Stránka 2 z 3
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 21 bře 2012, 15:32
od elvis.jarous
Né, tak jsem to nemyslel. Víc fiatů Stilo ozkoušet.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 21 bře 2012, 17:08
od Pavel II
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 22 bře 2012, 12:37
od elvis.jarous
No to auto navolnoběh nesmí bejt jak vibrátor a asi nesmí nějak hodně dunět. Pokud nebude možnost zkusit víc aut, no tak to je trochu o citu, no.
Já vím, že když jsem šoféroval Sharana 96KW 6qvalt, tak taky duněl ale tlumeně. Fiat 103 kw , zrovna mě, víc basuje, takový drumm and base
. V jiným stilouši jsem jaktěživ neseděl.
Zjistil jsem, že mi někdy vibruje kolem 1500 ot. taková černá bradavice přesně naprostředku palubky mezi ofukama předního skla. Nevíte co je to za bradavici?
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 22 bře 2012, 13:52
od Pavel II
Tak já už mám několikátého fiata a už jsem se na nich taky něco naopravoval, nejsem sice automechanik a všechny sem si vybíral podle sebe a svého uvážení a zatím sem zajíce v pytli nekoupil. Naposled jsem měl Bravíčko 1,9JTD tak aspoň z něčím mám co srovnávat. Nechci si fandil, ale snad úplně mimo mísu nejsem abych koupil vrak a nebo něco co bude v prdeli.
Navíc k tomu přistupuji ze zdravím rozumem a to, že nekupuji nové auto,ale auto které má nalítáno pár desítek tisíc km je několik let staré a je po el.stránkce poměrně poruchové auto. Můj obor je autoelektrika, mechanicky taky snad něco dovedu, máme doma slušně vybavenou garáž,svůj pozemek, mám dvorního mechanika a super za luxusní ceny přístup k náhradním dílům.
Tudíž počítám, že pokud na autě budě něco špatně (nepočítám totálně v prdeli motor, nebo půl navařované kastle
), tak si s tím dokáži poradit aniž bych za to musel vysolit balík.S výměnou silentbloků ať už v motoru nebo na náprěvě si snad dokážu poradit
V práci mámě i slušnou lakovnu, tak že i odřený nárazník mě nazarazí max budu požadovat slevu
No po sobotě se uvidí
elvis.jarous:Z jakého kraje jsi jestli se můžu zeptat?
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 22 bře 2012, 17:13
od elvis.jarous
Ahoj,
já jsem středočech z Nymburka(8Km Poděbrady,34km Ml.Boleslav).
Stilo se mě líbilo od té doby, co si ho někdo v Nymburce koupil v kombíku jako nové, nevím od kdy se dělá kombi, a často jsem po něm slintal na parkovišti před COOPem.
Dávno do COOPu nejezdím a na stilo jsem trošku pozapoměl, ale začala mě štvát spotřeba oktávky a chtěl jsem kombi.
Při brouzdání netem jsem koukal nejdřív po Oktávii II(kde bych na to asi vzal), pak po poslední hranaté Vektře Oplu a narazil jsem na Stilo. Pak už jsem jen hledal recenze a četl inzaráty.
Já jsem elektrikář na lakovně, elektrika ve stilu po drobných opravách funguje skvěle.
Brácha je skutečný lakýra, pracuje pro Benet automotive, takže stilouš půjde do laku, protože je oťukanej a odřenej snad všude. Interiér je však netknutý.
Jinak co se týká výměny silentbloků na motoru a špajzce, co to obnáší? Musí něco ven a odpojit nebo stačí vyšroubovat nějaký štefty a přizdvihnout motor?
A ty jsi odkud?
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 22 bře 2012, 20:13
od Pavel II
Tak to sme krajané
a Nymburk poměrně znám, dokonce v Poděbradech sem kdysi kupoval první Tempru
Já bydlím kousek od Staré Boleslavi a makám v Mochově na staré poděbradsnké. To se někdy snad potkáme. Škoda, že jsem to nevěděl dříve, bych se přijel podívat -)
Ohledně zadní nápravy je někde celý foto seriál,ale nepamatuji si teď odkaz.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 22 bře 2012, 23:27
od idefix
Kolín zdraví středočechy,hlavní silenbloky:
http://www.milan.konzum.sk/stilo_silent ... apravy.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... =silenblok" onclick="window.open(this.href);return false;
Teď se budu snažit rozchodit tempomat ,když to neklapne třeba Tě v Nymburku vyhledám
jinak jezdím na ryby na Remu
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 23 bře 2012, 19:52
od elvis.jarous
Jé, to je pěkné, zdravím středočéši.
Na podzim jsem jel na kole přes St. Boleslav a Brandýs až na konec cyklostezky do Kostelce. Dost dobrý.
Stará Boleslav je moc pěkná.
V Kolíně jsem chodil na spoje
No pěkný, na rémě jsou rybky pěkný, ale na strým Labi taky
. Jako kluk jsem chytal bez lístku....ale Réma mě nikdy nepřitahovala, spíš ramena Labe v okolí V.Oseka a Kolína, tam je krásně. Na kole:-)
Tempomat ale nemám, třeba by pomohla diagnostika.Ten tempomat je dokupovanej ? Pokud ano, podle mě by se měl spárovat pomocí diag. tak jako přístrojovka.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 23 bře 2012, 20:37
od idefix
Tempomat je originál páčka z vrakáče za litr ,většina Stiloušů má zástrčku pod plastem u volantu stačí sejmout kryt pokud je tam zástrčka, propilovat drážku a na vrakárně koupit páčku cena cca.800-1200,-Kč a fičíš to je ta jednodušší varianta.Ale některé to nemají jako to moje a musí se tahat elektrika z motorového prostoru.
Vše je popsáno tady
http://www.gabriel-net.de/forum/showthr ... t=tempomat" onclick="window.open(this.href);return false; tak proč nemít tempomat
já stím zatím bojuji.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 24 bře 2012, 05:18
od elvis.jarous
Aha,
tak to všechna čest před takovou akcí.
Sám bych se asi do toho nepustil.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 26 bře 2012, 12:35
od Pavel II
Tak chlapi od soboty je doma na dvorečku další fiate Stilo 1,9MultiJet 110kw 6q. Moje původní verze 103kw, kterou jsem měl vybranou a byla z bazaru, kde jsem se téměř na poslední chvíli dozvěděl, že je na čistopisu atd.To se mi moc nelíbilo,ale i tak sem byl do toho ochoten jíti. Nicméně den před odjezdem sem našel nový a hlavně soukromý inzerát, který byl po plánově cestě a ještě o něco blíže. S majitelem se sem na všem dohodl, mimochodem úplně super dohoda a diskuze jak o ceně tak o stavu vozidla, vše co se oprav týkalo, nových dílů atd.. Vše sem si prolezl pěkně a dlouho sme to projeli, prostě vše na pohodu a né jak někde v připos....bazaru.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 26 bře 2012, 13:22
od Japa
Tak ti gratuluji ke koupi Stila a přeji ti hodně šťastných kilometrů.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 26 bře 2012, 15:34
od Pavel II
Děkuji
musím se s ním pořádně seznámit. Zatím sem mu stihl vyřídit pořádné pojištění
a v tejdnu nové SPZ.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 27 bře 2012, 20:32
od idefix
Pěkný pak,že nejsou
gratulace.
Re: Motor 103/16V Mutijet vs 88/8V Mutijet
Napsal: 29 bře 2012, 16:47
od elvis.jarous
No, to je kočár panečku.
Gratulace, přeji mnoho ujetých mil.