Stránka 2 z 2
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 05 bře 2012, 12:35
od lubhol
Japa píše:Problém bude asi s pojistkovou skříňkou u baterky, je to taková sendvičové lisovaná konstrukce a výpary z elektrolytu baterky (navíc pod společným krytem) způsobují oxidaci spojů a v závislosti na momentální vlhkosti a teplotě měnící se přechodový odpor způsobuje tyto závady.
Ačkoli na svém Stilu jsem neměl jediný elektrický problém, čtyři měsíce po prodeji se mi nový majitel ozval s tím, že mu auto někdy nejde nastartovat a signalizuje různé poruchové hlášky - výměnou celé pojistkové skříňky problémy ustaly.
Něco podobného mě napadlo taky, když je motor zahřátý, tak se to tam pak "vysuší" a pak to jede bez hlášek. Přes noc, to zase navlhne a ráno FAULTY jako vrata.........
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 05 bře 2012, 13:15
od Japa
Myslím si, že před ev. výměnou (nová snad stojí 4 tis. Kč), by stálo za to pojistkovou skříňku vymontovat, vytáhnou pojistky, relátka, vyčistit případné zaoxidované kontakty, do všech spojů nastříkat nějaký kontaktní sprej a opět namontovat.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 05 bře 2012, 16:04
od MIGAS
Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 08 bře 2012, 17:07
od lubhol
Japa píše:Myslím si, že před ev. výměnou (nová snad stojí 4 tis. Kč), by stálo za to pojistkovou skříňku vymontovat, vytáhnou pojistky, relátka, vyčistit případné zaoxidované kontakty, do všech spojů nastříkat nějaký kontaktní sprej a opět namontovat.
no toť
. To by byl drahý pokus, hned kupovat a dávat novou pojistkovou skříň. Sundat, rozebrat, vyčistit. Nic víc si ten popelnic nezaslouží
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 08 bře 2012, 17:11
od lubhol
MIGAS píše:Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
Mě nabití nepomohlo, doufal jsem ve svorky
a myslel si, že se svezu . Tak nic no
Mám v plánu ještě vyměnit svíčky, když už nic, tak budou nové, protože ty staré jsem kontroloval a jsou kaput.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 17 bře 2012, 21:06
od lubhol
MIGAS píše:Zdravím, mám taky 1.6 2001 a taky mám úplně stejnej problém. Každé ráno nastartuju vyjedu od baráku a písk,písk žlutá kontrolka motoru, asi po pátém nastartování vše OK a kontrolka zhasne.To se opakuje každej den tak nevím...
včera jsem vyměnil svíčky a jel 40 KM trasu. Dneska zase kolem padesáti km a zase v pohodě. Nic mi to nehlásilo. Snad jsem to odstranil.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 17 bře 2012, 21:08
od lubhol
MIGAS píše:Svorky nepomohly tak nyní nabíjím akumulátor
včera jsem vyměnil svíčky a jel 40 KM trasu. Dneska zase kolem padesáti km a zase v pohodě. Nic mi to nehlásilo. Snad jsem to odstranil.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 17 bře 2012, 21:17
od ZV-JANTO
Priatelia ja som mal Stilo len krátko ale dosť ma potrápilo ,najskôr blikalo zopár kontroliek ale po čase začalo všetko svietiť blikať až autíčko zastalo a nešlo ani naštartovať
,,dal som ho do servisu samozrejme do Fiatu no a tu to začalo ževraj je tam menená riadačka ,jasne že nebola
až po dvoch dnoch ked došiel jeden mechanik čo tomu aj rozumel tak našiel zlu kostru,,skrátka bola to zlá kostra,,,,
ale to ti počitáč nepovie......
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 21 bře 2012, 21:23
od Petrula
Měl jsem na svém Stilu podobný problém. Kontrola ukostření, nabití akumulátoru, dokonce ani nový akumulátor nepomohl. Po prostudování výkresů elektroinstalace jsem došel k další možnosti. Kontakty spínací skřínky.
Po důkladném prostříkání bylo po problémech. Vše potřebné lze dohledat v elektronické dokumentaci DTE.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 28 bře 2012, 16:23
od cudla46
Prosím o radu, od prosince mi vyskakuje hláška Engine Fault, machři ve dvou servisech si s tím neví rady. Konkrétně jde o chybu 1193 - příliš vysoký tlak na railu. Chyba se aktivuje většinou při nezatíženém motoru při úplně mírně sešlápnutém pedálu nebo na volnověhu. Někdy to 3 dny jede ok, jindy pár metrů a už pípá a samozřejmě nouzový režim.
Snímač tlaku na liště je vyměněný, nová váha vzduchu, nový palivový filtr, prověřený ventil na čerpadle...už chybí jen kontrola vstřiků. Mohly by to dělat vstřiky? Startuje normálně, když jede, tak jede jako blesk, hlučnost a kouřivost normální.
Děkuji za jakýkoli podnět.
Stilo 1,9JTD, 103kW
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 28 bře 2012, 17:00
od kejml
Chyba je ve vysokém tlaku, nebo to hlásí jen chybný tlak? A kolik tam ten tlak je? Měřil to někdo? A kolik má být? Máš tam chip?
Zas takoví machři to asi nejsou, když si s tím neví rady...
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 28 bře 2012, 21:01
od hanzs
Mám tušení, že je tam regulátor vstřik. čerpadla, je to myslím podobný ventil jako pro regulaci turba a občas odchází.
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 29 bře 2012, 17:18
od cudla46
Problém je v tom, že ta chyba se vyskytne jen nárazově. Jednou se podařil změřit až dvojnásobně vyšší tlak na railu, než byl požadovaný, byl ale vadný senzor tlaku na railu, ten byl vyměněný, tlak ok, ale stále to vyhazuje tu hlášku P1193 - vysoký tlak paliva. Regulátor tlaku na čerpadle prý zkoušel zaměnit za náhradní kousek a dělalo to taky. Chip mám (power box), ale i při odpojení stále stejný stav. V pondělí dávám auto na test vstřiků, snad budu chytřejší...i když už nevěřím ničemu
Díky za odpovědi i podněty
Re: každé ráno engine fault a další
Napsal: 29 bře 2012, 21:29
od idefix
Četl jsem něco podobného na Alfa foru taky JTD (chyba,vypínaní motoru při vysokých otáčkách) a uspěšně to nepořešil nikdo problém měli všichni stejný,ale každému to dělalo něco jiného.Čidlo tlaku,chip - musel se přehrát i nový program,vstřiky a i výměna čerpadla.
Tady taky řešili podobný problém
http://www.gabriel-net.de/forum/showthread.php?t=15031" onclick="window.open(this.href);return false;