejší jízdu v zimě tak jsem zajel na parkoviště kde byl led a rozbředlej sníh povolil jsem spojku lechce ťuknul do plynu a přes srajdy do kopce sem odjel a benga se svým benziňákem tam akorát stály na místě a hrabaly až to nakonec musely odtlačit
) ale zase abych si kupoval něco bez výkonu se mne taky nechce.
Přeci jen mne nebaví se držet v koloně kvůli babce co jede s jabkama na trh tak zkrátka podřadím a jedu tudiž na to je zase lepší turbo ale ročně najezdím tak 15 k km takže spíš uvažuji o benzínu a 16-ti ventil s výkonem větším než mám teď (sice jen o pár Kw) si myslím že je pro mne ideální voba
(tak to aspoň teda vidím já)
Re: Pomoc pri kúpe
Napsal: 09 čer 2012, 09:58
od Jezdec
straki píše:to Jezdec: jak ty jsi spokojen s autem?
Zatím si nemůžu stěžovat ani na jedno, mám 16v obě dvě. Navíc mladý má mareu také 16v a bez problémů